ik zal het niet weigeren hoor, maar ook niet iets waarvan ik het graag wil halen als ik het bij de bakker zie. Ben meer van hartigquote:
Hier ookquote:Op maandag 11 september 2023 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde goedemorgen tikken? Oké ieni.
Maar het regent
Ik zal mij inhouden en mijn collega gewoon overwerkt noemen.quote:Op maandag 11 september 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh das kut terugkomen..
Geen goede vervanger gehad dus?
saucijzenbroodje enzoquote:Op maandag 11 september 2023 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zal het niet weigeren hoor, maar ook niet iets waarvan ik het graag wil halen als ik het bij de bakker zie. Ben meer van hartig
nu aanzetten?quote:Op maandag 11 september 2023 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dat werkt niet. Anders had ik Google er wel op losgelaten.
Ja poah als ik met een knorrende maag langs een goeie bakker loopquote:
we hadden hier ooit een Sparquote:Op maandag 11 september 2023 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja poah als ik met een knorrende maag langs een goeie bakker loop
Nee, pas na elf uur, want laag tarief. Maar dan slaap ik al dus uitgestelde start.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-09-2023 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwquote:Op maandag 11 september 2023 21:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal mij inhouden en mijn collega gewoon overwerkt noemen.
Je mag geen reclame maken!quote:Op maandag 11 september 2023 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
Of dat warenhuis met rode letters
Ligt eraan met hoeveel flappen ze komenquote:
He, ma!quote:
hoeveel cm strap-on?quote:
De lengte of de spijkers die erop zitten?quote:
Minimaal 30cm zoveel moeten wij dames van jullie ook maar pikkenquote:
* TheStigsDutchCousin krabtquote:
quote:Op maandag 11 september 2023 21:09 schreef m1st1g het volgende:
Ruben van der meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.quote:
Ik zal wel eens mijn recept van die broodje posten.quote:Op maandag 11 september 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hadden hier ooit een Spar
die had echt de lekkerste saucijzenbroodjes
Ben benieuwd ookquote:Op maandag 11 september 2023 21:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal wel eens mijn recept van die broodje posten.
quote:Op maandag 11 september 2023 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin krabt
Ik ben altijd vriendelijk naar u geweest en heb nochtans niet uw moeder of zuster gewiept vanwaar deze vijandschap mijn waarde ?quote:
quote:Op maandag 11 september 2023 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De lengte of de spijkers die erop zitten?
de motorwiel erin parkerenquote:Op maandag 11 september 2023 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De lengte of de spijkers die erop zitten?
Op zich is het niet moeilijk. Weet nu alleen niet uit mijn hoofd de verhoudingen van de kruiden.quote:
Dus ze moesten roeien met de riemen die ze hebben.. voor iedereen kut..quote:Op maandag 11 september 2023 21:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.
Kut budget dat dus pas na 4 weken vrij komt om een invalkracht erbij te mogen nemen.
ja!!!quote:Op maandag 11 september 2023 21:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal wel eens mijn recept van die broodje posten.
met slagroom?quote:Op maandag 11 september 2023 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus ze moesten roeien met de riemen die ze hebben.. voor iedereen kut..
Hopelijk heb je het snel weer op de rit![]()
*geeft een aardbeitje als troost*
Hmmm lekker zoet die aardbei.quote:Op maandag 11 september 2023 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus ze moesten roeien met de riemen die ze hebben.. voor iedereen kut..
Hopelijk heb je het snel weer op de rit![]()
*geeft een aardbeitje als troost*
Omdat ik DTS het spel speelquote:Op maandag 11 september 2023 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben altijd vriendelijk naar u geweest en heb nochtans niet uw moeder of zuster gewiept vanwaar deze vijandschap mijn waarde ?
Alle vertrouwen in jequote:Op maandag 11 september 2023 21:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmmm lekker zoet die aardbei.![]()
De administratie is een paar uurtjes werk. De keuken weer op orde krijgen een paar dagen.![]()
Gaat het weer een beetje meneer Dróge ?quote:Op maandag 11 september 2023 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik DTS het spel speel
Heeft niks met vijandigheid te maken.
You are just a target.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |