Die zijn allemaal al lang van het dak gevallen joh.quote:Op maandag 11 september 2023 21:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan was het gewoon een Zwerm mussen die moesten plassen.
je bent gewoon een slomiequote:Op maandag 11 september 2023 21:11 schreef devzero het volgende:
Gaat dat mens van een @:djmo er weer tussen zitten
Waartussen ?quote:Op maandag 11 september 2023 21:11 schreef devzero het volgende:
Gaat dat mens van een @:djmo er weer tussen zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ze zaten allemaal in de heg. Op het dak heb ik er al weken niet 1 gezien.quote:Op maandag 11 september 2023 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al lang van het dak gevallen joh.
quote:Op maandag 11 september 2023 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waartussen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alleen ben ik een slomie, ik haalde jou en @m1st1g door elkaarquote:![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 21:11 schreef devzero het volgende:
Gaat dat mens van een @:m1st1g er weer tussen zitten
quote:Op maandag 11 september 2023 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen ben ik een slomie, ik haalde jou en @:m1st1g door elkaar
Hoe durf je.quote:Op maandag 11 september 2023 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 september 2023 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het meer dan een complimentquote:
En dan zou ik ineens een fobie voor bruggen hebben. Nee dank je.quote:Op maandag 11 september 2023 21:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan een complimentHet betekent dat hij mij ook een goede kok vindt
ik wil een kookwedstrijd tussen jou en mistigquote:Op maandag 11 september 2023 21:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan een complimentHet betekent dat hij mij ook een goede kok vindt
quote:Op maandag 11 september 2023 21:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En dan zou ik ineens een fobie voor bruggen hebben. Nee dank je.
Ben ik niet. Je neemt dit allemaal veel te serieus. Dat is niet gezond.quote:
ik weet de winnaar welquote:Op maandag 11 september 2023 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wil een kookwedstrijd tussen jou en mistig
Jaaaa!quote:Op maandag 11 september 2023 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
anders was ik booswoest gewordenquote:
Ik herhaal de reclame maar even...quote:Op maandag 11 september 2023 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2023 21:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik herhaal de reclame maar even...
En welk gerecht zouden we dan moeten maken?quote:Op maandag 11 september 2023 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sow.quote:
bolksoepquote:Op maandag 11 september 2023 21:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
En welk gerecht zouden we dan moeten maken?
Is nog fout ook.quote:
voor je het weet sta je op plaats 11quote:Op maandag 11 september 2023 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb niks met jou te doen je staat plek 11 ik 3.
die stemming had ik vanmorgen om 7 uur alquote:Op maandag 11 september 2023 21:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat was zo'n beetje mijn stemming vanmiddag om 15.15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |