Dat klopt ook maar het is dus niet boLken. Klopt mijn stelling dus volledig.quote:Op maandag 11 september 2023 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan ben je eerder aan het bonken denk ik.
je zult maar Bolk zeggen tijdensquote:Op maandag 11 september 2023 21:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat klopt ook maar het is dus niet boLken. Klopt mijn stelling dus volledig.
Ik zei ook niet dat het niet zo wasquote:Op maandag 11 september 2023 21:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat klopt ook maar het is dus niet boLken. Klopt mijn stelling dus volledig.
Net tijdens het klaarkomen:quote:Op maandag 11 september 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zult maar Bolk zeggen tijdens
romantischquote:Op maandag 11 september 2023 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net tijdens het klaarkomen:
"Ik bolk je helemaal onder!"
hier staat niksquote:Op maandag 11 september 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Boven t veld waar je je bericht typt
CHEATER!quote:
Hihiquote:Op maandag 11 september 2023 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik DTS het spel speel
Heeft niks met vijandigheid te maken.
You are just a target.
Jaaaa ik zie het nu.quote:Op maandag 11 september 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Boven t veld waar je je bericht typt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2023 21:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jaaaa ik zie het nu.ik heb niks aan staan en zie nog steeds nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Hmmm...quote:
De regels gelden dus niet v jouquote:Op maandag 11 september 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niks aan staan en zie nog steeds niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |