Een ramp met 2000+ doden is altijd toch wel nieuws geweest. Hier is juist weinig aandacht voor in de Nederlandse pers.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:02 schreef theunderdog het volgende:
Is het nu zo dat er op dit moment buitenproportioneel veel natuurrampen zijn, of ben ik ook gewoon slachtoffer van het massabeeld dat de media geeft?
Voor het gevoel is de aarde wat onrustiger dan gebruikelijk dit jaar. Maar ik heb geen harde data.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:02 schreef theunderdog het volgende:
Is het nu zo dat er op dit moment buitenproportioneel veel natuurrampen zijn, of ben ik ook gewoon slachtoffer van het massabeeld dat de media geeft?
Oef... wat is de kans dat die levend weer opduiken?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
At least 10,000 people are believed to be missing in Libya because of flooding from Storm Daniel, an international agency estimates.
Alle meteorolische records worden dit jaar en momenteel gebroken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor het gevoel is de aarde wat onrustiger dan gebruikelijk dit jaar. Maar ik heb geen harde data.
Damn...quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-overstromingen.html
5200 doden al blijkbaar. Gaat heel rap.
Eh, waarom?quote:Op dinsdag 12 september 2023 01:33 schreef hanskraaijjr het volgende:
De gemeente Eindhoven en Helmond zullen vast 1 euro per inwoner doneren.
Voelt altijd als een statistiek. Moet eerlijk zeggen dat het lastig is om me in te leven ook, maar als je denkt aan 5200 doden in een stad met maar 125.000 mensen... damnquote:
Er zijn ook nog zeker 10.000 mensen vermist dus het zal niet bij dit getal blijven.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voelt altijd als een statistiek. Moet eerlijk zeggen dat het lastig is om me in te leven ook, maar als je denkt aan 5200 doden in een stad met maar 125.000 mensen... damn
Stel je voor dat Zwolle opeens 5000 doden had bijvoorbeeld.
quote:"De lichamen liggen overal - op zee, in de vallei, onder de gebouwen", zei minister Hichem Abu Chkiouat (Civiele Luchtvaart) eerder tegen persbureau Reuters.
De gemeente Eindhoven zit vol met lui met Afrikaanse roots. Laat die maar lekker doneren.quote:Op dinsdag 12 september 2023 01:33 schreef hanskraaijjr het volgende:
De gemeente Eindhoven en Helmond zullen vast 1 euro per inwoner doneren.
Sowieso ziet dat er wel heel fake uit op een of andere manier.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Er staat duidelijk in de reacties dat dit in Spanje was een keer.
Ik wist niet dat er zo veel (of eigenlijk alleen maar) Spaanse kentekens in omloop waren in Libië.quote:
Deze user post maar lukraak tweets met zijn onderbuikgevoelens erbij. Dan weet je al dat je het niet serieus moet nemen. Jammer dat dit de ernst van de situatie verdoezeld.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Er staat duidelijk in de reacties dat dit in Spanje was een keer.
Beiroet ligt in Libanon, dat is in Azië.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:11 schreef Akathisia het volgende:
Gaat wel lekker in Libië. Eerst stort het westen het land in chaos, daarna vaagt een explosie de haven van Beiroet en een deel van de stad weg en nu dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |