Tot Ajax-Heerenveen ging alles helemaal prima. Daarna ging alfred rare keuzes maken en ging plots alles het putje in. Kind, badwater, inclusief moeders...quote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is voor elke ploeg toch wel wat vroeg om harde conclusies te trekken. Alleen kun je wel zeggen dat Feyenoord en met name PSV wat verder zijn op dit moment. Maar dat kan allemaal snel gaan, zie vorig seizoen waar we na een paar potjes dachten dat Ajax met gemak kampioen zou worden.
Mwah tot die rode kaart waren ze juist uit bij Fener echt wel goed, hadden ook 0-2 moeten maken en toen kwam die nogal onnodige schop van Regeer. Thuis vond ik ze maar matig.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef Sabata het volgende:
Tot nu toe is Twente net VfL Bochum. Thuis sterk en heel naar om tegen te spelen, uit hebben ze veel meer moeite.
De achterhoede is wel de linie waar ik het meeste vertrouwen in heb moet ik zeggenquote:Op donderdag 14 september 2023 15:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt wel interessant hoe Ajax zich zondag presenteert in Enschede en wat de spelopvatting wordt. Normaal gesproken zal Twente wel furieus beginnen, eens zien hoe de achterhoede van Ajax zich dan houdt.
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer komt die persco van Steijn, vandaag of morgen?
quote:
Lees de vraag nog eens opnieuw. Een paar tips. Let op het woord 'wanneer' en let op de komma.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, komt vandaag of morgen.
Sommige mensen moeten weer 'op begrijpend lezen'.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:53 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Lees de vraag nog eens opnieuw. Een paar tips. Let op het woord 'wanneer' en let op de komma.
Las dat ze drie basispelerts missen.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef Sabata het volgende:
Tot nu toe is Twente net VfL Bochum. Thuis sterk en heel naar om tegen te spelen, uit hebben ze veel meer moeite.
Dat zijn heerlijke potjes om mee te starten en ritme op te doen.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel opportunisme vaak als ze thuis spelen. Ze zijn in de eredivisie ook nog niet echt getest natuurlijk dit seizoen tegen Almere, PEC en Volendam.
Die van mij ook.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kan jij mij is uitleggen wat ik nu weer verkeerd heb gedaan?
ik heb wat berichten geplaatst dat Berghuis een negatieve invloed op de wedstrijd van zondag kan hebben naar aanleiding van die klappen van de vorige wedstrijd
wat is daar mis mee? mag dat zelfs niet meer?
dat is actueel ???
Misschien moet Twente netten ophangen voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk trouwens dat het opstellen van Berghuis aankomende zondag een negatieve invloed kan hebben op de sfeer in het stadion.
Is er een persconferentie geweest dan? Ik zag alleen ditquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:53 schreef bbuddybb het volgende:
Opvallend dat de persco niet is gestreamd.
Kwam er weer lekker uit bij Maurice . Kan je nu al vertellen dat die weer wat uitspraken in petto heeft als ze verliezen van Twente.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is er een persconferentie geweest dan? Ik zag alleen dit
[ twitter ]
Blijkbaar dus toch morgen. Dit was het 'altijd kritische Ajax TV...'....quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is er een persconferentie geweest dan? Ik zag alleen dit
[ twitter ]
Laten ze eerst maar met Twente beginnenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:58 schreef Wotte het volgende:
Ze gaan gewoon winnen van Twente, Marseille en Feyenoord. Ik maak me geen zorgen.
Beter naïve dan depressief :-)quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten ze eerst maar met Twente beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |