Op enige vorm van creativiteit ben je niet te betrappen met deze tt neequote:Op maandag 11 september 2023 17:46 schreef D. het volgende:
Ik viel binnen maar had nog niet over een TT nagedacht
Wel een puntje voor duidelijkheid, toch?quote:Op maandag 11 september 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op enige vorm van creativiteit ben je niet te betrappen met deze tt nee
Je wilt naar D..quote:Op maandag 11 september 2023 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wel een puntje voor duidelijkheid, toch?
quote:
quote:Doe je iets wat strafbaar is en kan je worden veroordeeld...
quote:Het demonstreren op de weg wat ER doet valt nog wel onder het demonstratierecht...
Die doos spreekt zichzelf tegen.quote:Wetstekst Artikel 42 RVV 1990
1.Het gebruik van de autosnelweg is slechts toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 km per uur mag en kan worden gereden.
.D. dan?quote:Op maandag 11 september 2023 17:54 schreef D. het volgende:
Daarnaast zei ik puntje voor duidelijkheid, niet puntje achter D.
Ik maakte me vooral zorgen over een vriendin die vlakbij de Twin Towers woonde…quote:Op maandag 11 september 2023 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
Waar was je, wat deed je, die ene dag 22 jaar terug?
Ik zat in een cafe in Palma de Mallorca met een aantal Spaanse stewardessen...quote:Op maandag 11 september 2023 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
Waar was je, wat deed je, die ene dag 22 jaar terug?
Altijd nog beter dan twee keer dezelfde tt achter elkaar.quote:Op maandag 11 september 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op enige vorm van creativiteit ben je niet te betrappen met deze tt nee
Gelukkig maak je geen punt in de TTquote:Op maandag 11 september 2023 17:54 schreef D. het volgende:
Daarnaast zei ik puntje voor duidelijkheid, niet puntje achter D.
Alles beter dan die andere TTquote:Op maandag 11 september 2023 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan twee keer dezelfde tt achter elkaar.
@:aloa
Ik kwam net thuis uit mijn werk.quote:Op maandag 11 september 2023 17:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik maakte me vooral zorgen over een vriendin die vlakbij de Twin Towers woonde…
Laatst nog een docu gezien, die ik nog niet had gezienquote:
Die ookquote:Op maandag 11 september 2023 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van Kees en zijn narcistische TT niet
Die nietquote:Op maandag 11 september 2023 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ook
Het heeft hier net geregend, ik her herhaal: HET HEEFT HIER NET GEREGEND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie net nog dingen die ik nog nooit gezien of gehoord hadquote:Op maandag 11 september 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Laatst nog een docu gezien, die ik nog niet had gezien![]()
Ik meende toch echt wel alles gezien te hebben...
Ik zat op mijn werk, en al heel snel in een hal bij een tv. Weinig meer gewerkt die dag vanaf dat moment.quote:Op maandag 11 september 2023 17:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik maakte me vooral zorgen over een vriendin die vlakbij de Twin Towers woonde…
Wil je mij iets zeggen?quote:
Er was geen rijquote:Op maandag 11 september 2023 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een halfuur in de rij wachten.
Ken je die van het Tikibad ook ? Waar je in een vrije val naar beneden gaat.quote:Op maandag 11 september 2023 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Er was geen rij
Ook de hele dag waren er maar erg weinig die van die glijbaan afdurfden.
Ik geloof dat dat park niet meer bestaat
Ja maar daar ben ik nooit geweest, dit was een waterpark in het buitenland. Fuck safety dusquote:Op maandag 11 september 2023 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je die van het Tikibad ook ? Waar je in een vrije val naar beneden gaat.
Ik krijg ze voor minder.quote:Op maandag 11 september 2023 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Zwaaipostings, die waren vroeger zelfs in de slowchats banwaardig. Het kan verkeren...
quote:Op maandag 11 september 2023 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Zwaaipostings, die waren vroeger zelfs in de slowchats banwaardig. Het kan verkeren...
Ik ooit een keer in Mallorca.quote:Op maandag 11 september 2023 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik nooit geweest, dit was een waterpark in het buitenland. Fuck safety dus
Ik ging nog een keer
quote:Op maandag 11 september 2023 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Hmmmm, die zullen ook geen leuke dag gehad hebbenquote:Op maandag 11 september 2023 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat in een cafe in Palma de Mallorca met een aantal Spaanse stewardessen...
Ja dat landquote:Op maandag 11 september 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ooit een keer in Mallorca.
Raar volk, die Spanjaardenquote:Op maandag 11 september 2023 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, die zullen ook geen leuke dag gehad hebben
Tebas heeft een vergelijking gemaakt tussen Rubiales en 9/11 vandaag.
Het blijft steeds erger kunnen daar he
Hij maakte nog wel meer opmerkingenquote:Op maandag 11 september 2023 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, die zullen ook geen leuke dag gehad hebben
Tebas heeft een vergelijking gemaakt tussen Rubiales en 9/11 vandaag.
Het blijft steeds erger kunnen daar he
Het is maar hoe je het bekijkt, ik versta Duits wel beter dan Spaansquote:Op maandag 11 september 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Raar taaltje ook.
Wel beter dan Duits.
49 dagen na vandaag.quote:Op maandag 11 september 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe lang duurt je sabbatical nog?
Hahaha..quote:
Tjiezus, helemaal naar Rotjeknor voor je ingrediënten. Heb je daar geen Mehmet?quote:Op maandag 11 september 2023 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
49 dagen na vandaag.
Had vandaag ook eigenlijk naar Mehmet gewild om wat dingen te halen. Maar ja, de NS faalt hier weer
Dat is een mooi nummerquote:Op maandag 11 september 2023 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha..
Het plaatsen van een Rickroll was trouwens ook een zekere manier om een tijdje buiten te kunnen spelen.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op maandag 11 september 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, ik versta Duits wel beter dan Spaans
Bij die van mij teken ik elk jaar weer 12 maandjes bij.quote:Op maandag 11 september 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe lang duurt je sabbatical nog?
Dapper hoor, ik kan me voorstellen dat het voor hen een moeilijke taal is.quote:Op maandag 11 september 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar.
Ik heb met een Spaanse gewerkt, ze was heel fanatiek bezig om Nederlands te leren
Niet als een half forum ermee vertieft wordt.quote:
Doe je goed, denk ik, al zou ik er zelf niet aan moeten denken om nooit meer te hoeven werken.quote:Op maandag 11 september 2023 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij die van mij teken ik elk jaar weer 12 maandjes bij.
Nee, nog geen goede lokale Mehmet gevonden helemaal.quote:Op maandag 11 september 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tjiezus, helemaal naar Rotjeknor voor je ingrediënten. Heb je daar geen Mehmet?
Sowieso Nederlands, maar ze deed het wel goed...quote:Op maandag 11 september 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dapper hoor, ik kan me voorstellen dat het voor hen een moeilijke taal is.
Er zijn geen turken in Limbabwe?quote:
O maar we hebben nog wel genoeg activiteiten hoor. Een week heeft nog altijd dagen te weinig dagen.quote:Op maandag 11 september 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je goed, denk ik, al zou ik er zelf niet aan moeten denken om nooit meer te hoeven werken.
Het is wel het proberen waard, denk dat het je aardig wat uurtjes reistijd scheelt, al kan je meteen bij je moedertje langs als je in de regio bentquote:Op maandag 11 september 2023 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, nog geen goede lokale Mehmet gevonden helemaal.
Zag vandaag wel een winkel waar ze het misschien wel hebben, morgne maar eens kijken daar.
Dat vraag ik dus netquote:
Ik ben nu heel braaf.quote:Op maandag 11 september 2023 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha..
Het plaatsen van een Rickroll was trouwens ook een zekere manier om een tijdje buiten te kunnen spelen.
Als ik nu naar die regio ga ga ik mijn moeder niet tegenkomen.quote:Op maandag 11 september 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel het proberen waard, denk dat het je aardig wat uurtjes reistijd scheelt, al kan je meteen bij je moedertje langs als je in de regio bent
Moi Lovy,ja echt.quote:
Maar je was toch laatst naar het westen om je moeder te bezoeken? Is je moeder op tournee of ben ik abuis?quote:Op maandag 11 september 2023 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik nu naar die regio ga ga ik mijn moeder niet tegenkomen.
Die zit nu juist in deze regio
Ja, die woont in het westen.quote:Op maandag 11 september 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je was toch laatst naar het westen om je moeder te bezoeken? Is je moeder op tournee of ben ik abuis?
Saai wordenquote:
Stjer staat op YT.quote:
#metooquote:
Ik hoop de foto's nog te zien voordat je sabbatical voorbij isquote:Op maandag 11 september 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die woont in het westen.
Ze is nu op tournee idd.
Je gaat nu los op X zag ik,quote:
Is zeker wel de planning jaquote:Op maandag 11 september 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop de foto's nog te zien voordat je sabbatical voorbij is
Minstensquote:Op maandag 11 september 2023 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is zeker wel de planning ja
Of nou ja, in ieder geval de melding hoe het was.
ok, zit jij erin?quote:
Ik heb yoghurt met pruimen en noten- en zadenmixquote:
Maar hij gaat het wordenquote:
Zeg ik niet.quote:
Is dat echt lekker met noten erin? Ben wel gek op noten maar nooit in de kwark of yoghurt gedaanquote:Op maandag 11 september 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb yoghurt met pruimen en noten- en zadenmix
Toe nou vertelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik bestel altijd Happy Seeds, dat is een mix van zonnebloem-, pijnboompitten, bosbes- gojibes, walnoot, pecannoot en amandel.quote:Op maandag 11 september 2023 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat echt lekker met noten erin? Ben wel gek op noten maar nooit in de kwark of yoghurt gedaan
Ziet er wel lekker uitquote:Op maandag 11 september 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bestel altijd Happy Seeds, dat is een mix van zonnebloem-, pijnboompitten, bosbes- gojibes, walnoot, pecannoot en amandel.
[ afbeelding ]
Dat pleur je in de tuin en dan heb je volgend jaar een bloementuin?quote:Op maandag 11 september 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bestel altijd Happy Seeds, dat is een mix van zonnebloem-, pijnboompitten, bosbes- gojibes, walnoot, pecannoot en amandel.
[ afbeelding ]
Geen idee, ik heb geen tuinquote:Op maandag 11 september 2023 18:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat pleur je in de tuin en dan heb je volgend jaar een bloementuin?
Bloembakken aan balkonquote:
Of lekker voor die kanarie van SBEquote:Op maandag 11 september 2023 18:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2023 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Of lekker voor die kanarie van SBE
Ja zag het ook zaterdag en zondag weer warmquote:Op maandag 11 september 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie dat het hier komend weekend gewoon weer 27 graden wordt
quote:Op maandag 11 september 2023 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie dat het hier komend weekend gewoon weer 27 graden wordt
Nootjesquote:Op maandag 11 september 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Parkiet.quote:Op maandag 11 september 2023 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Post #126quote:
Weet jij waarom je geen kerstverlichting in een palmboom moet hangen?quote:
Ik heb ooit eens uit woede bij een buurvrouw van die Albert Heyn-groentetuintjes in d'r perkje pioenrozen begraven.quote:Op maandag 11 september 2023 18:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee?quote:Op maandag 11 september 2023 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet jij waarom je geen kerstverlichting in een palmboom moet hangen?
Ik ben toch blij, dat mijn doos daar niet mee gevuld isquote:Op maandag 11 september 2023 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nootjes
Ik had mijn doosje gevuld met:
1X Powermix Raw 1000 gram navul
1X Wake up mix 900 gram navul
1X Proteïne power mix 300 gram navul
1X Breakfast mix 350 gram navul
1X Superfood Mix 350 gram navul
1X Natuurmix Raw 350 gram navul
1X forest nut mix 450 gram
1X Cashewnoten GEZOUTEN 450 gram
Eikelplaatje met lichtquote:
O jee, en was ze er blij mee?quote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens uit woede bij een buurvrouw van die Albert Heyn-groentetuintjes in d'r perkje pioenrozen begraven.
Ik vind pioenrozen mooiquote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens uit woede bij een buurvrouw van die Albert Heyn-groentetuintjes in d'r perkje pioenrozen begraven.
Moet je het eigenlijk ook alleen in de palmbladeren hangenquote:Op maandag 11 september 2023 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eikelplaatje met licht
Oh.. dat dus![]()
A dirty mind...quote:
Daarom... Dirty Mind dozenquote:Op maandag 11 september 2023 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je het eigenlijk ook alleen in de palmbladeren hangen
Ziet er gezellig uitquote:
Geen idee, ik heb haar maar een keer gesproken en dat was toen ze mij onterecht beschuldigde dat ik mijn hond zijn behoefte tussen haar pioenrozen zou laten doen.quote:
O okequote:Op maandag 11 september 2023 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar maar een keer gesproken en dat was toen ze mij onterecht beschuldigde dat ik mijn hond zijn behoefte tussen haar pioenrozen zou laten doen.
Bel MR. Visser.quote:Op maandag 11 september 2023 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar maar een keer gesproken en dat was toen ze mij onterecht beschuldigde dat ik mijn hond zijn behoefte tussen haar pioenrozen zou laten doen.
Ik wil het ook wel komen oplossen.quote:
Jij gaat er dan ook poepen?quote:Op maandag 11 september 2023 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel komen oplossen.
Ik vind het ook lekker hoor, nog meer cadeautjesquote:
Voor je noten geschotenquote:Op maandag 11 september 2023 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nootjes
Ik had mijn doosje gevuld met:
1X Powermix Raw 1000 gram navul
1X Wake up mix 900 gram navul
1X Proteïne power mix 300 gram navul
1X Breakfast mix 350 gram navul
1X Superfood Mix 350 gram navul
1X Natuurmix Raw 350 gram navul
1X forest nut mix 450 gram
1X Cashewnoten GEZOUTEN 450 gram
k had er graag een livestream op gezet.quote:Op maandag 11 september 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O okeheb je haar ook niet horen vloeken als ze in haar tuintje bezig was
In 7 kleuren.quote:
Een badeendje.quote:
DJ Paul Elstak was hier een paar maanden geleden ook nog, wereldstad hierquote:
Die komt al twintig jaar op elke kermis in Nederland draaien hoorquote:Op maandag 11 september 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DJ Paul Elstak was hier een paar maanden geleden ook nog, wereldstad hier
Oke, kermis hierquote:Op maandag 11 september 2023 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Die komt al twintig jaar op elke kermis in Nederland draaien hoor
40+ is meestal ook een kermis.quote:
quote:
Volgens mij een zwaluw.quote:Op maandag 11 september 2023 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis geen panda , maar wat het wel is is mij ook niet helemaal duidelijk
FOK!quote:Op maandag 11 september 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is meestal ook een kermis.
En, ben jij op zo'n springkussen geweest?quote:Op maandag 11 september 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Bij ons afgelopen weekend![]()
Al staan er tegenwoordig geen kermisattracties meer. Wat springkussens enzo.
Knutschen met jou vind ik net wat te ver gaan.quote:
Flodderquote:
Noem eens een leuke reclame? Vroeger hadden we ze nog wel.quote:Op maandag 11 september 2023 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Nou vind ik odido ofzo al een kutnaam,
maar die reclame erbij![]()
![]()
Dat is een leuke film, kijken dus.quote:
Is het ook je favoriet?quote:Op maandag 11 september 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is meestal ook een kermis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nachbarn, wat machts du?quote:Op maandag 11 september 2023 21:22 schreef mario390 het volgende:
ma flodder :: tina je kann zijn
bord weer wegruimen![]()
Ik ga niet meer. Een tijd geleden met 2 oppaskinderen gegaan. Simpele draaimolen. 15 euro met zijn drieën voor 2,5 min.quote:Op maandag 11 september 2023 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is het ook je favoriet?
GC / Wat is jullie favoriete kermisattractie?
Es macht Spaß, so ‘ne Party, aber es macht immer so ein Müll, oder?quote:Op maandag 11 september 2023 21:22 schreef mario390 het volgende:
ma flodder :: tina je kann zijn
bord weer wegruimen![]()
Ik kan je geen ongelijk geven.quote:Op maandag 11 september 2023 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer. Een tijd geleden met 2 oppaskinderen gegaan. Simpele draaimolen. 15 euro met zijn drieën voor 2,5 min.
Het was wegwezen en lekker thuis met hun en mijn treintjes spelen.
Weinig de laatste tijd,quote:Op maandag 11 september 2023 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem eens een leuke reclame? Vroeger hadden we ze nog wel.
Nachbarn, wat machts du komt nog, je gaat lachen.quote:Op maandag 11 september 2023 21:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de politie heeft van de
ouwe de rest naar huis gebrakt
quote:Op maandag 11 september 2023 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nachbarn, wat machts du komt nog, je gaat lachen.
Veel Nederlandse films zijn slecht maar een paar zijn briljant.quote:
Staat in je spambox.quote:Op maandag 11 september 2023 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb mijn mail nog niet nagekeken
Neem wat rum.quote:
Jij boefje.quote:Op maandag 11 september 2023 21:51 schreef Koen66 het volgende:
En soms op donderdagavond, bijna weekend
Nee m'n vrienden met hun kleintjes wel. Ik heb gezorgd dat er ook nog bier gedronken werd. Het blijft wel kermis.quote:Op maandag 11 september 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En, ben jij op zo'n springkussen geweest?
Best aannemelijk als jonkie zijnde.
Zekersquote:Op maandag 11 september 2023 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch Utopia mevr. van Ballengooien
Robinquote:Op maandag 11 september 2023 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht al ... pullup zal het wel weten
Ben dr naam ff vergeten
Ik las het netquote:Op maandag 11 september 2023 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
Voor wie hem nog kennen:
GC / Popolon (Olav) overleden
Kan een leuk filmpje opleverenquote:Op maandag 11 september 2023 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Knutschen met jou vind ik net wat te ver gaan.
Komt me ergens wel bekend voorquote:Op maandag 11 september 2023 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
Voor wie hem nog kennen:
Zag het ja,quote:Op maandag 11 september 2023 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
Voor wie hem nog kennen:
Ja lekker hè.quote:Op dinsdag 12 september 2023 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, daar is eindelijk het onweer
Wil je op anoniem?quote:Op dinsdag 12 september 2023 01:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja lekker hè.
Ik probeer me nu al 9 dagen of zo uit te schrijven van Fok. Waarom is dat zo moeilijk.
Ik ben al 9 dagen in onderhandeling met ene Yvonne. Zo niet fijn. Ik wil even weg hier.quote:Op dinsdag 12 september 2023 01:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Wil je op anoniem?
Het is niet moeilijk, maar misschien even geduld hebben. Danny heeft wel wat anders aan z'n hoofd.
Hmmm, oké, sterkte voor Danny van mijn kant.quote:Op dinsdag 12 september 2023 01:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Wil je op anoniem?
Het is niet moeilijk, maar misschien even geduld hebben. Danny heeft wel wat anders aan z'n hoofd.
Gewoon even uitloggen dan? Ik denk dat iemand op anoniem zetten niet zo'n hoge prioriteit heeft als er op dat moment niemand is die dat kan doen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 01:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik ben al 9 dagen in onderhandeling met ene Yvonne. Zo niet fijn. Ik wil even weg hier.
Ik werd door wat deelnemers aangezien als iemand die hier al eerder was. Een iemand weet inmiddels dat dat niet zo is. Ik wil gewoon uitgeschreven worden. Zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon even uitloggen dan? Ik denk dat iemand op anoniem zetten niet zo'n hoge prioriteit heeft als er op dat moment niemand is die dat kan doen.
Geen idee waar dat over gaat verder, maar dat uitschrijven komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 12 september 2023 02:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik werd door wat deelnemers aangezien als iemand die hier al eerder was. Een iemand weet inmiddels dat dat niet zo is. Ik wil gewoon uitgeschreven worden. Zou fijn zijn.
Men verwart me met ene Nouki of zo.quote:Op dinsdag 12 september 2023 02:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen idee waar dat over gaat verder, maar dat uitschrijven komt vast wel goed.
Zegt me verder niets, sorry.quote:Op dinsdag 12 september 2023 02:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Men verwart me met ene Nouki of zo.
Het bevalt je blijkbaar prima op FOK!. toch?quote:Op dinsdag 12 september 2023 01:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja lekker hè.
Ik probeer me nu al 9 dagen of zo uit te schrijven van Fok. Waarom is dat zo moeilijk.
Kan 10 dagen duren, ooit gehad met vorige naamquote:Op dinsdag 12 september 2023 02:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen idee waar dat over gaat verder, maar dat uitschrijven komt vast wel goed.
Hey PLYquote:Op dinsdag 12 september 2023 02:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Kan 10 dagen duren, ooit gehad met vorige naam
Kameraad!quote:
Wauw!quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:20 schreef pullup het volgende:
En blijkbaar een Alpine Nieuwzeelendse soort papagaai
Stoer beest
[ afbeelding ]
Denk het nietquote:
ZIet er best ruig uitquote:Op dinsdag 12 september 2023 06:20 schreef pullup het volgende:
Stoer beest
[ afbeelding ]
Kan je je naam niet laten veranderen hier?quote:Op dinsdag 12 september 2023 01:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja lekker hè.
Me afvragen of deze echt is, is wel heel erg grootquote:
Hoezo nieuw? Die terroristbeesten zijn toch al lang bekendquote:Op dinsdag 12 september 2023 06:20 schreef pullup het volgende:
Stoer beest
[ afbeelding ]
Nog steeds, deze van de foto is wel heel erg groot.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
Google maar eens op Jachtkrabspin.
Of een klein toilet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds, deze van de foto is wel heel erg groot.
Dan is die spin weer klein en moet je een normaal toilet zoekenquote:
Hier ook heel benauwd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
Meer regen nodig hier, blijft nog benauwd buiten, ondanks dat het is afgekoeld
Ken jij spinnen die de deur op slot doen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
En waarom zat de deur niet op slot?
Wel die terrariums open krijgen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ken jij spinnen die de deur op slot doen?
Shelob?quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ken jij spinnen die de deur op slot doen?
quote:
Wat toevallig.Goedemorgen jullie beide.quote:
Goedemorgen Freshquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Wat toevallig.Goedemorgen jullie beide.
Heer PLY.quote:
Ja ja,altijd en immer.quote:
Iedereen heeft vragenquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ja,altijd en immer.
Ik heb wel een vraag.
Als je door spaart heb je er meer, kan je kwartetten ermeequote:Op dinsdag 12 september 2023 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ja,altijd en immer.
Ik heb wel een vraag.
Dat kan ik nu al.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je door spaart heb je er meer, kan je kwartetten ermee
Waar mag je dat niet?quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ik nu al.
Mag sinds vandaag geen tweets meer plaatsen.
Gewoon vragen, ongesteld is niksquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ja,altijd en immer.
Ik heb wel een vraag.
Op FOK! niet schijnt.quote:
JIj bent vaak ongesteld dat je dat weet?quote:
Ongesteldequote:Op dinsdag 12 september 2023 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj bent vaak ongesteld dat je dat weet?
1 keer in de maand meestal leven we mee met onze partners.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj bent vaak ongesteld dat je dat weet?
Zonder vraagteken is het geen vraagquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ik nu al.
Mag sinds vandaag geen tweets meer plaatsen.
Nog de Friese meren Op geweest de afgelopen tijd? Mooi daarquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 keer in de maand meestal leven we mee met onze partners.
Zal jou er ook niet mee lastig vallen.Maar opmerkelijk is het wel.quote:
De Pikmar en het Sneekermeer.Zijn toch wel mijn favo`s om te varen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Nog de Friese meren Op geweest de afgelopen tijd? Mooi daar
Lekker manquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Pikmar en het Sneekermeer.Zijn toch wel mijn favo`s om te varen.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:59 schreef D. het volgende:
Heet het nog wel tweet eigenlijk? Is het niet een X’je nu?
En woon hier vlakbij De Grote Wielen.quote:
Deze wilde ik ook al posten.Maar krijg een foutmelding.quote:
Ja, heb ook die van pullup gepakt op te testenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze wilde ik ook al posten.Maar krijg een foutmelding.
@:pullup heeft deze ook al gepost trouwens.
Ben je nou serieus?quote:
Correct.quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En woon hier vlakbij De Grote Wielen.
Laat wel altijd een ander aan het roer.quote:
Kan jezelf een biertje doenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat wel altijd een ander aan het roer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |