Poezquote:
Regenquote:
Geen temperaturen voor een blanke.quote:
Nee het is wel warmquote:Op maandag 11 september 2023 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen temperaturen voor een blanke.
Ik ga voor Metallica! (ride the lightning).quote:Op maandag 11 september 2023 11:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
En onweer! Dat wordt weer ACDC draaien.
Muy bonitoquote:Op maandag 11 september 2023 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga voor Metallica! (ride the lightning).
Volgens mijn dagelijkse fotoherinnering keek ik 5 jaar geleden ook naar het onweer, alleen dan in Spanje.
Met de oude mobiel van destijds toch nog een redelijke foto gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Ik vind die foto herinneringen best leuk, vooral de iets oudere
Metallica is lekker , uiteraard wel de oude Metallica. Maar liefst geniet ik van het onweer zonder nog eens extra muziek erbij...quote:Op maandag 11 september 2023 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga voor Metallica! (ride the lightning).
Volgens mijn dagelijkse fotoherinnering keek ik 5 jaar geleden ook naar het onweer, alleen dan in Spanje.
Met de oude mobiel van destijds toch nog een redelijke foto gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Ik vind die foto herinneringen best leuk, vooral de iets oudere
Ben net terug. Zweet als een otter.quote:Op maandag 11 september 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Vroeg naar bed en nog moe wakker worden![]()
Ik wilde eigenlijk nog een stuk lopen ,maar het is me te warm
Ik had wel boodschappen gedaan: zeiknatquote:Op maandag 11 september 2023 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben net terug. Zweet als een otter.
GRUWELIJK NAT.quote:Op maandag 11 september 2023 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had wel boodschappen gedaan: zeiknat
Ik wil onweerquote:
ik hou ook van onweer , als er maar geen nare dingen gebeurenquote:Op maandag 11 september 2023 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil onweer
Veel en hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |