Jawel, maar uiteindelijk heeft de 12de pick gewoon een betere game dan dit fenomeen waar zelfs het AD een push bericht voor nodig achttequote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel nette stats verder voor de 23 minuten die hij speelde.
Knicks toch dichtbij de Celtics, Brown had geen goede partij, Randle des te slechter met 5/22 FG
De 'buzz' van de hype doet het altijd goed voor de media; clicks, views. TNT en ESPN zullen geheid vaker een Spurs game uitzenden puur vanwege die jongen omdat ze weten dat er meer mensen kijken. Net als dat Taylor Swift zorgt voor 2 miljoen meer kijkers bij de NFL wedstrijden van haar vriend als ze aanwezig is, las ik van de weekquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jawel, maar uiteindelijk heeft de 12de pick gewoon een betere game dan dit fenomeen waar zelfs het AD een push bericht voor nodig achtte
Misschien gewoon even wachten tot dat die inderdaad een fantastische game heeft. Gaat nooit lang duren, en dit is allemaal een beetje overdreven imo.
Die hebben 2 potten gespeeld?quote:
Ze testen die kale zwakkeling gewoon . Dat die snel mag oprotten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die hebben 2 potten gespeeld?![]()
![]()
![]()
Donder op. Pak maar een pick af oid, dit is gewoon uitdagen.
Ik zie het al, die nieuwe regels werken goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Curry en Kuminga hebben nu ook auw voetjes en gaan waarschijnlijk niet ballen tegen Houston en Silver staat erbij en kijkt ernaar.
Het was wel zo'n back to back, waarbij ze in Boston speelden en daarna diep in de nacht aankomen in Minnesota om daar te spelen. Weet niet of hij al iets onder de leden had verder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die hebben 2 potten gespeeld?![]()
![]()
![]()
Donder op. Pak maar een pick af oid, dit is gewoon uitdagen.
Tja, daar had de rest van het team ook last van natuurlijk. Dat de grote stoere leider Jimmy G Buckets dan een dagje rust neemt is wel een beetje matig in wedstrijdje 3 van het seizoen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was wel zo'n back to back, waarbij ze in Boston speelden en daarna diep in de nacht aankomen in Minnesota om daar te spelen. Weet niet of hij al iets onder de leden had verder.
Pappen en nathouden en ondertussen nog meer zwakke regeltjes erbij zoals die flopregel .quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie het al, die nieuwe regels werken goed![]()
![]()
Misschien inderdaad tijd voor een nieuwe commissioner die wel serieus genomen wordt. Hoe hij met die huiselijk geweld zaken omgaat is ook lachwekkend.
Mwah, die flopregel is opzich wel goed om te hebben, misschien kan de uitwerking oid beter; moet eerlijk zeggen dat ik de precieze regel niet heb opgezocht. Dat is/was ook wel een serieus probleem aan het worden waar vooral supersterren zich schuldig aan maken, want die zijn gewend om calls mee te krijgen. Als je ziet dat zo'n Embiid nog net niet horizontaal door de lucht vliegt als iemand hem aanraakt, ondanks dat die volgens mij zo ongeveer de sterkste en grootste speler in de NBA is, dan mag je dat wel aanpakken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pappen en nathouden en ondertussen nog meer zwakke regeltjes erbij zoals die flopregel .
Dat die crimineel gedrag best vindt moet al genoeg bewijs zijn dat die compleet ongeschikt is idd
Om nog maar niet te spreken over dat gehandicapte Vegas toernooitje wat niemand boeit.
Embiid , Paul en ook een Reaves floppen er nog steeds op los hoor , het is puur hoe een scheids het ziet en die blijven altijd zo corrupt als de pest .quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, die flopregel is opzich wel goed om te hebben, misschien kan de uitwerking oid beter; moet eerlijk zeggen dat ik de precieze regel niet heb opgezocht. Dat is/was ook wel een serieus probleem aan het worden waar vooral supersterren zich schuldig aan maken, want die zijn gewend om calls mee te krijgen. Als je ziet dat zo'n Embiid nog net niet horizontaal door de lucht vliegt als iemand hem aanraakt, ondanks dat die volgens mij zo ongeveer de sterkste en grootste speler in de NBA is, dan mag je dat wel aanpakken.
Debiel dat het nodig is, maar blijkbaar kunnen spelers zich niet sportief gedragen omdat de free throws te makkelijk te verdienen zijn zonder reviews.
Daarom kan de uitwerking waarschijnlijk nog een heel stuk beter, en moeten die sterren (en Reaves) ook gewoon systematisch bestraft worden. Dan krijgt de tegenstander maar 10 extra free throws die pot, dan leren ze het wel gauw af.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Embiid , Paul en ook een Reaves floppen er nog steeds op los hoor , het is puur hoe een scheids het ziet en die blijven altijd zo corrupt als de pest .
Die sterren hoeven niks af te leren want de kijkcijfers mogen niet gevaar komen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom kan de uitwerking waarschijnlijk nog een heel stuk beter, en moeten die sterren (en Reaves) ook gewoon systematisch bestraft worden. Dan krijgt de tegenstander maar 10 extra free throws die pot, dan leren ze het wel gauw af.
Misschien een 'onafhankelijk' panel dat bepaald of iets als een flop gezien moet worden of niet, want die refs vertrouw ik inderdaad voor geen meter. Hoe vaak je die in het voordeel van een bepaald team ziet fluiten gaat echt nergens over. Niet eens enkel de grote markets, maar OKC @ Cleveland ging af en toe ook nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |