Blacklist, The Equalizer.quote:
Dank je wel meis!quote:Op zaterdag 16 september 2023 06:51 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Zo te zien veel kijkplezier voor @:StephanL vanavond![]()
Maak er een fijne dag van lieverds
Ja idd. Ware het niet dat vanavond moet werkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 06:51 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Zo te zien veel kijkplezier voor @:StephanL vanavond![]()
Maak er een fijne dag van lieverds
Ja hoiquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond
Wie was dat in deze sc nou die met of bij de treinen werkt?
Moet ook in je aard liggenquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja idd. Ware het niet dat vanavond moet werken![]()
Goedemorgen
Voor volgend jaar heb ik alles vroeg ingevuldquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgend jaar lekker naar vroeg. Ben klaar met die late diensten
Zal wel een aantal dagdiensten hebben en gebroken, maar dat neem ik maar voor lief.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor volgend jaar heb ik alles vroeg ingevuld
Ja idd, was een leuke seriequote:Op zaterdag 16 september 2023 17:03 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb Stagiairs vooruit gekeken.![]()
Echt wel leuk, lijkt inderdaad op het programma Aupairs. Soms toch een beetje te doen met die 20-jarigen en hun keuzestress.
Wijze woordenquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd, was een leuke serie
Keuzestress blijf je heel je leven houden vrees ikhoort bij het leven
Veel sterkte met allesquote:Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.
Klinkt toch heftig! Heel veel beterschap 🌼quote:Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.
Wat fijn dat je even een update geeft Tong. En fijn dat alles goed is gegaan. Beetje oppassen met je rikketik, die krijgt het ook wel te verduren met zo'n ziekte, een operatie en alles wat erbij komt kijken. Sterkte en op naar donderdagquote:Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe durf je !quote:Op zondag 17 september 2023 18:35 schreef praadje het volgende:
Oepsie, was even druk bezig. Goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik ga Oogappels terugkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |