abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210646068
Goedenavond :W
pi_210646157
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:18 schreef Tassendief het volgende:
Goedenavond :W
Onze favoriete Dief! Hoi
pi_210647089
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 19:30 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat kijk jij op Netflix?
Blacklist, The Equalizer.

De film Polar gister afgekeken,

De serie Het gouden uur, wordt het denk ik voor de komende week. Voor de rest staat er het een en ander in mijn kijklijst, waar ik nog aan moet beginnen maar geen idee of het wat is.

Vaak iets van actie of misdaad genre.
pi_210648792
Goedemorgen schatjes :W O+

Zo te zien veel kijkplezier voor @StephanL vanavond :)

Maak er een fijne dag van lieverds :*
pi_210649161
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 september 2023 06:51 schreef praadje het volgende:

Zo te zien veel kijkplezier voor @:StephanL vanavond :)

Dank je wel meis!
pi_210649164
Ik zet vanavond De Alleskunner op en ga erbij lezen :) Gezellig geluid, af en toe een oogje op werpen en verder in een andere wereld duiken

En eventjes opscheppen: het is me gelukt om zonder ander doel naar de winkel te gaan. Geen bezorgdiensten voor eten meer voor mij
pi_210649518
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 september 2023 06:51 schreef praadje het volgende:

Zo te zien veel kijkplezier voor @:StephanL vanavond :)

Ja idd. Ware het niet dat vanavond moet werken -O-

Goedemorgen :W
pi_210649681
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond :)

Wie was dat in deze sc nou die met of bij de treinen werkt?
Ja hoi :W Dat ben ik :)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_210649696
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:53 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja idd. Ware het niet dat vanavond moet werken -O-

Goedemorgen :W
Moet ook in je aard liggen :)
pi_210649706
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 10:11 schreef WcPot het volgende:

[..]
Moet ook in je aard liggen :)
Volgend jaar lekker naar vroeg. Ben klaar met die late diensten :P
pi_210649718
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 10:12 schreef StephanL het volgende:

[..]
Volgend jaar lekker naar vroeg. Ben klaar met die late diensten :P
Voor volgend jaar heb ik alles vroeg ingevuld :7
pi_210650240
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 10:13 schreef WcPot het volgende:

[..]
Voor volgend jaar heb ik alles vroeg ingevuld :7
Zal wel een aantal dagdiensten hebben en gebroken, maar dat neem ik maar voor lief.

Had toen voor laat gekozen omdat ze het vroegen, maar gaat tegen mijn natuur in. Nu kies ik voor mezelf :P
pi_210653583
Ik heb Stagiairs vooruit gekeken. :@

Echt wel leuk, lijkt inderdaad op het programma Aupairs. Soms toch een beetje te doen met die 20-jarigen en hun keuzestress.
pi_210653757
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 17:03 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb Stagiairs vooruit gekeken. :@

Echt wel leuk, lijkt inderdaad op het programma Aupairs. Soms toch een beetje te doen met die 20-jarigen en hun keuzestress.
Ja idd, was een leuke serie

Keuzestress blijf je heel je leven houden vrees ik :) hoort bij het leven
pi_210653819
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja idd, was een leuke serie

Keuzestress blijf je heel je leven houden vrees ik :) hoort bij het leven
Wijze woorden :Y
  Trouwste user 2022 zondag 17 september 2023 @ 11:16:24 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_210659991
Goeiemorgen.

Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210660236
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.

Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.

Veel sterkte met alles :* klinkt echt heel erg zwaar...beterschap :*
pi_210660261
quote:
Goeiemorgen.

Klinkt toch heftig! Heel veel beterschap 🌼
pi_210660547
quote:
Goeiemorgen.

Wat fijn dat je even een update geeft Tong. En fijn dat alles goed is gegaan. Beetje oppassen met je rikketik, die krijgt het ook wel te verduren met zo'n ziekte, een operatie en alles wat erbij komt kijken. Sterkte en op naar donderdag :*
pi_210665787
De tv-gids van vandaag; Zondag

Diversen;
20.23; Boer zoekt vrouw Europa NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/boer-zoekt-vrouw-europa
21.22; Wie denk je wel dat je bent? NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/wie-denk-je-wel-dat-je-bent
21.34; Het roer om SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/het-roer-om

Documentaire/Reportage/Informatief;
20.20; College Tour NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/college-tour

Amusement;
20.00; Expeditie Robinson RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/expeditie-robinson
21.25; Hans Teeuwen: Nou lekker dan NPO3 https://www.tvgids.nl/amusement/hans-teeuwen-nou-lekker-dan

Aktueel;
21.30; Nieuwsuur NPO2
21.44; Renze op zondag RTL4

@WcPot
@Ole
@Tassendief
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
@monkyyy
Snowsquall O+
@Van_Poppel