Uhuhu Plastic klapstoel in je gezicht kan je krijgenquote:
Auw !!quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uhuhu Plastic klapstoel in je gezicht kan je krijgen
Ja zei mijn buurvrouw ook vannacht helaas alles dicht!!quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:21 schreef Hyperdude het volgende:
Begonnen, vanochtend, met 22.
Nu 23.
Alles dicht.
Mijn buurvrouw is dood.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zei mijn buurvrouw ook vannacht helaas alles dicht!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je beetje koken?quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:32 schreef livelink het volgende:
Op dit moment 27,2 in de huiskamer en 28,4 in de slaapkamers. Ik ben gewoon aan het zweten
Tempting. Een leven als klimaatvluchteling is misschien wel wat.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb nog wel een plekje over op de bank
Dit ja, airco mag nog even knallen. Dinsdag weer koelenquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Een aangename 23. Voor die twee dagen vind ik het niet erg om de airco nog even keihard te laten werken. In de nacht niet onder de 25 komen is nogal minder plezierig.
chikies onder de 25 wel?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Een aangename 23. Voor die twee dagen vind ik het niet erg om de airco nog even keihard te laten werken. In de nacht niet onder de 25 komen is nogal minder plezierig.
Het is nu wel goed te doenquote:
heb ik vandaag ook gedaan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Tempting. Een leven als klimaatvluchteling is misschien wel wat.
je stopt de warme lucht in zakjes?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Woonkamer: 24.8
Slaapkamer: 25.5
Droogkamer: 25.7
Zolder: 26.8
Dit is prima uit te houden. Ik ben al stiekem bezig met warmte bufferen voor de herfst.
Je was dan ook 4 uur te vroeg?quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik vandaag ook gedaan.
zou eten bij mn ouders, werd rond 6u verwacht... ja dikke dodo was er rond 2u al... bleken ze er zelf niet te zijn, de airco wel dus ik heb me best vermaakt
Ik was op vakantie.. in Italie..de poep gewoonten ken ik daar niet zo...hing er een zakje achter de reserve wc rol..quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je stopt de warme lucht in zakjes?
ja klopt. kwisnie dat ze op verjaardag gingen...quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 00:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt. kwisnie dat ze op verjaardag gingen...
wat snap je niet aan 18.00 dan...?quote:Op zondag 10 september 2023 00:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt. kwisnie dat ze op verjaardag gingen...
wat snap je niet aan klimaatvluchteling die op zoek gaat naar airco?quote:Op zondag 10 september 2023 00:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
wat snap je niet aan 18.00 dan...?
Dat zei je er toch niet bij kutje!! SPLIT INUT AIRCO GENOTquote:Op zondag 10 september 2023 00:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat snap je niet aan klimaatvluchteling die op zoek gaat naar airco?
waar reageerde ik op dan???quote:Op zondag 10 september 2023 00:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zei je er toch niet bij kutje!! SPLIT INUT AIRCO GENOT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je liet je zelf binnen om 14.00...en je was verbaast dat ze er niet waren omdat ze om 19.00 er pas zouden zijn...quote:Op zondag 10 september 2023 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar reageerde ik op dan???
clown
en nee airco ga ik hier niet aan beginnen in dit huis. Laat ik aan de woningbouw over als die eindelijk eens nadenken
nee ik reageerde op het feit dat iemand klimaatvluchteling gaat worden van dit weer.quote:Op zondag 10 september 2023 00:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je liet je zelf binnen om 14.00...en je was verbaast dat ze er niet waren omdat ze om 19.00 er pas zouden zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |