Dank! Ik begin bij de Bijenkorf. Zit niet in mijn systeem die winkel, maar had ik kunnen bedenken. Dan eens verder zien indien nodig.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Top of my mind
Bijenkorf
Luigi Lucardi
Brigitte Bijoux
Claires
Lokale juwelier
My jewelry
Mijn dochter vindt https://bynouck.nl/ altijd wel leuk.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:24 schreef Cathmar het volgende:
Iets anders. Ik wil oorbellen kopen voor mezelf. Nog nooit gedaan online. Ben meer type Zara, groot en kleurrijk. Maar wil iets verfijnd, klein, mooie kwaliteit. Het internet is soms echt overwhelming. Waar zou ik eens kunnen kijken…? Hoeft geen 18 karaat te zijn maar wel iets dat gewoon lang mooi blijft.
Wil ik eens geld uitgeven… schiet het niet op.
Kan digitaal en met zegels.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Gaan die punten digitaal? Want ik heb niet de jumbo app, maar anders wil ik wel aan je denken als ik er kom.
Maar dingen als elektrische tandenborstels koopt niemand toch voor de volle prijs in Nederland, die zijn vrijwel continu wel ergens met 50% korting.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:40 schreef taxibabe het volgende:
Wij gaan tegenwoordig ook veel Duitsland voor de boodschappen. Vlees is goedkoper, maar ook veel lekkerder en we tanken daar, dat scheelt veel. En de drogist is supergoedkoop. Maar het was wel uitzoeken welke winkels je moet hebben, zoals de Edeka, K&K en de Rewe zijn niet zo heel veel goedkoper, de Lidl en Aldi zijn ongeveer even duur. De Netto en Kaufland zijn wel goedkoop en de DM drogist. Een elektrische tandenborstel kost hier bv 50 euro, daar 30 euro.
Ik zou anders El Corte Ingles hebben geadviseerd 🤭quote:Op donderdag 14 september 2023 17:43 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dank! Ik begin bij de Bijenkorf. Zit niet in mijn systeem die winkel, maar had ik kunnen bedenken. Dan eens verder zien indien nodig.
Mijn lievelingsquote:Op donderdag 14 september 2023 18:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou anders El Corte Ingles hebben geadviseerd 🤭
Check, ook gelezen!quote:Op donderdag 14 september 2023 17:33 schreef amaranta het volgende:
Ik heb dit boek. Mocht iemand geïnteresseerd zijn.
Niet geheel gender neutraal
https://www.bol.com/nl/nl/p/jongens-hoe-voed-je-ze-op/666834278/
O ja dat zal ook wel schelen ja!!quote:Op donderdag 14 september 2023 19:57 schreef Kyara het volgende:
Ik kom ongeveer 1x per maand wel bij de DM. Vroeger haalden we daar ook de luiers (en doekjes en meukvrije kindersnacks). Ik bespaar nu vooral veel op haarverf.
Dank je. Ik sla ze op! Heb nu kinderen die naar 2,3,4 gaatjes gaan. Moet allemaal wat in hè.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Ik heb nu oorbellen van MIAB en Luamaya. Allebei webshops. Ik ben er al 1,5 jaar super tevreden overmooi goudkleurig, verkleurt niet in de douche. En de twist oorbellen van MIAB zijn heel leuk, dan lijkt het alsof je 2 gaatjes hebt. En ik heb de UP’s, dan lijkt het meer een piercing.
Oeeeh, daarover gesproken. Ik ga over een paar weken een conch én een neuspiercing laten zetten. Wil ik al heel lang, maar vond mezelf te oud. Nu besloten dat oud zijn bullshit is
Ik ga eraan proberen te denken, tot wanneer loopt die actie?quote:Op donderdag 14 september 2023 17:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Kan digitaal en met zegels.
Alvast bedankt!
Ja, wij ook regelmatig of we laten het meenemen. Zeker nu met luiers en doekjes kan het echt uit. We nemen dan ook direct frisdrank mee.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:57 schreef Kyara het volgende:
Ik kom ongeveer 1x per maand wel bij de DM. Vroeger haalden we daar ook de luiers (en doekjes en meukvrije kindersnacks). Ik bespaar nu vooral veel op haarverf.
Thnx!! 5 oktoberquote:Op donderdag 14 september 2023 20:11 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik ga eraan proberen te denken, tot wanneer loopt die actie?
Materiaal? Titanium, ik zweer erbij.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:24 schreef Cathmar het volgende:
Iets anders. Ik wil oorbellen kopen voor mezelf. Nog nooit gedaan online. Ben meer type Zara, groot en kleurrijk. Maar wil iets verfijnd, klein, mooie kwaliteit. Het internet is soms echt overwhelming. Waar zou ik eens kunnen kijken…? Hoeft geen 18 karaat te zijn maar wel iets dat gewoon lang mooi blijft.
Ik heb nu 1 oor met 3 gaatjes (en daar komt de conch bij), andere oor heeft 2 gaatjes, een helix en een forward helix.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dank je. Ik sla ze op! Heb nu kinderen die naar 2,3,4 gaatjes gaan. Moet allemaal wat in hè.
En GROOT gelijk!! Lekker doen wat je wil f$ leeftijd of verwachtingen
Conch, Helix... cool !quote:Op donderdag 14 september 2023 21:44 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 oor met 3 gaatjes (en daar komt de conch bij), andere oor heeft 2 gaatjes, een helix en een forward helix.
Heb je nu meteen inspiratie voor 5 december/onder de kerstboom
Ik heb dat ook geprobeerd: ik ben altijd van de grote oorbellen en wilde iets kleins en verfijnd. Maar het staat me écht niet. Dus ben ik toch maar weer terug bij de statement oorbellen. Veel meer mij. Maar dus geen tips over waar je dus wel iets leuks kleins kunt vindenquote:Op donderdag 14 september 2023 17:24 schreef Cathmar het volgende:
Precies dit heb ik ook. Alle soorten methodes geprobeerd, tientallen boeken gelezen en theorieën toegepast, maar niets werkte voor één van de kinderen. Nu probeer ik als een soort van laatste strohalm low demand parenting en dat lijkt zowaar een positief effect te hebben.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:11 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook geprobeerd: ik ben altijd van de grote oorbellen en wilde iets kleins en verfijnd. Maar het staat me écht niet. Dus ben ik toch maar weer terug bij de statement oorbellen. Veel meer mij. Maar dus geen tips over waar je dus wel iets leuks kleins kunt vinden
En over de opvoedboeken: ik heb er hartstikke veel gelezen, maar bij ons werken ze allemaal niet. We hebben geen standaard kinderen, en ik realiseerde me dat de standaard aanpak dus ook niet op ons van toepassing is. Dat was best een bevrijdend besef eigenlijk, dat je al die opvoedpraat ook gewoon naast je neer kunt leggen om je eigen weg te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |