abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210635325
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:35 schreef amaranta het volgende:

[..]
Top of my mind
Bijenkorf
Luigi Lucardi
Brigitte Bijoux
Claires
Lokale juwelier
My jewelry
Dank! Ik begin bij de Bijenkorf. Zit niet in mijn systeem die winkel, maar had ik kunnen bedenken. Dan eens verder zien indien nodig.
Met een meidenkwartet
  donderdag 14 september 2023 @ 17:47:49 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210635397
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:24 schreef Cathmar het volgende:
Iets anders. Ik wil oorbellen kopen voor mezelf. Nog nooit gedaan online. Ben meer type Zara, groot en kleurrijk. Maar wil iets verfijnd, klein, mooie kwaliteit. Het internet is soms echt overwhelming. Waar zou ik eens kunnen kijken…? Hoeft geen 18 karaat te zijn maar wel iets dat gewoon lang mooi blijft.

Wil ik eens geld uitgeven… schiet het niet op.
Mijn dochter vindt https://bynouck.nl/ altijd wel leuk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210635515
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 08:51 schreef Nijna het volgende:

[..]
Gaan die punten digitaal? Want ik heb niet de jumbo app, maar anders wil ik wel aan je denken als ik er kom.
Kan digitaal en met zegels.
Alvast bedankt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210635604
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 14:40 schreef taxibabe het volgende:
Wij gaan tegenwoordig ook veel Duitsland voor de boodschappen. Vlees is goedkoper, maar ook veel lekkerder en we tanken daar, dat scheelt veel. En de drogist is supergoedkoop. Maar het was wel uitzoeken welke winkels je moet hebben, zoals de Edeka, K&K en de Rewe zijn niet zo heel veel goedkoper, de Lidl en Aldi zijn ongeveer even duur. De Netto en Kaufland zijn wel goedkoop en de DM drogist. Een elektrische tandenborstel kost hier bv 50 euro, daar 30 euro.
Maar dingen als elektrische tandenborstels koopt niemand toch voor de volle prijs in Nederland, die zijn vrijwel continu wel ergens met 50% korting.

Hetzelfde geldt overigens voor kaas. Dat is zelfs vers minimaal een maand houdbaar, dus dat koop ik altijd in de 50% korting-actie. Toevallig gisteren nog drie stukken gehaald voor deze maand. (Wij eten veel kaas…), als dat bijna op is is het vaak wel weer in de aanbieding.
pi_210635697
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:43 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Dank! Ik begin bij de Bijenkorf. Zit niet in mijn systeem die winkel, maar had ik kunnen bedenken. Dan eens verder zien indien nodig.
Ik zou anders El Corte Ingles hebben geadviseerd 🤭
pi_210635826
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 18:10 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik zou anders El Corte Ingles hebben geadviseerd 🤭
Mijn lievelings O+
Mis het.
Met een meidenkwartet
  donderdag 14 september 2023 @ 18:35:10 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210635989
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:33 schreef amaranta het volgende:
Ik heb dit boek. Mocht iemand geïnteresseerd zijn.
Niet geheel gender neutraal
https://www.bol.com/nl/nl/p/jongens-hoe-voed-je-ze-op/666834278/
Check, ook gelezen! :D :o
pi_210636031
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 18:35 schreef BE het volgende:

[..]
Check, ook gelezen! :D :o
Ja, dat was ooit een hype hier op fok. En toen heb ik het gekocht
pi_210636249
Dat boek heb ik nooit gelezen. Maar ja, 4 meiden. Is echt heel andere koek.
Met een meidenkwartet
pi_210636551
Ik heb nu oorbellen van MIAB en Luamaya. Allebei webshops. Ik ben er al 1,5 jaar super tevreden over :) mooi goudkleurig, verkleurt niet in de douche. En de twist oorbellen van MIAB zijn heel leuk, dan lijkt het alsof je 2 gaatjes hebt. En ik heb de UP’s, dan lijkt het meer een piercing.

Oeeeh, daarover gesproken. Ik ga over een paar weken een conch én een neuspiercing laten zetten. Wil ik al heel lang, maar vond mezelf te oud. Nu besloten dat oud zijn bullshit is *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210636906
Ik kom ongeveer 1x per maand wel bij de DM. Vroeger haalden we daar ook de luiers (en doekjes en meukvrije kindersnacks). Ik bespaar nu vooral veel op haarverf.
  donderdag 14 september 2023 @ 19:59:24 #212
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210636933
Ik heb bij een goudsmid oorbellen laten maken in de stijl van m'n trouwring. Ik dacht dat het heel duur zou zijn, maar dat viel echt heel erg mee en ze waren precies zoals ik ze hebben wilde. In roségoud (net als m'n trouwring dus) en voor het paar nog geen 200 euro geloof ik. Dus als je een plaatje in de hoofd hebt... De smid heet Goudmerk en zit in Breda. Hij is echt goed in meedenken en heeft ook een collectie gewoon in de winkel staan (en online). Ik heb geen aandelen, ik vind hem gewoon heel tof.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_210637021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 19:57 schreef Kyara het volgende:
Ik kom ongeveer 1x per maand wel bij de DM. Vroeger haalden we daar ook de luiers (en doekjes en meukvrije kindersnacks). Ik bespaar nu vooral veel op haarverf.
O ja dat zal ook wel schelen ja!!
Ben jaren geleden gestopt met verven. Was echt geen doen meer.
Met een meidenkwartet
pi_210637027
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Ik heb nu oorbellen van MIAB en Luamaya. Allebei webshops. Ik ben er al 1,5 jaar super tevreden over :) mooi goudkleurig, verkleurt niet in de douche. En de twist oorbellen van MIAB zijn heel leuk, dan lijkt het alsof je 2 gaatjes hebt. En ik heb de UP’s, dan lijkt het meer een piercing.

Oeeeh, daarover gesproken. Ik ga over een paar weken een conch én een neuspiercing laten zetten. Wil ik al heel lang, maar vond mezelf te oud. Nu besloten dat oud zijn bullshit is *O*
Dank je. Ik sla ze op! Heb nu kinderen die naar 2,3,4 gaatjes gaan. Moet allemaal wat in hè.

En GROOT gelijk!! Lekker doen wat je wil f$ leeftijd of verwachtingen
Met een meidenkwartet
pi_210637036
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:56 schreef Vicky het volgende:

[..]
Kan digitaal en met zegels.
Alvast bedankt!
Ik ga eraan proberen te denken, tot wanneer loopt die actie?
Fake it till you make it...
pi_210637070
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 19:57 schreef Kyara het volgende:
Ja, wij ook regelmatig of we laten het meenemen. Zeker nu met luiers en doekjes kan het echt uit. We nemen dan ook direct frisdrank mee.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210637110
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:11 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik ga eraan proberen te denken, tot wanneer loopt die actie?
Thnx!! 5 oktober
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210637149
Oorbellen... Ik kan niks meer dragen of het gaat ontsteken. En dichtgroeien willen die dingen maar niet }:|

Boodschappen: koop de laatste tijd veel eigen merk. 7up bijvoorbeeld, komt er niet meer in, heb nu voor 79 cent de neppe die prima te drinken is :Y Dito voor sinas.
Merkartikelen alleen nog in de bonus.

Ik ga morgen voor het eerst een dag op kleinzoon passen. Zin in :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210637348
Nu het er toch over gaat:

Franse supermarkt zet fabrikanten te kijk die aan krimpflatie doen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)pflatie-waarschuwing

:D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 14 september 2023 @ 21:28:46 #220
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_210637828
quote:
Iets anders. Ik wil oorbellen kopen voor mezelf. Nog nooit gedaan online. Ben meer type Zara, groot en kleurrijk. Maar wil iets verfijnd, klein, mooie kwaliteit. Het internet is soms echt overwhelming. Waar zou ik eens kunnen kijken…? Hoeft geen 18 karaat te zijn maar wel iets dat gewoon lang mooi blijft.

Materiaal? Titanium, ik zweer erbij.
Al mijn 9 piercings/oorbellen zijn van titanium. Blijft ontzettend mooi en allergievrij. :) Ja, een stuk duurder ook maar vindt het alles waard.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_210637914
Ik probeer echt wel op aanbiedingen te letten. Vooral voor shampoo, tandpasta etc. Ik ben er echter dramatisch in. Of we hebben 10 flessen shampoo die we nergens kwijt kunnen of het is net op als het nergens in de aanbieding is.

Zo is het een running gag in mijn vriendengroep dat ik een x per ongeluk enorm veel wc papier in de bonus en bij Bol.com met 50% korting had gekocht. Net voor we een feestje gaven. Ik kon die dingen gewoon niet kwijt dus ik had ze maar opgestapeld in de toiletruimte. Een muur van wc papier.

Ik let er wel echt op, maar dat gaat in mijn hoofd dus steeds fout.
pi_210638016
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:10 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Dank je. Ik sla ze op! Heb nu kinderen die naar 2,3,4 gaatjes gaan. Moet allemaal wat in hè.

En GROOT gelijk!! Lekker doen wat je wil f$ leeftijd of verwachtingen
Ik heb nu 1 oor met 3 gaatjes (en daar komt de conch bij), andere oor heeft 2 gaatjes, een helix en een forward helix.

Heb je nu meteen inspiratie voor 5 december/onder de kerstboom O-)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 14 september 2023 @ 21:46:33 #223
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_210638038
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:44 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik heb nu 1 oor met 3 gaatjes (en daar komt de conch bij), andere oor heeft 2 gaatjes, een helix en een forward helix.

Heb je nu meteen inspiratie voor 5 december/onder de kerstboom O-)
Conch, Helix... cool !
Ik heb oa een Mid Helix :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_210638370
quote:

Ik heb dat ook geprobeerd: ik ben altijd van de grote oorbellen en wilde iets kleins en verfijnd. Maar het staat me écht niet. Dus ben ik toch maar weer terug bij de statement oorbellen. Veel meer mij. Maar dus geen tips over waar je dus wel iets leuks kleins kunt vinden :')

En over de opvoedboeken: ik heb er hartstikke veel gelezen, maar bij ons werken ze allemaal niet. We hebben geen standaard kinderen, en ik realiseerde me dat de standaard aanpak dus ook niet op ons van toepassing is. Dat was best een bevrijdend besef eigenlijk, dat je al die opvoedpraat ook gewoon naast je neer kunt leggen om je eigen weg te vinden.
pi_210639687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:11 schreef Amsel het volgende:

[..]
Ik heb dat ook geprobeerd: ik ben altijd van de grote oorbellen en wilde iets kleins en verfijnd. Maar het staat me écht niet. Dus ben ik toch maar weer terug bij de statement oorbellen. Veel meer mij. Maar dus geen tips over waar je dus wel iets leuks kleins kunt vinden :')

En over de opvoedboeken: ik heb er hartstikke veel gelezen, maar bij ons werken ze allemaal niet. We hebben geen standaard kinderen, en ik realiseerde me dat de standaard aanpak dus ook niet op ons van toepassing is. Dat was best een bevrijdend besef eigenlijk, dat je al die opvoedpraat ook gewoon naast je neer kunt leggen om je eigen weg te vinden.
Precies dit heb ik ook. Alle soorten methodes geprobeerd, tientallen boeken gelezen en theorieën toegepast, maar niets werkte voor één van de kinderen. Nu probeer ik als een soort van laatste strohalm low demand parenting en dat lijkt zowaar een positief effect te hebben. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')