Vandaag brandgang weer schoon geharkt, draaiboek moet ik nog aan beginnen.quote:Op zondag 10 september 2023 17:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lopen de plannen voor je secret wedding een beetje?
Ik wandel nu naar huisquote:Op zondag 10 september 2023 15:55 schreef Debsterr het volgende:
Nou, na bijna 1,5 uur huiswaarts gegaan omdat de parade is stil gelegd - 2 onwelwordingen blijkbaarhet is ook wel echt gruwelijk warm buiten.
Haha lekker hoor! Wij hadden sowieso nog andere verplichtingen in de avond en voor de baby was het ook echt heel warm.quote:Op zondag 10 september 2023 22:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik wandel nu naar huis![]()
Was érg gezellig nog, haha.
Hoorde net dat er 1 iemand onwel is geworden op de wagen, maar ze is inmiddels gewoon veilig thuis gelukkig.
Heus wel.quote:Op zondag 10 september 2023 23:07 schreef Adrian4 het volgende:
Ik vroeg aan manlief vanmorgen of die van hem ook kon breakdancen, maar dat kon ie niet
Ja dat snap ik zeker. Het was ook echt warm.quote:Op maandag 11 september 2023 03:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha lekker hoor! Wij hadden sowieso nog andere verplichtingen in de avond en voor de baby was het ook echt heel warm.
Beter is een groot woord, maar wel een stuk beter.quote:Op maandag 11 september 2023 21:06 schreef F_r het volgende:
Hier gaat het los. Flink onweer
Livelink weer beter?
Hopelijk gaat het dan vanaf nu de goede kant op met je vader, Ingrid!quote:Op dinsdag 12 september 2023 00:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sterkte Majo
Pa heeft eindelijk voor het eerst lichte fysio gehad. En toen wij een radio kwamen brengen heeft hij ook eindelijk een paar hapjes avond eten gehad sinds tig weken!
Van mij mag het wel afkoelen, hopelijk helpt het ook tegen mijn olifanten voeten en enkels. Echt niet leuk meer ondertussen. En pijnlijk.
Wel gezellige verjaardag en bbq gehad bij zwager op 2u rijden gisteren . Zonder airco in de Buick ♡ want die is stuk. Dus met ramen open. Maar goed dat de kinderen bij mijn moeder bleven, konden ze ook niet weg waaien
Auw, sterkte! Is de pijn inmiddels gezakt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:36 schreef Troel het volgende:
Al halve nacht wakker. Weer een niersteen. Was vergeten hoe pijnlijk dat was.
Ja, maar ben bang dat het door de pijnstillers komt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Auw, sterkte! Is de pijn inmiddels gezakt?
Wat een ellende is het.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar ben bang dat het door de pijnstillers komt.
Een van de velen toch?quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:16 schreef amaranta het volgende:
Is het vandaag Fok!Multiverjaardag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |