Ik heb de op niet geschreven.. hij pakt denk ik automatisch de vorigequote:Op zaterdag 9 september 2023 13:59 schreef livelink het volgende:
Je had toch wel een plaatje van een piemel kunnen vinden?
Hoe is het met je?quote:
Beterschap!quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:01 schreef livelink het volgende:
Goede timing bij mij. Ik ben koortsig en heb het dus eerder te koud dan te warm op het moment. Als je dan toch koorts moet hebben, dan het beste als het buiten 30 graden is.
Oh bah!! Beterschap!quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:01 schreef livelink het volgende:
Goede timing bij mij. Ik ben koortsig en heb het dus eerder te koud dan te warm op het moment. Als je dan toch koorts moet hebben, dan het beste als het buiten 30 graden is.
Niet fantastisch… mijn vader was weer thuis maar is gisteren weer opgenomen met een longontsteking. Hij heeft nauwelijks energie en valt veel te veel af. Ik denk dat hij niet lang meer heeft maar mijn vader heeft ons eerder verbaasd dus wie weet.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet fantastisch… mijn vader was weer thuis maar is gisteren weer opgenomen met een longontsteking. Hij heeft nauwelijks energie en valt veel te veel af. Ik denk dat hij niet lang meer heeft maar mijn vader heeft ons eerder verbaasd dus wie weet.
Zelf ben ik vooral erg moe en heb ik een kort lontje. We zouden graag even eruit willen maar dat zit er nu niet in. Het is even in de overlevingsstand momenteel.
Op zich wel goed hoor, maar een heel ander leven nu he. Ik vind het maar saai.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:48 schreef Vicky het volgende:
@:donna is het bij jullie?
Iets met gevalletje slechte timing.
Wij zijn aan het klussen... het zweet staat op plekken waarvan ik niet wist dat het kon 🤣🤣🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |