boosheid is fase 2 van de rouwverwerking, wachten op het onderhandelen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Renaat is ongelofelijk woest op de regie
Aan de copiumquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
boosheid is fase 2 van de rouwverwerking, wachten op het onderhandelen.
Gelukkig hebben we de printscreens nog!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie hij nu weer de schuld gaat geven.
Stond in de planning zeker!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Startinterview met Remco
Oke bedankt
Heb je wel een caravan langs het parcours nodig.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Last van de darmen is geen excuus, aldus Tom.
#FreeRemcoquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me evident dat Remco volgend jaar gaat knechten voor Landismo
Jij wil een saaie 1-2-3 van de Jumbots?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis wel broekje uit vandaag zeg. En dan moet de tourmalet mog komen. Nu Marc Solex nog lossen
Gaat niet gebeuren. Vingegaard gast geen top 3 rijdenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil een saaie 1-2-3 van de Jumbots?
Dat zou ik niet al te vroeg zeggenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Vingegaard gast geen top 3 rijden
Yep, alle ballen nu op Lombardijequote:Op vrijdag 8 september 2023 16:26 schreef Dutch_view het volgende:
Zou me niets verbazen wanneer Hij de Buelta gaat verlaten een deze dagen.
Hij oogt scherp vandaag.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou ik niet al te vroeg zeggen
Hij lijkt vandaag juist een stuk beter dan vorige week.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Vingegaard gast geen top 3 rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |