Denk dat Jumbo sowieso wel vooruitgeschoven posten wil creëren ja. Dan kun je later alsnog besluiten om qua klassementsrenners niks te doen als Evenepoel sterk genoeg blijkt, maar dan heb je in ieder geval wel de voorwaarden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Idealiter stuur je bijvoorbeeld Valter, Van Baarle en Tratnik vooruit. Gesink rijdt eventueel tempo op Aubisque. Dan eventueel Kelderman op Spandelles. Daar kan je dan eventueel sprong maken naar de knechten vooruit. Moet je wel een aantal lossen uiteraard.
Zelfde geldt voor UAE uiteraard al hebben die in breedte wel mindere renners. Normaal zou je Soler en Kuss als luxeknechten zien maar die staan er nu (te) goed voor in klassement.
Gelukkig zijn hier nog een paar vrolijke ex mods om voor een goede sfeer te zorgen!quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen warm bad
vroeger kwam ik hier graag
Wij onder andere!quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hier nog een paar vrolijke ex mods om voor een goede sfeer te zorgen!
Rellende weet heus wel wat pieken is, dat heeft hij zelf gedaan bij de tourstart in het Baskenland.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef Slobeend het volgende:
"Een parodie op een wielrenner, als we heel eerlijk zijn. Als je zijn overmacht in de Tour ziet zou hij deze Vuelta op een eenwieler moeten kunnen winnen, maar daar lijkt het voorlopig niet op."
Zoek het woord pieken nou eens in het woordenboek op @:rellende_rotscholier
Heel goed! Maar heeft weinig interesse in de Vuelta vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij onder andere!
hoe gaat het met je vriendin
raarquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel goed! Maar heeft weinig interesse in de Vuelta vreemd genoeg.
Vanmarcke?quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:41 schreef Tjacka het volgende:
ik heb hier zoveel zin in trouwens
of eigenlijk in de komende dagen
mijn hart maakt een sprongetje voor sep
zouhetwatuitmaken.gifquote:
Heeft in alle kranten gestaan dat Van Poppel voor de sprint gaat!quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel Intermarche op eerste rij!!
Had wel iets meer klimwerk gemogen voor de afdaling. Vind het wel erg kort klimmen en dan zo'n lange afdaling.quote:
Bedoelde eigenlijk ook enkel voor de plaatjes, qua wedstrijd is het een gevaarlijke kutstart.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Had wel iets meer klimwerk gemogen voor de afdaling. Vind het wel erg kort klimmen en dan zo'n lange afdaling.
Ik heb ook het gevoel dat Vingegaard nu eens wil proberen een ronde op een relaxte manier te winnen door alleen in de slotweek ervoor te gaan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik had het juist bizar gevonden als hij hier net zo zou vliegen als in de Tour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |