Nou, bij ons op kantoor zie ik die wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Purrito het volgende:
Ja, je hoort je gepast te kleden. Je gaat ook niet met een croptop aan naar kantoor, of met badslippers aan een college geven.
Raar, bij ons was een bloesje/ top en een donkere broek het meest casualquote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, bij ons op kantoor zie ik die wel.
Belachelijk jaquote:Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef capricia het volgende:
Een korte broek niet toegestaan? Het is 30 graden.
Alsof je dan doodgaat met een lange broek lmaoquote:Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef capricia het volgende:
Heb je ook een bron? Anders is een VERhuizing aanstaandequote:Op donderdag 7 september 2023 22:20 schreef DjDaano het volgende:
" De strekking: gepaste kleding en niet te bloot. Het leverde gefronste wenkbrauwen op bij pubers én hun ouders. ‘Mijn dochter mag geen crop tops meer dragen’, schrijft een ouder verontwaardigd in een mail aan deze krant. ,‘Als je toch dit draagt moet je naar huis om wat anders aan te doen. Dat is toch niet meer van deze tijd?’
Niet te bloot
Naveltruitjes, korte broekjes of een diep decolleté. Middelbare scholen in Twente en ver daarbuiten worstelen met de outfits die hun leerlingen dragen. Wat kan wel en wat kan niet? En is het aan een school om hier iets van te zeggen? Afgelopen juni kwam een school in het Limburgse Heerlen in het nieuws. De onderwijsinstelling vroeg leerlingen via de nieuwsbrief zich niet te bloot te kleden. Korte broekjes of blote buiken mochten niet."
Kan een openbare school dit zomaar eisen? De hoofdreden lijkt te zijn dat anders de leraren teveel afgeleid worden maar dat lijkt me toch niet echt een argument om de vrijheid van anderen te beperken. Op een Christelijke school kan ik mij nog iets bij voorstellen aangezien je daar als leerling bewust voor kiest.
Je gaat er niet dood aan maar het is een beetje kansloos dat die kids een lange broek aan moeten omdat anders de leraar te geil word om les te geven. Een beetje de omgekeerde wereld lijkt me.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Alsof je dan doodgaat met een lange broek lmao
Het zijn kinderen. Laat ze gewoon een korte broek dragen bij dit weer, of wanneer ze willen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Alsof je dan doodgaat met een lange broek lmao
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:32 schreef DjDaano het volgende:
Of je hebt kledingvoorschriften of niet. Volgens mij zijn kledingvoorschriften niet toegestaan op openbare scholen dus dan bestaat er ook niet iets als te bloot. Behalve als je echt halfnaakt naar school gaat maar daar is gewoon wetgeving voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
Ik weet dat het voor Nederlanders moeilijk is maar leer je kinderen vooral representatief te kleden.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zijn kinderen. Laat ze gewoon een korte broek dragen bij dit weer, of wanneer ze willen.
Lekker ook op school van die debiele kantoorregels hanteren. Alles en iedereen steunt en zucht onder de hitte? Jammer joh, lange broek, want ja....dat heurde ooit zoquote:Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef capricia het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 september 2023 22:36 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Je gaat er niet dood aan maar het is een beetje kansloos dat die kids een lange broek aan moeten omdat anders de leraar te geil word om les te geven. Een beetje de omgekeerde wereld lijkt me.
Zie OPquote:Op donderdag 7 september 2023 22:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je ook een bron? Anders is een VERhuizing aanstaande
Jij hebt geen nette luchtige lange broek voor warme temperaturen?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker ook op school van die debiele kantoorregels hanteren. Alles en iedereen steunt en zucht onder de hitte? Jammer joh, lange broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |