Nee, het is idd behoorlijk heftig, en dat terwijl de jury er mbt derde verkrachting niet uitkwam en hij daarvoor dus niet veroordeeld is.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zal er na zo'n lange tijd ook wel voldoende bewijs zijn om hem zo'n straf op te leggen, het is niet misselijk wat ie krijgt.
Wat voor bewijs wil je? Lijkt me juist dat dit moeilijk is in dit soort zaken na zo'n tijd.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zal er na zo'n lange tijd ook wel voldoende bewijs zijn om hem zo'n straf op te leggen, het is niet misselijk wat ie krijgt.
Twee van de drie vrouwen hebben de verkrachting al tussen 2003 en 2006 binnen de kerk gemeld en kregen te horen dat ze niks mochten uiten in het openbaar ofwel dat verkrachting binnen een relatie niet bestaat. Beide vrouwen zijn daarna, in diezelfde periode, alsnog naar de politie gestapt.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het een aparte hoor. Dat je veroordeeld voor verkrachting kan worden, omdat iemand 20 jaar geleden na een feest van de kaart was en de volgende ochtend pijn had. Redelijke twijfel moet je dan toch altijd wel hebben lijkt mij.
De uitspraak spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor bewijs wil je? Lijkt me juist dat dit moeilijk is in dit soort zaken na zo'n tijd.
Op zich ook wel bizar natuurlijk, dat je iemand verkracht waarmee je een relatie hebt, vroeg of laat kom je toch wel aan je trekken lijkt me.quote:Op zaterdag 9 september 2023 01:00 schreef FYazz het volgende:
[..]
Twee van de drie vrouwen hebben de verkrachting al tussen 2003 en 2006 binnen de kerk gemeld en kregen te horen dat ze niks mochten uiten in het openbaar ofwel dat verkrachting binnen een relatie niet bestaat. Beide vrouwen zijn daarna, in diezelfde periode, alsnog naar de politie gestapt.
De vrouwen zijn dus niet pas 20 jaar later gaan praten over een feestje wat vele jaren eerder had plaatsgevonden.
De houding van de kerk heeft denk ik flink bijgedragen aan de bewijsvoering en de veroordeling.
Vind je?quote:
Lol 11.000 jaar celstrafquote:Op zaterdag 9 september 2023 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind je?
Dit is de tweede rechtszaak, de vorige had een 'hung jury'. Over precies hetzelfde onderwerp.
Wat mij betreft dus verre van 'boekdelen spreken'.
De straf is fors, dat zijn ze daar wel vaker.
Al valt het weer in het niet bij die turken van vandaag
Max 17 jaar kregen zequote:Op zaterdag 9 september 2023 09:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Hoeveel jaar krijgen de bezoekers van Epstein eiland?
Bij goed gedrag gaat daar een derde vanaf.quote:Op zaterdag 9 september 2023 02:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Lol 11.000 jaar celstraf
https://www.hln.be/buiten(...)in-turkije~add03d28/
quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij goed gedrag gaat daar een derde vanaf.
Zo werkt het in zulke kringen, die houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd. De rol van Ghislaine Maxwell was daar ook al jaren bekend en daar werden grapjes over gemaakt op feestjes.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Tering, had dit niet eens meegekregen.
Ashton Kutcher heeft nota bene een organisatie die (duizenden!) slachtoffers van seksueel geweld helpt. En Mila Kunis speelde een jaar geleden nog een rol van een verkrachtingsslachtoffer.
Je zou denken, hun ogen zijn open. Maar zodra het een eigen vriend betreft...
Dat bewijs hebben ze dus niet. Het was zo te lezen statement van de vrouwen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:36 schreef fokexpert het volgende:
Merendeel van jury was vrouw..... Heb in het verleden veel in deze wereld gewerkt en moet zeggen dat vrouwen als piranha's proberen bekende mensen te veroveren.
Achteraf ook gezien dat een aantal van de vrouwen aangifte van misbruik hebben gedaan terwijl ze zich letterlijk "beschikbaar" stelden.
Er zal vast veel troep tussen bekende mensen zitten, maar mijn ervaring is dat dit soort bekende mensen zo gemakkelijk dames aan de haak kunnen slaan dat ik me in veel gevallen echt niet kan voorstellen dat het voor ze nodig is te drogeren. (Op uitzonderingen na).
Ik vraag me dus altijd af hoe ze zo lang na dato dit nog kunnen bewijzen dat het verkrachting was in plaats van een gewillig sletje dat zich aanbied aan een beroemdheid.
Want heb wel het gevoel dat er ook veel fake aanklachten zijn door dat metoo hype.
Blijkbaar waren Ashton en Danny grote bullies on set en was Topher Grace de enige die Danny's shit niet pikte.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:39 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Gauw proberen je eigen hachje te redden
Voor een normaal mens is dit waar. Prijs je gelukkig dat je normaal bent.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:36 schreef fokexpert het volgende:
Merendeel van jury was vrouw..... Heb in het verleden veel in deze wereld gewerkt en moet zeggen dat vrouwen als piranha's proberen bekende mensen te veroveren.
Achteraf ook gezien dat een aantal van de vrouwen aangifte van misbruik hebben gedaan terwijl ze zich letterlijk "beschikbaar" stelden.
Er zal vast veel troep tussen bekende mensen zitten, maar mijn ervaring is dat dit soort bekende mensen zo gemakkelijk dames aan de haak kunnen slaan dat ik me in veel gevallen echt niet kan voorstellen dat het voor ze nodig is te drogeren. (Op uitzonderingen na).
Ik vraag me dus altijd af hoe ze zo lang na dato dit nog kunnen bewijzen dat het verkrachting was in plaats van een gewillig sletje dat zich aanbied aan een beroemdheid.
Want heb wel het gevoel dat er ook veel fake aanklachten zijn door dat metoo hype.
In deze gevallen is er in 2003/2004 al melding gemaakt bij Scientology die heel erg hun best hebben gedaan het onder de mat te vegen, een van de vrouwen was een vriendin van Lisa Marie Presley en die heeft op verzoek van de Scientology kerk haar vriendin er in 2004 van overtuigd geen aangifte te doen, en was bereid daar in deze rechtszaak over te getuigen, ondanks het feit dat het ook zou betekenen dat ze zichzelf daarmee zou beschuldigen van het verdoezelen van een strafbaar feit.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:36 schreef fokexpert het volgende:
Bron: https://www.rollingstone.(...)tability-1234764377/quote:Jane Doe 1 and Presley were very close, and she testified that Masterson was concerned that Presley would find out about the April 2003 attack.
On Nov. 8, during the first trial, the prosecution revealed that Presley was willing to testify, and had submitted a statement to the DA’s office. According to Deputy DA Mueller, Presley was prepared to testify that in 2004 she had been instructed by the Church of Scientology to talk to Jane Doe 1, her close friend, and persuade her not to take her allegations about Masterson to the LAPD.
Mueller also revealed that Presley’s attorney warned that if they asked her about this on the witness stand, he would advise that she take the Fifth Amendment against self-incrimination.
In other words, Presley’s own attorney realized that she would be testifying not only to an act of obstructing justice committed by Scientology, but one she had taken part in herself.
Puttense moordzaak, Schiedamse parkmoord, Lucia de B., enzovoorts.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:24 schreef Bezsen het volgende:
Niemand verkrachten dan hoef je je ook geen zorgen te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |