Wees blij daarvoorquote:Op donderdag 7 september 2023 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nederland is een uitzondering op juryrechtspraak
Er is een reden dat de VS procentueel de grootste gevangenis populatie heeft ter wereld in vergelijking met bevolking. Daarnaast brengt dat ook een hele hoop kosten met zich mee.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij zit minimaal 30 jaar en waarschijnlijk wel een stuk langer. Dat zijn wel serieuze straffen zeg..
Nou dat is niet helemaal waar er zijn er ook genoeg vals beschuldigd/veroordeeldquote:Op donderdag 7 september 2023 22:24 schreef Bezsen het volgende:
Niemand verkrachten dan hoef je je ook geen zorgen te maken.
Grappig dat je een verkrachter als UI hebt.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:24 schreef Bezsen het volgende:
Niemand verkrachten dan hoef je je ook geen zorgen te maken.
Geen California Dreamin' voor hemquote:Op donderdag 7 september 2023 22:21 schreef Shotty het volgende:
[..]
verschilt van staat tot staat. maar in California werkt dat inderdaad zo.
Waarom dat, dit is niet bijzonder zwaar, er zijn legio landen waar de doodstraf zelfs normaal is voor verkrachting.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef bijdehand het volgende:
Tering. Ik ben wel voor zwaardere straffen maar toch schrik ik hier wel van!
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:46 schreef opgebaarde het volgende:
Zo zwaar straffen en toch zijn er in Amerika (relatief) meer verkrachtigen dan in Nederland. Blijkbaar moeten de straffen nog zwaarder?
Geen probleem :-)quote:Op donderdag 7 september 2023 22:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Thnx.
Ff opgezocht: met name Zuidelijke Staten
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jury#Jury_sentencing
Wat kan je in de gevangenis anders dan dromen over een ander leven?quote:Op vrijdag 8 september 2023 01:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Geen California Dreamin' voor hem![]()
En dat was inderdaad een pun.
Dit soort zaken zijn nooit zwart wit. De dames wilden heel veel geld, hij weigerde. Hij zit bij de gekkies kerk.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:30 schreef Bezsen het volgende:
De verkrachtingsgoedpraters zijn gearriveerd
Waar lees ik wat? Dat in Nederland een substantieel deel van de bevolking en politieke partijen zwaardere straffen willen?quote:
Kun je mij misschien uitleggen hoe deze leercurve gaat?quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:37 schreef Chandler het volgende:
Dat zijn straffen zeg! ken de inhoud niet en weet ook niet of het gerechtvaardigd is maar zo, daar kunnen ze hier nog wat van leren!
Triest héquote:Op vrijdag 8 september 2023 08:59 schreef mascara-klodder het volgende:
@:opgebaarde, je bericht aanvullen is zo erg erg
Dat was een (niet geslaagde) grap over zijn vrouw.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:46 schreef Shotty het volgende:
Wat kan je in de gevangenis anders dan dromen over een ander leven?
Ah, ik heb geen idee wie zijn vrouw is 😂quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat was een (niet geslaagde) grap over zijn vrouw.
Tering, had dit niet eens meegekregen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:38 schreef Purrito het volgende:
Ashton en Mila hebben het voor hem opgenomen want hij was een fijne collega... ja duhh, mijn verkrachter ging ook niet zijn collega's verkrachten maar deed dat achter gesloten deuren.
Is dat helemaal gek dan? Zeker zolang hij nog niet veroordeeld was.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:38 schreef Purrito het volgende:
Ashton en Mila hebben het voor hem opgenomen want hij was een fijne collega... ja duhh, mijn verkrachter ging ook niet zijn collega's verkrachten maar deed dat achter gesloten deuren.
Hij speelde ook in Netflixserie The Ranch met Ashton Kutcher, Sam Elliot en Debra Winger, geweldige serie trouwens, ik was toen ik die reeks keek al gaan zoeken waarom hij er op een gegeven moment niet meer in voorkwam, en dat was dus deze zaak, dit speelt al een tijdje.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zeker voor een publiek figuur, het was een vrij populaire serie indertijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |