Ja nou het zijn natuurlijk alsnog enorme paupernamen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef TomDooley het volgende:
[ afbeelding ]
Wildeman. Nu bekend is dat moeder van moeder Italiaans is, begrijp ik de namen. Wordt toch een ander verhaal.
Was er al 1, dan mikken we deze weg. Ik heb hem aangemaakt omdat de vorige net op slot ging voor ik mijn stukje kon posten.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
Dat andere topic maar even wegmikken dan
Bij Blom, moeten we niet vergeten, is het 6 keer testosteron en 2 x oestrogeen. Dat zal ook wel meespelen. Denk dat als de ouders grenzen stellen, dat is ook al in beeld geweest, dan luisteren ze wel. Behalve dat kleine weglopertje, maar die is 2, dat komt vanzelf.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:35 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb de afleveringen van afgelopen dagen bekeken en ik heb me vooral verbaasd over hoe de kinderen van Blom omgaan met de ouders. Ik vind ze echt respectloos. Zeker een van die kleine jongetjes. Kinderdag is leuk, maar je gaat niet tegen je ouders schreeuwen. En dan zeggen ze wel netjes 'u', maar ik mis het respect.
Ik vind de Wildemannetjes eigenlijk echt superleuk. Ik had verwacht dat daar de reuring van dit seizoen zou zitten, maar dat is niet zo. Ik snap de keuze voor Efteling en Blijdorp wel. Zeker Blijdorp voor ¤200 met 5 kinderen. Er wil er altijd wel eentje mee.
Nellianaquote:Op donderdag 7 september 2023 21:47 schreef Blues het volgende:
De moeder van Priscilla is Italiaans, maar heet Nel
Ga hier niet tegenin. Zei enkel dat ik het nu begreep waarom ze, de namen, Italiaans zijn. Dat ze pretentieus (en/of pauper) overkomen, de namen, deel ik met je.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja nou het zijn natuurlijk alsnog enorme paupernamen.
Ik vind hen helemaal niet als paupers overkomen (die familie Quadakers of Deijs van jaren terug vond ik pas als een stel paupers overkomen).quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ga hier niet tegenin. Zei enkel dat ik het nu begreep waarom ze Italiaans zijn. Dat ze pretentieus (en/of pauper) overkomen, deel ik met je.
Zag het net, vraag me af of het in scene was gezet, omdat alles door de camera's van NPO gefilmd wordt, behalve dat stukje, dat hebben ze met de mobiele telefoon gefilmd. Maar niks verbaasd me nog in Televisieland, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
En heel toevallig vlakbij een fietsenmaker. He bah, in scene gezet, niet echt leuk.
De namen, niet de mensen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind hen helemaal niet als paupers overkomen (die familie Quadakers of Deijs van jaren terug vond ik pas als een stel paupers overkomen).
Nee dat moet ik ook eerlijk zeggen, dat valt nog wel mee. Ik vind ze wat volks, maar verder niets mis mee.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind hen helemaal niet als paupers overkomen (die familie Quadakers of Deijs van jaren terug vond ik pas als een stel paupers overkomen).
Het ging om de namenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee dat moet ik ook eerlijk zeggen, dat valt nog wel mee. Ik vind ze wat volks, maar verder niets mis mee.
Ik lees dus net een naam terug, Deijs. Die er nog een relatie of zo op hield met een 'fan'. Dat was heel bizar dat ja. Quadackers, dat waren in mijn ogen de echte paupers van alle seizoenen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nel is de schoonmoederquote:Op donderdag 7 september 2023 21:47 schreef Blues het volgende:
De moeder van Priscilla is Italiaans, maar heet Nel
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:04 schreef TomDooley het volgende:
Oma houdt de wacht. Ik doe het al in mijn korte broek van dat mens, laat staan die kids.
Vraag me sowieso af of ze die 150km hebben gefietst. Dan zou je toch wat meer beelden hebben verwacht.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
En heel toevallig vlakbij een fietsenmaker. He bah, in scene gezet, niet echt leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |