abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210563038

In Een huis vol volgen we de grote gezinnen Blom, Cudogham, Nagelkerke en Wildeman. Hoe gaan zij om met kleine en grote uitdagingen in het leven? Wat bindt hen en hoe zorgen ze voor elkaar?

Een huis vol is vanaf maandag 28 augustus 2023 om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO 1.

https://kro-ncrv.nl/programmas/een-huis-vol

De familie Blom gaat een beetje meevallen vind ik, 150 kilometer fietsen, rapmuziek waarvan de tekst veel te grof is voor die leeftijd van de kinderen, een weglopertje van 2 die al de klink van de deuren open krijgt. En ze lachen nog steeds. Enige commentaar wat ik nu even heb is de lach van vader soms, die lijkt wat geforceerd hier en daar, maar ja, ik zal ook wel anders overkomen voor een camera.

Nagelkerkjes, waar halen vader en moeder de energie vandaan? Op vakantie, hockey wedstrijden, koffers inpakken, administratie doen, op een dag. Hebben ze achter de schermen niet gewoon een beetje hulp? (Schoonmaker, oppas, kantoorpersoneel?)

Cudogans, wafels maken van mini croissants en ik denk dat 75 procent al opgesnoept was. Lois bleef maar rustig en lief, behulpzaam ook. Leuk dat moeder zo reageerde, dat meisje heeft echt haar best gedaan met die kleine snoepers.

Wildeman. Nu bekend is dat moeder van moeder Italiaans is, begrijp ik de namen. Wordt toch een ander verhaal. Ben nog steeds geen fan, maar vind het ook niet saai om hun scenes te zien. En ze zal dit echt niet lezen, maar die dochter die zich irriteerde aan haar moeder met al die vragen (ze wil altijd alles weten), dat wordt alleen maar erger :D Ik heb ook zo'n moeder, dat houdt niet op haha. Levert wel als je wat ouder bent heel veel handigheidjes op waar je toch wat aan hebt.
pi_210563093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef TomDooley het volgende:
[ afbeelding ]

Wildeman. Nu bekend is dat moeder van moeder Italiaans is, begrijp ik de namen. Wordt toch een ander verhaal.
Ja nou het zijn natuurlijk alsnog enorme paupernamen.
pi_210563096
Dat andere topic maar even wegmikken dan :D
pi_210563107
Ik heb de afleveringen van afgelopen dagen bekeken en ik heb me vooral verbaasd over hoe de kinderen van Blom omgaan met de ouders. Ik vind ze echt respectloos. Zeker een van die kleine jongetjes. Kinderdag is leuk, maar je gaat niet tegen je ouders schreeuwen. En dan zeggen ze wel netjes 'u', maar ik mis het respect.

Ik vind de Wildemannetjes eigenlijk echt superleuk. Ik had verwacht dat daar de reuring van dit seizoen zou zitten, maar dat is niet zo. Ik snap de keuze voor Efteling en Blijdorp wel. Zeker Blijdorp voor ¤200 met 5 kinderen. Er wil er altijd wel eentje mee.
Brokkeltje hier, Brokkeltje daar.
pi_210563108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
Dat andere topic maar even wegmikken dan :D
Was er al 1, dan mikken we deze weg. Ik heb hem aangemaakt omdat de vorige net op slot ging voor ik mijn stukje kon posten.
pi_210563117
Ik vind dat jochie Wildeman zo'n schatje, met zijn warme chocola klaar maken en het toch niet helemaal zeker weten.
pi_210563148
quote:
2s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:35 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb de afleveringen van afgelopen dagen bekeken en ik heb me vooral verbaasd over hoe de kinderen van Blom omgaan met de ouders. Ik vind ze echt respectloos. Zeker een van die kleine jongetjes. Kinderdag is leuk, maar je gaat niet tegen je ouders schreeuwen. En dan zeggen ze wel netjes 'u', maar ik mis het respect.

Ik vind de Wildemannetjes eigenlijk echt superleuk. Ik had verwacht dat daar de reuring van dit seizoen zou zitten, maar dat is niet zo. Ik snap de keuze voor Efteling en Blijdorp wel. Zeker Blijdorp voor ¤200 met 5 kinderen. Er wil er altijd wel eentje mee.
Bij Blom, moeten we niet vergeten, is het 6 keer testosteron en 2 x oestrogeen. Dat zal ook wel meespelen. Denk dat als de ouders grenzen stellen, dat is ook al in beeld geweest, dan luisteren ze wel. Behalve dat kleine weglopertje, maar die is 2, dat komt vanzelf.
pi_210563256
Wat ik echt niet snap, waarom geen fietspompje mee? En een klein bandenreparatiesetje.
pi_210563275
De moeder van Priscilla is Italiaans, maar heet Nel :?
pi_210563302
En heel toevallig vlakbij een fietsenmaker. He bah, in scene gezet, niet echt leuk.
pi_210563311
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:47 schreef Blues het volgende:
Nelliana :P
pi_210563331
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja nou het zijn natuurlijk alsnog enorme paupernamen.
Ga hier niet tegenin. Zei enkel dat ik het nu begreep waarom ze, de namen, Italiaans zijn. Dat ze pretentieus (en/of pauper) overkomen, de namen, deel ik met je.

Edit - er werd niet begrepen dat ik het over de namen had, zet het er maar even voor de zekerheid duidelijker in ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door TomDooley op 07-09-2023 22:01:38 ]
pi_210563407
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Ga hier niet tegenin. Zei enkel dat ik het nu begreep waarom ze Italiaans zijn. Dat ze pretentieus (en/of pauper) overkomen, deel ik met je.
Ik vind hen helemaal niet als paupers overkomen (die familie Quadakers of Deijs van jaren terug vond ik pas als een stel paupers overkomen).
pi_210563415
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
En heel toevallig vlakbij een fietsenmaker. He bah, in scene gezet, niet echt leuk.
Zag het net, vraag me af of het in scene was gezet, omdat alles door de camera's van NPO gefilmd wordt, behalve dat stukje, dat hebben ze met de mobiele telefoon gefilmd. Maar niks verbaasd me nog in Televisieland, dus het zou zomaar kunnen.
pi_210563427
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vind hen helemaal niet als paupers overkomen (die familie Quadakers of Deijs van jaren terug vond ik pas als een stel paupers overkomen).
De namen, niet de mensen.
pi_210563430
quote:

[..]
Nee dat moet ik ook eerlijk zeggen, dat valt nog wel mee. Ik vind ze wat volks, maar verder niets mis mee.
pi_210563439
Oma Blom -O-
pi_210563451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:57 schreef Remco het volgende:

[..]
Nee dat moet ik ook eerlijk zeggen, dat valt nog wel mee. Ik vind ze wat volks, maar verder niets mis mee.
Het ging om de namen :D Niet om de mensen zelf.
pi_210563460
quote:

[..]
Ik lees dus net een naam terug, Deijs. Die er nog een relatie of zo op hield met een 'fan'. Dat was heel bizar dat ja. Quadackers, dat waren in mijn ogen de echte paupers van alle seizoenen.
pi_210563474
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:47 schreef Blues het volgende:
Nel is de schoonmoeder
Let the games begin...
pi_210563512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Nel is de schoonmoeder
Volgens mij maakte de voice-over daar een enorme fout, ja.
pi_210563517
Oma houdt de wacht. Ik doe het al in mijn korte broek van dat mens, laat staan die kids.
pi_210563540
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:04 schreef TomDooley het volgende:
Oma houdt de wacht. Ik doe het al in mijn korte broek van dat mens, laat staan die kids.
_O- _O- _O-
pi_210563562
Ok, laatste aflevering op 35 minuut 20. Die 10jarige jongen zit naast zijn oma Nel met een knuffel in de hand te duimen. Gewoon waar iedereen bij is, met de BBQ.
  donderdag 7 september 2023 @ 22:07:59 #25
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_210563571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
Vraag me sowieso af of ze die 150km hebben gefietst. Dan zou je toch wat meer beelden hebben verwacht.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')