Zo ging het bij ons thuis. Toen we kleiner waren hebben we wel Sinterklaas gevierd met de hele familie, maar eigenlijk vanaf zolang ik me het echt goed kan herinneren deden we alleen aan kerstmis met ons gezin. Gezellig met cadeautjes onder de kerstboomquote:Op zondag 24 september 2023 22:38 schreef Seven. het volgende:
Wij doen alleen kado's met kerst en Colin is nog geen Sinterklaas believer.
Kennis van me heeft haar kinderen nooit verteld over Sinterklaas en alles er omheen. Dus die hebben ook nooit echt geloofd, terwijl ze het wel doodnormaal vonden dat kinderen in de klas in Sinterklaas geloofden. Ik wil in ieder geval wel weten hoe ze dat in de praktijk gedaan heeft. Volgens mij was het een kwestie van als ouders heel bewust niet voeden, maar ook niet zozeer vermelden dat het allemaal niet echt is. Ze zullen vast wel aan kado's gedaan hebben toen de kinderen jong waren.
Dus ja, ik vind kerst veel leuker en wij kopen dan allemaal kadootjes voor iedereen dus dat resulteert in een enorme berg kado's en twee uur lang uitpakken.
Surprisesquote:Op zondag 24 september 2023 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo ging het bij ons thuis. Toen we kleiner waren hebben we wel Sinterklaas gevierd met de hele familie, maar eigenlijk vanaf zolang ik me het echt goed kan herinneren deden we alleen aan kerstmis met ons gezin. Gezellig met cadeautjes onder de kerstboom. Dat was op de basisschool soms wel stom hoor, want mijn vriendjes en vriendinnetjes kregen hun cadeautjes dan twee weken eerder dan ik, maar soit
. Mijn ouders hadden ook niets met Sinterklaas en al helemáál niets met surprises (ikzelf ook niet dus dat gaat hier ook never nooit gebeuren).
Dat ja! En de weboplosser om je weer los te maken, oh ja en 'Hulk BEUKT!!'quote:Op maandag 25 september 2023 08:41 schreef Bottoms_up het volgende:
Haha taxibabe, zo herkenbaar. Hier loopt hij ook vaak rond met zijn hand in die houding en roept "Pppsshhht".
En recent kijkt hij blaze en de monsterwielen en moet alles aan LICHTSNELHEID.
Dit doe ik ook. Ideaal! En dan zeg ik ook; we zetten dit op je lijstje.quote:Op maandag 25 september 2023 12:44 schreef Tink89 het volgende:
Ik hou het hele jaar door op lijstje.nl voor beide kinderen bij wat ze nog missen of gaan missen.
Zoals ze bij ballorig hebben?quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:58 schreef Bottoms_up het volgende:
Ikea ja. Maar qua gemak vind ik een wc bril met ingebouwde verkleiner fijner.
Ik vermoed het, we zijn nog nooit naar zoiets geweest. Het was niet mijn idee om er geld aan te geven maar ik heb de discussie verlorenquote:Op zaterdag 30 september 2023 12:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Zoals ze bij ballorig hebben?
Ik vind dat wel heel rigoureus voor die paar maanden dat je het nodig hebt
Blijkbaar? Het is niet een woord dat vaak gebruikt wordt in een gewoon gesprekquote:Op zaterdag 30 september 2023 12:53 schreef SQ het volgende:
Neuskeutels, is dat een typische Belgische uitdrukking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |