SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2023 09:44 schreef B.ertha het volgende:
Update over onze diagnostiekIk vind het altijd heel interessant om dit soort updates te lezen. Mijnes is nu 4 maar we hebben ook wel twijfels gehad of zijn ontwikkeling goed verliep. Fijn dat er nu meer duidelijkheid is! Het fijne van dit soort onderzoeken is dat jullie hem nu hopelijk gerichter kunnen helpen. Lijkt me erg lastig anders. Krijgt hij/jullie nu ook verdere hulp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2023 11:06 schreef taxibabe het volgende:
Wij zijn hier denk ik al 2 jaar niet bij de kapper geweest. De eerste paar keer ging eigenlijk wonderbaarlijk goed, geen idee hoe het nu zou gaan als we zouden gaan.
Fijn Bertha dat er wel wat uit de onderzoeken is gekomen en dat er nu iig wat duidelijkheid is! En krijgen jullie wel extra hulp ondanks dat er niet echt een diagnose is?Ja, we krijgen hulpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Smart_ass op 14-09-2023 14:38:37 ]
quote:Op donderdag 14 september 2023 14:33 schreef Smart_ass het volgende:
Wij zijn een maand geleden ofzo voor het eerst bij de kapper geweest omdat ik er echt niet meer doorheen kwam en dat ging eigenlijk redelijk probleemloos. Kwam voor een groot deel doordat ze het hele kappersbezoek helemaal gefixeerd was op de schaal met lolly’s en ze wist dat ze er na afloop eentje zou krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2023 17:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2023 12:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, we krijgen hulpWat fijn dat jullie hulp hebben hiermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bubbles gaat morgen beginnen met voetballen, ik ben zo benieuwd..
![]()
Volgens mij vind er hier eentje het toch wel spannend dat hij morgen zijn eerste wendag op de basisschool heeft. Een flinke terugval in zijn zindelijkheid..
Hij heeft al sinds de psz weer is begonnen moeite om aan te geven dat hij naar de wc moet. Maar vandaag heeft hij dus in zijn broek gepoept...![]()
![]()
Oeh dat hoor je wel vaker taxibabe, wel naar dat wel.
Heftig B.ertha.. Sterkte met alles te verwerken maar ook fijn van de uitslag en hulp.
Oh ja kapper, ik knip F nu al zijn hele leven en best uitdaging met krullen maar goed. Kapper zei zelf al krullen knippen is makkelijker dan stijl haar. Ik doe maar wat, beetje bij de oren en de nek en pony en boven op wat korter. Hopelijk loopt hij niet echt voor gek. Doen we buiten met tablet erbij en hij vindt het prima. Mensen die hij niet kent laat hij echt niet toe haha.![]()
Hoe ging het wennen?quote:Op zondag 17 september 2023 15:28 schreef taxibabe het volgende:
Volgens mij vind er hier eentje het toch wel spannend dat hij morgen zijn eerste wendag op de basisschool heeft. Een flinke terugval in zijn zindelijkheid..
Hij heeft al sinds de psz weer is begonnen moeite om aan te geven dat hij naar de wc moet. Maar vandaag heeft hij dus in zijn broek gepoept...disclaimer![]()
Lief dat je het vraagt!quote:
Hartstikke goed! De juf zei dat hij meedeed alsof hij al weken op school zit![]()
We mochten hem om half 12 in de klas ophalen, we kwamen binnen zegt hij 'wacht nog even papa en mama, ik ben nog niet klaar'![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: