Ergens tussen 2 en 6 zit zo'n fase dat kleding altijd binnen 30 minuten smerig is. Behalve op het kdv overigens (hoe???). Mijn zoon van 6,5 heeft sinds kort soms een dag dat zijn kleding een tweede dag mee kan. Mits we geen eten met saus hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:47 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Hier een bijna peuter die niet kwijlt maar kleding echt nooit een tweede dag aankanhoe doe je dat?
Dit! Ongelofelijk hoe snel ze de kleren vies krijgen. Op zich vind ik dat helemaal niet erg, maar in sommige shirts zitten nu vlekken die ik er niet meer uit krijg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ergens tussen 2 en 6 zit zo'n fase dat kleding altijd binnen 30 minuten smerig is. Behalve op het kdv overigens (hoe???). Mijn zoon van 6,5 heeft sinds kort soms een dag dat zijn kleding een tweede dag mee kan. Mits we geen eten met saus hebben.
Omg Hahaha hij is zooo leukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:58 schreef SQ het volgende:
Mijn peuter is 3.
Hij is ook heel blij met z'n kado
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:58 schreef SQ het volgende:
Mijn peuter is 3.
Hij is ook heel blij met z'n kado
We zijn nu 5 onderbroeken verder, het kwartje valt nog niet. Hij vindt het volgens mij vooral leuk om steeds een nieuwe onderbroek aan te krijgenquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Gefeliciteerd d-e! Leuke dag gehad? En Goud ook?
MaJo, doet F. vaak ook. Ik ga volgende week all-in en geen luiers meer geven overdag. Ben benieuwd of het zoden aan de dijk zet. Wel even 20 onderbroeken extra kopen bij de Zeeman.
Hier precies dezelfde aanpak gedaan. Ging top!quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef Mango91 het volgende:
Wij hebben eerst 3 dagen zonder onderbroek laten lopen. Ik had het idee dat hij daardoor eerder de link kon leggen tussen aandrang en plassen. Maar toen was het weer er ook nog prima voor.
Met onderbroek vond hij het alsnog wel even lastig, dus toen op basis van een tip, eerst alleen een joggingbroek aangedaan (een onderbroek zou aanvoelen als een luier). En toen ging het eigenlijk wel heel snel goed.
Ik ga deze aanpak ook eens proberen. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef Mango91 het volgende:
Wij hebben eerst 3 dagen zonder onderbroek laten lopen. Ik had het idee dat hij daardoor eerder de link kon leggen tussen aandrang en plassen. Maar toen was het weer er ook nog prima voor.
Met onderbroek vond hij het alsnog wel even lastig, dus toen op basis van een tip, eerst alleen een joggingbroek aangedaan (een onderbroek zou aanvoelen als een luier). En toen ging het eigenlijk wel heel snel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |