Dat was wel een ranzig verhaal jaquote:Op donderdag 7 september 2023 16:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vliegtuigje is zo gepakt, hopelijk heb je dan geen medepassagier met spuitpoep
Ik ben nog nooit met de slaaptrein geweest, wil het wel eens, misschien naar Berlijn, klein beginnenquote:
Ik ook niet, maar heb wel de nodige treinreizen gemaakt al. O.a. naar Salzburg, Wenen, Ljubljana, Zagreb, Budapest, Praag, Berlijn, Bratislava en ook nog San Sebastian in Noord-Spanjequote:Op donderdag 7 september 2023 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met de slaaptrein geweest, wil het wel eens, misschien naar Berlijn, klein beginnen
Oh, dat zijn er wel wat ja. Ga je nooit met het vliegtuig, of doe je dat ook nog ernaast?quote:Op donderdag 7 september 2023 18:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb wel de nodige treinreizen gemaakt al. O.a. naar Salzburg, Wenen, Ljubljana, Zagreb, Budapest, Praag, Berlijn, Bratislava en ook nog San Sebastian in Noord-Spanje
Nee, ik heb nergens meer last vanquote:Op donderdag 7 september 2023 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stiggy!
Nog steeds geen pijn?
Dat is de beste pijn!quote:Op donderdag 7 september 2023 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb nergens meer last van
Straks pijn in de portemonnee
Dat klopt, al kan ik dit betalen van wat ik terugkrijg van de energiemaatschappijquote:Op donderdag 7 september 2023 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is de beste pijn!
Tenminste, ik verkies die pijn wel boven kiespijn
Bof jij, ik krijg niets terug, moet bijbetalen. Maar wel pas in december, dus dat kan van de eindejaarsuitkeringquote:Op donderdag 7 september 2023 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat klopt, al kan ik dit betalen van wat ik terugkrijg van de energiemaatschappij
Dat is balenquote:Op donderdag 7 september 2023 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bof jij, ik krijg niets terug, moet bijbetalen. Maar wel pas in december, dus dat kan van de eindejaarsuitkering
Daar heb je een goede white noise van.quote:
Zure appels in de broek ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:18 schreef Sally het volgende:
Zuur, nog wel?
Nu met dat warme weer, zeker?
Best wat keren gevlogen, maar met de trein is heerlijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat zijn er wel wat ja. Ga je nooit met het vliegtuig, of doe je dat ook nog ernaast?
OMDAT JE WEL EENS IN DTS KOMT EN IEDEREEN WEET DAT DAT HET THUISHONK IS VAN DE FOK ALCOHOLISTEN!!1114245r235r25r4!113!!!!!quote:
Wow wow wow WTF is deze?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:34 schreef Modus het volgende:
[..]
OMDAT JE WEL EENS IN DTS KOMT EN IEDEREEN WEET DAT DAT HET THUISHONK IS VAN DE FOK ALCOHOLISTEN!!1114245r235r25r4!113!!!!!![]()
Ja nee ho ik zeg niet dat ik dat denkquote:Op donderdag 7 september 2023 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow wow wow WTF is deze?![]()
Ik drink vrijwel nooit alcohol![]()
Ja nee okayquote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nee ho ik zeg niet dat ik dat denk![]()
Ooooooooooh dus tochquote:Op donderdag 7 september 2023 20:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee okay![]()
Ik lever ook nooit mijn flessen in![]()
Dat zou ik wel weer eens een keer moeten doen
Spa rood, maar daar ben ik mee gestopt vanwege de flessenquote:
Nu in blik?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spa rood, maar daar ben ik mee gestopt vanwege de flessen
Oldschoolquote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Overgestapt op citroen ranja in een oude fles![]()
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:16 schreef Puzzie het volgende:
Vroeger heus wel gedronken maar na een klein glaasje al de weg kwijt
Hmmmm jij wel?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij vindt pijn dus niet altijd fijn
mja ligt er natuurlijk wel aan op wat voor manier , maar ik heb een redelijk hoge pijngrensquote:
Meppen/knijpen/slaan alles?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
mja ligt er natuurlijk wel aan op wat voor manier , maar ik heb een redelijk hoge pijngrens
Zo bedoelde ik het eigenlijk nietquote:
Oh op die fietsquote:Op donderdag 7 september 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het eigenlijk niet![]()
Maar ik ben niet zo snel bang en kan veel hebben .
Ofzoquote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh op die fietsmja ik ook wel ofzo
Nooit zo over nagedachtquote:Op donderdag 7 september 2023 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je denkt van wel ofzo maar je weet het niet![]()
Denk het niet neequote:Op donderdag 7 september 2023 22:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk , maar dan weet je dat niet
quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bijna weeked
Ik ben enorm blij
Ga je racen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bijna weeked
Ik ben enorm blij
Nee, maar gewoon een zorgeloos weekendquote:
Naar jou toe, weet je tochquote:
Poezquote:
Aaawwww dit doe je goedquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon een zorgeloos weekend
[..]
Naar jou toe, weet je toch
[..]
Poez
Jij op insta???quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Jatog. Ik heb er een story van gemaakt en op insta gezet![]()
NOUJAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij op insta???![]()
Ik geloof er niets van
Op zich verbaasd weinig mij nog , dus tja het kan maar zo natuurlijkquote:
Dit nietquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich verbaasd weinig mij nog , dus tja het kan maar zo natuurlijk
Ik weet nooit precies hoe insta werkt dus mij kan je wat dat betreft alles wijsmaken , maar aangezien ik niet om een link gevraagd heb had ik al die indruk dat je uit je nek zat te lullenquote:
Ja, heerlijk. Morgen even naar paps en mams in Zeeland. Mams is jarig geweest dus even feliciterenquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aaawwww dit doe je goed![]()
![]()
Maar een zorgeloos weekend is ook weleens lekker
Dat is altijd lief natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Morgen even naar paps en mams in Zeeland. Mams is jarig geweest dus even feliciteren
Ja, kan ik ze meteen vertellen hoe de behandeling is geweestquote:
Oh gezellig jaquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kan ik ze meteen vertellen hoe de behandeling is geweest
Het verhaal wel flink aandikken!quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kan ik ze meteen vertellen hoe de behandeling is geweest
Ja, dat ik mijn helm moest ophoudenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het verhaal wel flink aandikken!
Wacht eens ff : ben jij met de helm op geboren?quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat ik mijn helm moest ophouden
quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wacht eens ff : ben jij met de helm op geboren?![]()
Dat zou wel eea verklaren
En dat je met je knar tussen de tetten van de assistente zat.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat ik mijn helm moest ophouden
Stiggy kan de toekomst voorspellen via de remsporen op straat.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wacht eens ff : ben jij met de helm op geboren?![]()
Dat zou wel eea verklaren
quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stiggy kan de toekomst voorspellen via de remsporen op straat.
Die was vrij plat helaas.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dat je met je knar tussen de tetten van de assistente zat.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die was vrij plat helaas.
quote:
ehhh watquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
He is called the Stig!quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die was vrij plat helaas.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het verhaal wel flink aandikken!
Whehehe, nice!quote:
Gestopt met lezen bij paranormalequote:Op vrijdag 8 september 2023 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met de helm op geboren worden![]()
https://historiek.net/met(...)jn-betekenis/129782/
Verstandig, denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah okay, dan zal ik mijn mond houden
*reanimeertquote:
Zoiets. Geen idee of het hielp maar ik heb er van genotenquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje borstcompressies toepassen zeker
Geil wijf is dat ook.quote:
Wazzup Puzz?quote:
Over een paar daagjes niet meer.quote:
Nee klopt, heerlijkquote:Op zaterdag 9 september 2023 13:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Over een paar daagjes niet meer.
Ik ook. Vies weer.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee klopt, heerlijk![]()
Ik ben er wel klaar mee
Klaar met dit weerquote:Op zaterdag 9 september 2023 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Vies weer.
Je zei klaar!
Klaarkomen in dit weer.quote:
Ligt aan het orgasme.quote:
Whehe, heb wel een staf.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je bent toch zeker sinterklaas niet
En voor stoute meisjes heb ik ook een roe natuurlijk.quote:
Oh God LoL pleasequote:Op zaterdag 9 september 2023 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En voor stoute meisjes heb ik ook een roe natuurlijk.
quote:
Ik kijk mee met de demo van XR op de A12quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Okeee, okee. Terug naar de zomer.
Wel lekker met die waterkanonnen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk mee met de demo van XR op de A12
Ja , maar itt de corona ellende sta ik wel achter XR , en zo te zien genieten ze ervanquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel lekker met die waterkanonnen.
Dit gaat nog wel even duren.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , maar itt de corona ellende sta ik wel achter XR , en zo te zien genieten ze ervan
Ja, nou ja ik ben absoluut voor XRquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel even duren.
Ergens juich ik ook wel voor ze. Hoop wel dat ze de hulpdiensten over de A12 laten gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja, nou ja ik ben absoluut voor XR
Geen idee hoe dat gaat maar ik zag net dat Amnesty er ook is om de mensenrechten in de gaten te houdenquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ergens juich ik ook wel voor ze. Hoop wel dat ze de hulpdiensten over de A12 laten gaan.
Ah, daarom is de politie zo mak.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat gaat maar ik zag net dat Amnesty er ook is om de mensenrechten in de gaten te houden
Nou ze zijn al behoorlijk bezig qua geweld , zag ik en hoorde ik net op de streamquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, daarom is de politie zo mak.
Zal straks het nieuws eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ze zijn al behoorlijk bezig qua geweld , zag ik en hoorde ik net op de stream
Ik volgde toen ook wel die corona wappie rellen , en ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin ook wel moeite had XR , vooral om een aantal acties die wmb niet okay waren , maar ik ben nu wel om, mijn beeld is wel veranderdquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal straks het nieuws eens gaan kijken.
Ik weet er te weinig van om er echt over te kunnen oordelen. Vind het wel leuk dat een hoop mensen dat hele XR doodwensen vanwege een stukje straat.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik volgde toen ook wel die corona wappie rellen , en ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin ook wel moeite had XR , vooral om een aantal acties die wmb niet okay waren , maar ik ben nu wel om, mijn beeld is wel veranderd
Ze worden zelfs als terroristen weggezetquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik weet er te weinig van om er echt over te kunnen oordelen. Vind het wel leuk dat een hoop mensen dat hele XR doodwensen vanwege een stukje straat.
In Zeeland was het goed te doenquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo!
Hoe is het in het Zeeuwse?
Ik heb een appel geplukt, dat was mijn spannendste activiteit van de dag
Het is dan ook geen weer om actief te doen. Wat een smerig plakweer.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo!
Ik was in Zeeland gebleven als ik jou was! Lekker op het strand liggenquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Zeeland was het goed te doenBen inmiddels weer thuis, maar het is nog steeds verrekte warm
Lekker plakkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dan ook geen weer om actief te doen. Wat een smerig plakweer.
Ik haat aan het strand liggenquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was in Zeeland gebleven als ik jou was! Lekker op het strand liggen
In een koud bad?quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker plakken
Ik twijfel over in bad gaan, of even onder de douche gaan.
Oehquote:
Ga je in een warm bad???quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik te lang blijf liggen misschien wel
Lekker fris in bad, lekker koud eruitquote:
Ik vind een bad sowieso vreselijk, maar een warm bad is dan helemaal niet te doenquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker fris in bad, lekker koud eruit
Bad is wel lekker, maar ik sta liever onder de douchequote:Op zaterdag 9 september 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind een bad sowieso vreselijk, maar een warm bad is dan helemaal niet te doen
Ik ookquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bad is wel lekker, maar ik sta liever onder de douche
Kom je?quote:
Ja nou, ik vind het wel een beetje vrijpostig van Stiggy om zo maar daar naar te informerenquote:
Past ook wel weer bij hem met zijn bekende grapjesquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nou, ik vind het wel een beetje vrijpostig van Stiggy om zo maar daar naar te informeren![]()
Haha ja dat is ook zo. Ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Past ook wel weer bij hem met zijn bekende grapjes
Jammer danquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zo. Ik had eigenlijk niet anders verwachtHij verwacht ook vast geen serieus antwoord. Hooguit pics
Douche, lauw of koud.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker plakken
Ik twijfel over in bad gaan, of even onder de douche gaan.
Wel snel opgeruimd.quote:
Ik heb op een stoel gezeten.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo!
XR IS Gruppe!quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze worden zelfs als terroristen weggezet![]()
Dat zegt idd wel iets over de kortzichtigheid van de mens, althans bepaalde mensen uiteraard
Oeh, kinky! Jij wint!quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb op een stoel gezeten.
Het meest kinky dat ik heb gedaan, is krabben aan mijn zak.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, kinky! Jij wint!
Maar ik ga zo mijn geplukte appel testen, ook heel spannend
Oh, ik dacht dat je misschien een lapdance kreeg terwijl je op de stoel zatquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het meest kinky dat ik heb gedaan, is krabben aan mijn zak.
Hopelijk smaakt je appel lekker sappig en zoet.
Nee, ik zat op een witte tuinstoel zoals een echte blanke.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je misschien een lapdance kreeg terwijl je op de stoel zat
Sappig en zoet, mmm, ik hoop het ook
Duits voor groep. Word vaak gebruikt om extremisten mee aan te duiden.quote:
Oh zo ja , dat weet ikquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Duits voor groep. Word vaak gebruikt om extremisten mee aan te duiden.
Ja, ik geniet er ook van. Waar mensen zich allemaal druk om maken zeg.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh zo ja , dat weet ik![]()
Dat laatste wist ik dan weer niet ,maar dat zegt ook meer van die mensen die dat zo duiden.
Ik las vandaag ook weer een hoop sneue zure aannames , vermakelijk wel
Ja dat iddquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ik geniet er ook van. Waar mensen zich allemaal druk om maken zeg.
Ik zou wel vooraan willen staan in een shirt met de tekst: " Get A Life!'quote:
Op zich wel een mooiequote:Op zaterdag 9 september 2023 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zou wel vooraan willen staan in een shirt met de tekst: " Get A Life!'
Is dat zo? Je mag die mensen best de waarheid vertellen hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich wel een mooie![]()
Maar weet je : het zegt meer van die mensen die zo denken, de laatste maanden heb ik echt geleerd om op mijn handen te gaan zitten
In sommige topics mag dat nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dat zo? Je mag die mensen best de waarheid vertellen hoor.
Staat je vast leuk, kan je nu ook wat beter zien?quote:
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Staat je vast leuk, kan je nu ook wat beter zien?
Ik had het twee jaar geleden echt een keer, gehadquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het twee jaar geleden echt een keer, gehad![]()
Moest ik nog langer wachten tot ik iets kon lezen
In mijn eigen huis weet ik alles wel te vinden , ook zonder geurquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In mijn eigen huis weet ik alles wel te vinden , ook zonder geur
Ik ruik altijd van alles , ook wat ik niet wil ruikenquote:
Zoals?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ruik altijd van alles , ook wat ik niet wil ruiken
Ik weet niet precies wat het is maar ik kan soms dingen ruiken de mij helemaal naar een andere periode brengen , soms leuk , soms ook nietquote:
Vaag hoorquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het is maar ik kan soms dingen ruiken de mij helemaal naar een andere periode brengen , soms leuk , soms ook niet
Ja ik kan het ook niet uitleggen , ik snap het zelf niet eensquote:
Hebben wel meer mensen dacht ik.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet uitleggen , ik snap het zelf niet eens![]()
Maar het is wel zo
Ik ruik ook wel eens wat wat me terugbrengt naar het eten van gisterenquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies niets aan de hand poeh ik weer blij
Gadverrquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ruik ook wel eens wat wat me terugbrengt naar het eten van gisteren![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gadverr![]()
Maak er maar een topic over
Gelukkig maar, want ik vind dat altijd wel iets heks op Fok!quote:
De scheet van de dag!quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik vind dat altijd wel iets heks op Fok!
Omg vreselijkquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:59 schreef Modus het volgende:
[..]
De scheet van de dag!
En dan een reeks van maken.
Vast niet, slim ookquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet posten denk ik.
Dat moet je toch niet willenquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan er eik ook alleen maar " +1 " posten
Of een soundclip opnemen en posten
Oké oké... de bioloog hier...quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het is maar ik kan soms dingen ruiken de mij helemaal naar een andere periode brengen , soms leuk , soms ook niet
Voor mij is het idd normaal ,ik weet niet beterquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Oké oké... de bioloog hier...
Heel normaal, het is het Olfactorisch systeem, of Olfactorisch geheugen.
Een geur kan je zó weer bij een herinnering brengen (leuke, of soms minder leuke - klopt ook).
Tot zover🙄
Bewijs dat het ook echt zo is, of echt zo werktquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor mij is het idd normaal ,ik weet niet beter
Ach, kwetsbare kindjes zijn het.quote:
Eensquote:Op zondag 10 september 2023 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, kwetsbare kindjes zijn het.
Ja nee joh lekker doen als die behoefte er isquote:Op zondag 10 september 2023 11:50 schreef Modus het volgende:
[..]
NIET DAT DAAR WAT MIS MEE IS NATUURLIJK
quote:Op zondag 10 september 2023 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee joh lekker doen als die behoefte er is
Tjoptjop.quote:Op zondag 10 september 2023 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker poepen jij ,ik ga me afdrogen
De fan staat hier nu maar even aan.quote:Op zondag 10 september 2023 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Done, kan me straks weer gaan douchen
Ik heb er ook een maar vergeet em altijd te gebruikenquote:Op zondag 10 september 2023 12:24 schreef Modus het volgende:
[..]
De fan staat hier nu maar even aan.
Ik ook. Zo erg is het allemaal ook weer niet.quote:Op zondag 10 september 2023 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een maar vergeet em altijd te gebruiken
Ik ga er iig niet aan doodquote:Op zondag 10 september 2023 12:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ook. Zo erg is het allemaal ook weer niet.
quote:Op zondag 10 september 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel................ ooit
TegeltjesmetModuswaarhedenquote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik verzamel veel maar tegeltjes niet
Noem je dat nu troepquote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ga jij maar verzamelen![]()
Ik heb al genoeg troep
Daar leef ik tegenwoordig vanquote:Op zondag 10 september 2023 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hippe etsie webshop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |