Dat was wel een ranzig verhaal jaquote:Op donderdag 7 september 2023 16:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vliegtuigje is zo gepakt, hopelijk heb je dan geen medepassagier met spuitpoep
Ik ben nog nooit met de slaaptrein geweest, wil het wel eens, misschien naar Berlijn, klein beginnenquote:
Ik ook niet, maar heb wel de nodige treinreizen gemaakt al. O.a. naar Salzburg, Wenen, Ljubljana, Zagreb, Budapest, Praag, Berlijn, Bratislava en ook nog San Sebastian in Noord-Spanjequote:Op donderdag 7 september 2023 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met de slaaptrein geweest, wil het wel eens, misschien naar Berlijn, klein beginnen
Oh, dat zijn er wel wat ja. Ga je nooit met het vliegtuig, of doe je dat ook nog ernaast?quote:Op donderdag 7 september 2023 18:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb wel de nodige treinreizen gemaakt al. O.a. naar Salzburg, Wenen, Ljubljana, Zagreb, Budapest, Praag, Berlijn, Bratislava en ook nog San Sebastian in Noord-Spanje
Nee, ik heb nergens meer last vanquote:Op donderdag 7 september 2023 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stiggy!
Nog steeds geen pijn?
Dat is de beste pijn!quote:Op donderdag 7 september 2023 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb nergens meer last van
Straks pijn in de portemonnee
Dat klopt, al kan ik dit betalen van wat ik terugkrijg van de energiemaatschappijquote:Op donderdag 7 september 2023 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is de beste pijn!
Tenminste, ik verkies die pijn wel boven kiespijn
Bof jij, ik krijg niets terug, moet bijbetalen. Maar wel pas in december, dus dat kan van de eindejaarsuitkeringquote:Op donderdag 7 september 2023 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat klopt, al kan ik dit betalen van wat ik terugkrijg van de energiemaatschappij
Dat is balenquote:Op donderdag 7 september 2023 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bof jij, ik krijg niets terug, moet bijbetalen. Maar wel pas in december, dus dat kan van de eindejaarsuitkering
Daar heb je een goede white noise van.quote:
Zure appels in de broek ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:18 schreef Sally het volgende:
Zuur, nog wel?
Nu met dat warme weer, zeker?
Best wat keren gevlogen, maar met de trein is heerlijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat zijn er wel wat ja. Ga je nooit met het vliegtuig, of doe je dat ook nog ernaast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |