Ik stel voor om Lasbril naar Rwanda te sturenquote:Op donderdag 7 september 2023 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
@:szura Lasbril is een buitengewoon minderwaardig mens.
We kunnen nooit een keer een normale bondscoach hebben die logische dingen doet.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:45 schreef Szura het volgende:
Ronald Koeman is officieel krankzinnig
Wat nu weer?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:45 schreef Szura het volgende:
Ronald Koeman is officieel krankzinnig
Ik weiger naar iets van het Nederlands elftal te kijken.quote:
Ik ben aan het nadenken wie ik graag als opvolger zou willen zien wanneer het onvermijdelijke ontslag plaats vindt, maar ik kan qua Nederlanders sowieso al niemand bedenken.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We kunnen nooit een keer een normale bondscoach hebben die logische dingen doet.
Kees van Wonderen met Bosvelt als assistent.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben aan het nadenken wie ik graag als opvolger zou willen zien wanneer het onvermijdelijke ontslag plaats vindt, maar ik kan qua Nederlanders sowieso al niemand bedenken.
Waarom zou je in godesnaam assistenttrainer van het Nederlands Elftal worden als je TD van Go Ahead bent.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kees van Wonderen met Bosvelt als assistent.
Joost zorgt in zijn partij wel voor meer uitstroom dan instroom!quote:Op donderdag 7 september 2023 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
@:szura Lasbril is een buitengewoon minderwaardig mens.
"Landbouwbeleid vooral gebaseerd op wensdenken"quote:Op donderdag 7 september 2023 21:14 schreef DeeBee het volgende:
Tunesiëdeal vooral gebaseerd op wensdenken, zeggen ingewijden - https://nos.nl/l/2489562
Stukje Tory aidsbeleid kopieren voor de bühne zonder echte problemen op te lossen
RUTTED
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Landbouwbeleid vooral gebaseerd op wensdenken"
"Klimaatbeleid vooral gebaseerd op wensdenken"
VWD
Driekwart van die steuntrekkers zal wel weer afhaken omdat ze uiteindelijk het geboden bedrag te laag vinden.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)rendeel-piekbelaster
Al bijna 500 terroristen minder!
Butler?quote:
Denk dat het Fallon was die een Van Nieuwkerkje heeft gedaanquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:46 schreef Remco het volgende:
Niets zo vervelend als een 'ach' zonder context.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |