Als dat zo is, dan gaat hij hoe dan ook wel een NOEKS gebruiken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:22 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wat heeft die knakker nou eigenlijk te verliezen? Daar schuilt het gevaar.
Dus ja, ik acht m wel in staat daadwerkelijk de geschiedenis in te willen gaan door het gebruik van een atoombom.
Ik had ze allang tegen de muur gezet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:39 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens perse te executeren te zijn, maar vergiftigen kunnen ze bij de SSU ook prima.
Collaborateurs en Russische spionnen horen gewoon de doodstraf te krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:27 schreef Anton91 het volgende:
Ik snap niet dat ze altijd zo netjes tegen zulke verraders zijn.
[ twitter ]
Bizar dat je denkt dat hij niets meer te verliezen heeft. Rusland is gestopt met te bestaan of zo? En een atoombommetje gooien zal zijn problemen oplossen/verbeteren?quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:22 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wat heeft die knakker nou eigenlijk te verliezen? Daar schuilt het gevaar.
Dus ja, ik acht m wel in staat daadwerkelijk de geschiedenis in te willen gaan door het gebruik van een atoombom.
Beter! Fuck Rusland. Dat transport zal langzamer gaan dan per boot maar alles beter dan onderhandelen met Rusland voor een nieuwe graandeal.quote:
Men zei dat het brokstukken waren die, nadat Oekraine de drone had geraakt, in Roemenie waren terechtgekomen. Maar als je het filmpje ziet dan knalt dat ding uit elkaar bij het neerkomen meen ik. Dus niet in de lucht kapot en daarna stukjes die neervallen. Dan blijft over geraakt door kogels die hem van koers deed veranderen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:10 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wel beducht zijn op Russische drones die straks 'per ongeluk' op Roemeens grondgebied terecht komen.
Eén kan toeval zijn, meerdere niet.
Dat Rusland er nog steeds is, zorgt er juist voor dat ie niets meer te verliezen heeft. Hoe denk je dat de bevolking gaat reageren als ie de oorlog verliest of opgeeft. Sorry van uw kinderen...quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:35 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Bizar dat je denkt dat hij niets meer te verliezen heeft. Rusland is gestopt met te bestaan of zo? En een atoombommetje gooien zal zijn problemen oplossen/verbeteren?
Leuke psyopsquote:
Het was nog niet bekend dat Musk Starlink had uitgezet precies en expres tijdens een verrassingsaanval van Oekraïense droneboten.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Maar dat hij bepaalde Starlinks uitgezet heeft om de Russen niet voor de voeten te lopen, en dat hij contact heeft (gehad) met Rusland op hoog niveau, dat was vorig jaar al bekend geworden (is hier destijds uitvoering aan bod gekomen).
Waarom is dit nu weer in het nieuws?
De regio's en minderheden van waar de meeste mannen zijn gesneuveld gaan Putin niks maken. Andere Russen boeit dat opzich niks. Dus dat zal z'n probleem niet zo zijn. Meer de uitstraling van zwakte.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat Rusland er nog steeds is, zorgt er juist voor dat ie niets meer te verliezen heeft. Hoe denk je dat de bevolking gaat reageren als ie de oorlog verliest of opgeeft. Sorry van uw kinderen...
Dacht Ceaușescu ook.. ooit moeten ze Putin toch helemaal zat zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De regio's en minderheden van waar de meeste mannen zijn gesneuveld gaan Putin niks maken. Andere Russen boeit dat opzich niks. Dus dat zal z'n probleem niet zo zijn. Meer de uitstraling van zwakte.
Geloof er niks van. Klinkt als 100% Russische propaganda.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Dit kan haast niet waar zijn mag ik hopen (BILD is vaak onzin toch?)
[ twitter ]
want waarom zou iemand hier mee akkoord gaan? wat geeft rusland hier voorop?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:46 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Klinkt als 100% Russische propaganda.
Ja die slag om de arm moet je houden, dat wat pipo's van de VN nog weleens iets raars doen. Anders is het puur een Russische wish list.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:53 schreef Korenfok het volgende:
[..]
want waarom zou iemand hier mee akkoord gaan? wat geeft rusland hier voorop?
ohja, rusland is nu voorzitter van veiligheidsraad en nog wat VN afdelingen.....
die oplossing is er gewoon graan door laten uit oekraine!!!!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:09 schreef Multatilu het volgende:
VN zit natuurlijk wel in een heel vervelende spagaat, omdat gebrek aan graan enorme problemen oplevert voor de armere landen. Dan ga je wel zoeken naar oplossingen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |