0-2quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Ierland - Nederland | NPO1
@:maxi-mus
@:Oriente 1-2
@:fetX
@:GGMM 1-5
@:PicoMMP 1-2
@:Scrummie 2-2
@:Lange_Lans
@:onlogisch 1-0
@:Sked
@:tong80 0-2
@:Mexicanobakker 1-2
@:Tarado 1-2
@:DombohetOlifantje1 5-3
@:klaasweetalles 0-1
@:3rr0r
@:Erasmus
waarom staat mijn 0-0 er niet tussenquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Ierland - Nederland | NPO1
@:maxi-mus
@:Oriente 1-2
@:fetX
@:GGMM 1-5
@:PicoMMP 1-2
@:Scrummie 2-2
@:Lange_Lans
@:onlogisch 1-0
@:Sked
@:tong80 0-2
@:Mexicanobakker 1-2
@:Tarado 1-2
@:DombohetOlifantje1 5-3
@:klaasweetalles 0-1
@:3rr0r 0-2
@:Erasmus
Je staat niet op de lijst.quote:Op zondag 10 september 2023 12:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
waarom staat mijn 0-0 er niet tussen
Wie zou je van de lijst af willen halen?quote:Op zondag 10 september 2023 16:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind die lijst teveel mensen uitsluiten, er staan mensen op die amper meer reageren
Misschien niemand eraf halen maar mensen toevoegen die regelmatig in vbl postenquote:Op zondag 10 september 2023 16:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie zou je van de lijst af willen halen?
Noord-Ierland was in die tijd ook vrij stug, gewoon een kutwedstrijd om te spelen. De Duitsers wonnen daar weliswaar simpel maar die verliezen de laatste 5 jaar nog meer dan wij dus om die ene uitschieter nou als voorbeeld te nemen... Er is altijd wel een keer een opvallend resultaat, een vroege goal die zo'n wedstrijd openbreekt helpt dan een hoop. Maar als het lang gelijk blijft dan wordt het gewoon moeizaam.quote:Op zondag 10 september 2023 08:09 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Speelden we niet tegen Ierland vorige EK kwalificaties waarbij een wedstrijd niet verder kwam dan 0-0? Toen zei Koeman nog dat Ierland een moeilijke ploeg is om tegen te winnen en dat niemand dat makkelijk doet tegen die stugge ploeg. En toen won Duitsland echt met 5-0
Edit: nvm was Noord-Ierland vgm
Dit vind ik wel een leuke postquote:Op zondag 10 september 2023 16:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien niemand eraf halen maar mensen toevoegen die regelmatig in vbl posten
O, maar ik heb schijt aan die lijstjes van Coco hoor. Nee nee. Daar staan louter notoire domoren op die niet weten of er lucht of zand in een bal zit. Waar hebben die mensen verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op zondag 10 september 2023 16:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind die lijst teveel mensen uitsluiten
Eensquote:Op zondag 10 september 2023 16:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
EENSquote:Op zondag 10 september 2023 16:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
We zitten weer lekker achter in de bus. Blacked.quote:Op zondag 10 september 2023 18:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wat een onrecht weer. Martin Luther rolt in zijn graf.
Een mod die mensen uitsluitquote:
Coco heeft meerdere malen aangegeven hoe je op de lijst kan komen.quote:Op zondag 10 september 2023 16:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien niemand eraf halen maar mensen toevoegen die regelmatig in vbl posten
Mijn excuus dat heb ik dan gemist denk ikquote:Op zondag 10 september 2023 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Coco heeft meerdere malen aangegeven hoe je op de lijst kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |