Ben het met je eens. Ik zie het als een investering omdat ik met een goede ANC-koptelefoon mijn productiviteit vertienvoudig, met goede techno of house erbij verhonderdvoudig. Verder ook gewoon handig met werkcalls enzo door de goede microfoon. De microfoon van de AirPods Pro is poep.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een goeie koptelefoon is op een auto (en iPhone) na wel het beste ding om te hebben.
Ik ben al 3 koptelefoons verder. Niks volstaat aan bas, maar 300 is me te gortig.
Ik denk bij Madeira altijd aan gepensioneerden.quote:
Kun je niet eentje adviseren van onder de 200? Oh die Bose is net rond die prijs, zie ik.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ik zie het als een investering omdat ik met een goede ANC-koptelefoon mijn productiviteit vertienvoudig, met goede techno of house erbij verhonderdvoudig. Verder ook gewoon handig met werkcalls enzo door de goede microfoon. De microfoon van de AirPods Pro is poep.
Soms is het ook gewoon heerlijk om dat ding op te hebben voor de pure stilte in een drukke omgeving. Heb hiervoor een Bose QuietComfort gehad en deze Sony heeft een 100x betere ANC. Vooral als je in zo'n kantoortuin moet werken waar iedereen doet waar die zin in heeft.
Valt wel mee geloof ik. Het is geen Benidormquote:Op woensdag 6 september 2023 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk bij Madeira altijd aan gepensioneerden.
Kinderopvangmeisje, gek op kinderen. User @Caland gaat voor het vaderschapquote:Op woensdag 6 september 2023 09:49 schreef Caland het volgende: [..] Kinderopvang, weet niet of dat onder onderwijs valt.
Ik zal je vandaag DMenquote:Op woensdag 6 september 2023 10:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon kijken of ze niet 1 a 2 reviews hebben, als dat niet zo is komt het sowieso wel goed.
Welk appartement hebben jullie geboekt en waar? Dan kijk ik er ook even naar (voor mijzelf)
Niet erg warm eind april maar wel gaaf ja. Litouwen vond ik erg tofquote:Op woensdag 6 september 2023 10:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kinderopvangmeisje, gek op kinderen. User @:Caland gaat voor het vaderschap@:Gurneyisbestoke baltische staten
Benidormgod.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik. Het is geen Benidorm
Ik heb een JBL. Zeer content mee. 7 tientjes geloof ik.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een goeie koptelefoon is op een auto (en iPhone) na wel het beste ding om te hebben.
Ik ben al 3 koptelefoons verder. Niks volstaat aan bas, maar 300 is me te gortig.
Is de vorige generatie Sony een optie?quote:Op woensdag 6 september 2023 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet eentje adviseren van onder de 200? Oh die Bose is net rond die prijs, zie ik.
Mijn enige must is een goeie bas. ANC en lekker op te vouwen zou fijn zijn. Maar is meer luxe.
Hallonlo.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe was je dagje Zeeland?
Sowieso qua gedrag. Ik ga niet ergens heen om uit te gaan of iets van die rare dingen.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk ook al richting de pensioenleeftijd.
Dankjewel, ik zal er even naar kijken.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is de vorige generatie Sony een optie?
https://www.coolblue.nl/product/859866/sony-wh-1000xm4-zwart.html
Is wel 45 euro boven je budget, maar bijna de helft goedkoper vergeleken met mijn generatie. Dit is nog steeds een uitstekende keuze en met zo'n koptelefoon doe je er toch minimaal 5 jaar mee.
Ik ook niet hoor. Alleen als m'n vriendin me meetrekt.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sowieso qua gedrag. Ik ga niet ergens heen om uit te gaan of iets van die rare dingen.
Deze heb ik. Niet meer leverbaar maar JBL levert wel kwaliteit voor een acceptabele prijs vind ik.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel, ik zal er even naar kijken.
Ooit eens voor de lol een opvouwbare koptelefoon bij de Action meegenomen voor 15 euro. Werkelijk fantastisch geluid, mis hem nog elke dag.![]()
Ze zijn nu alleen nog met snoer te koop. Erg jammer.
Had nog mijn post aangepastquote:Op woensdag 6 september 2023 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel, ik zal er even naar kijken.
Ooit eens voor de lol een opvouwbare koptelefoon bij de Action meegenomen voor 15 euro. Werkelijk fantastisch geluid, mis hem nog elke dag.![]()
Ze zijn nu alleen nog met snoer te koop. Erg jammer.
Nou dan is Benidorm, of eigenlijk een plaatsje ergens erboven leuk. Aantal keer in Albir geweest. Het senioren dingetje klopt alleen wel.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Alleen als m'n vriendin me meetrekt.
Waar ontmoet je dan wel je toekomstige mevrouw Scrummie?quote:Op woensdag 6 september 2023 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sowieso qua gedrag. Ik ga niet ergens heen om uit te gaan of iets van die rare dingen.
Weinig mis mee. Ook een keer op Lanzarote geweest, hard gelachen om al die oude Engelsen die vanaf 11 uur in de ochtend al halve liters voor 2 euro per stuk weg zitten te tikken en dan om 4 uur in een taxi gedragen moeten worden.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou dan is Benidorm, of eigenlijk een plaatsje ergens erboven leuk. Aantal keer in Albir geweest. Het senioren dingetje klopt alleen wel.
We moeten in november of zo nog ergens heen, ik zal Benidorm eens opperen.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou dan is Benidorm, of eigenlijk een plaatsje ergens erboven leuk. Aantal keer in Albir geweest. Het senioren dingetje klopt alleen wel.
FOK!quote:Op woensdag 6 september 2023 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ontmoet je dan wel je toekomstige mevrouw Scrummie?
Ja, wat is leuker, hotel in Fes en 2 dagen Casablanca of hotel in Casablanca en 2 dagen Fes?quote:Op woensdag 6 september 2023 10:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Had nog mijn post aangepast
Maar alles gucci. Laat het maar weten als je vragen hebt, heb heel wat goedkope koptelefoontjes en oordopjes versleten voordat ik deze stap maakte. Dus ben ervan bewust dat je deze aankoop niet zo 1-2-3 maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |