Al die mensen hadden gewoon de verkeerde mindset.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:26 schreef DjDaano het volgende:
Het is voor het eerst in de geschiedenis dat vrijgezelle jongeren denken dat ze recht hebben op een eigen woning. Even een stukje geschiedenisles.
“ Jonge gezinnen en stellen zonder kinderen moeten inwonen bij familie – dat geldt nog voor één op de negen huishoudens in 1960. Alleenstaanden kunnen een huis met een eigen voordeur voorlopig wel helemaal vergeten. Hebben zij wel een huis bemachtigd, dan moeten ze een speciale vrijgezellenbelasting betalen en kunnen ze net als andere huishoudens verplicht worden vreemden in huis te nemen.”
Wel kinderen uitpoepen anders geen dak boven je hoofd!quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Al die mensen hadden gewoon de verkeerde mindset.
Hoe je vervolgens rondkomt met een baan van 5 dagen zonder kinderopvang is jouw probleem.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel kinderen uitpoepen anders geen dak boven je hoofd!
*insert avocadograppen uit deel 1*quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel kinderen uitpoepen anders geen dak boven je hoofd!
De vrouw moet thuisblijven om voor de kinderen te zorgen net als in 1960! Ohnee wacht dan kun je geen huis kopen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hoe je vervolgens rondkomt met een baan van 5 dagen zonder kinderopvang is jouw probleem.
Letterlijk iedereen in mijn omgeving lukt het zonder problemen. Met heel normale banen en inkomens.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef Richestorags het volgende:
The proof is in the pudding: als het zo makkelijk zou zijn voor de huidige generatie, waarom lukt het dan niemand om een woning te bemachtigen?
Een gewoon iemand met een gemiddeld salaris moet natuurlijk wel even reflecteren dat gemiddeld zijn echt niet kan!quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En het cynisme gaat weer door. Het ligt allemaal aan anderen, niet aan henzelf.
De ¤&+&¤ met deze discussie hier. Men wil het gewoon niet begrijpen, maar blijft hangen in hun eigen misère. Veel plezier daarmee, jullie hebben dat verdiend.
Sorry, ligt aan onze mindset.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De ¤&+&¤ met deze discussie hier. Men wil het gewoon niet begrijpen, maar blijft hangen in hun eigen misère. Veel plezier daarmee, jullie hebben dat verdiend.
Ik was nog een avocado aan het eten, sorry.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:30 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen in mijn omgeving lukt het zonder problemen. Met heel normale banen en inkomens.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:30 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen in mijn omgeving lukt het zonder problemen. Met heel normale banen en inkomens.
Waarom ben je niet aan het werken voor je huis?quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:33 schreef Aberkullie het volgende:
Tijd om Netflix maar weer aan te slingeren.
Niet solliciteren voor een derde baanquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:33 schreef Aberkullie het volgende:
Tijd om Netflix maar weer aan te slingeren.
Ik heb een tijdje 2 banen gehad maar door mijn mindset kreeg ik toen een burnout dus nu koop ik weer avocado’s en vakanties.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Je had op dit moment achter de kassa van de Aldi kunnen zitten of folders rondbrengen!
Als je daarmee stopt lukt het je vast wel om een huis te kopen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 2 banen gehad maar door mijn mindset kreeg ik toen een burnout dus nu koop ik weer avocado’s en vakanties.
Je hebt helemaal niks weerlegd en alleen maar naar beneden lopen trappenquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga toch weg. Zelfs als ik bovenstaande punten weerleg, blijf jij zeuren als een verongelijkte kleuter. Dus bij jou zal ik geen moeite verder meer doen.
Ik woon in een huis wat gebouwd is als premie A woning, heb de originele bouwtekeningen en alles gekregen bij aankoop van het huis. Waarde is nu ook doodleuk 4 ton. In een piepklein dorpje in Overijssel, zonder voorzieningen. Zelfs geen supermarkt aanwezig hier. Ik zou het er nu niet meer voor over hebben, maar 3 jaar geleden kostte het dan ook een derde minder.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Koop je toch een premie A woning? Oh nee wacht, die zijn al uitgewoond door boomers die de ladder achter zich vandaan hebben getrapt.
Want er worden nu mensen geboren die qua DNA of intrinsieke persoonlijkheid zo anders zijn dan twintig, dertig jaar geleden? Dat is feitelijk wat je zegt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:10 schreef DutchPandora het volgende:
Steeds meer zwakkelingen die niets anders kunnen dan huilen hoe zwaar het allemaal wel niet is. Ze mogen van geluk spreken dat ze nu leven en niet vroeger want dat hadden ze nooit en te nimmer volgehouden.
Ik begrijp het houdinkje van de nieuwe lichting (waar ik zelf overigens ook gewoon toe behoor) ook niet zo. Erger me kapot aan leeftijdsgenoten die de ene na de andere domme keuze maken en vaak rond hun 35ste in een duur huurhuis zitten met slechts 5000 euro spaargeld en verder niets opgebouwd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:46 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ja want iedereen die zich stoort aan zeurende en klagende millenials is een boomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |