SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door onlogisch op 06-09-2023 09:27:50 ]Makkelijk eerste
De Pieter Zwart van ESPN. Geinig. Ga ik straks even bekijken aawe.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Deze jodennerd heeft een analyse gemaakt over LukaGod
Nou nou nou nou nouquote:
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
@:onlogische waarom staat dit in tt @:klaasweetalles blijf met je vieze flikken van de OP af
Dat stond in de OP, niet de TT. Het is aangepast.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
@:onlogische waarom staat dit in tt @:klaasweetalles blijf met je vieze flikken van de OP af
OP jahquote:Op woensdag 6 september 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat stond in de OP, niet de TT. Het is aangepast.
we willen allemaal wel eens wat klaasquote:Op woensdag 6 september 2023 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OP jah
nu wil ik dat die gast een ban krijg van 2 dagen wegens beledigingen aan gerespecteerde user
Ban vragen is ban krijgen. U vraagt: wij draaien.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OP jah
nu wil ik dat die gast een ban krijg van 2 dagen wegens beledigingen aan gerespecteerde user
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ban vragen is ban krijgen. U vraagt: wij draaien.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ban vragen is ban krijgen. U vraagt: wij draaien.
Jaquote:Op woensdag 6 september 2023 11:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft Klaas nu een ban of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |