abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210545163
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:31 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Het is in ieder geval een interessant experiment en precies waarvoor Mislintat naar Ajax gehaald is. Dan moet de beste man ook de kans krijgen zijn visie uit te voeren.

Rondom Ajax heb je altijd wel wat nietszeggend gezeik over hoe het allemaal beter moet en kan, zonder dat daar nou een daadwerkelijk geïnspireerd verhaal bij komt kijken. Ajax had gewoon Peter Bosz moeten terughalen, ze hadden gewoon alle spelers die het ooit oké deden bij Ajax moeten bellen. Nog even wat roepen over oud-voetballers die meer de dienst moeten uitmaken en wat Johan Cruijff zijn visie was geweest en het riedeltje is weer af.

Zolang Mislintat zijn eigen ding doet en daar niet door wordt meegesleept krijgt ie van mij wel wat krediet. Het helpt ook dat dezelfde mensen die Ten Hag afkraakten en Schreuder tot tactisch brein bombardeerden nu weer bezig zijn. Dus ik ben benieuwd waar het eindigt.
Wat mij betreft stalen ballen om dit te doen in die slangenkuil. Wat je zegt hij had alle kans gehad om de bord op de schoot ex-ajacieden binnen te hengelen. Wat iedere andere Nederlandse TD waarschijnlijk wel had gedaan. Hij vaart zijn eigen koers. Kan ik alleen maar respect voor hebben eigenlijk.
pi_210545240
Groot fan van User Wotte
pi_210545277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:07 schreef Wotte het volgende:

[..]
Wat mij betreft stalen ballen om dit te doen in die slangenkuil. Wat je zegt hij had alle kans gehad om de bord op de schoot ex-ajacieden binnen te hengelen. Wat iedere andere Nederlandse TD waarschijnlijk wel had gedaan. Hij vaart zijn eigen koers. Kan ik alleen maar respect voor hebben eigenlijk.
Ook als je straks 16 punten achter staat met de kerst?
pi_210545289
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Je zit nog in de ontkenningsfase, erkenning van de situatie komt later in het rauwproces.
Hancko, Hartman, Wieffer, Gimenez lijken mij ook zekerheidjes.
Lopen talloze spelers in europa rond van vergelijkbare kwaliteit. Echt niets bijzonders in dat rijtje.
pi_210545298
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Ook als je straks 16 punten achter staat met de kerst?
Glorieus slagen of grandioos falen :)
pi_210545309
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:22 schreef Wotte het volgende:

[..]
Lopen talloze spelers in europa rond van vergelijkbare kwaliteit. Echt niets bijzonders in dat rijtje.
Jammergenoeg voor jullie lopen ze niet bij ajax
* Verwijderd *
  dinsdag 5 september 2023 @ 23:42:55 #57
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210545429
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 19:54 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Schouten, Dest, Ivanovic en eventueel Lang
Dest was bij Ajax al niks waarom zouden we die terug halen?
pi_210545519
Ga toch weg met dit kon beter en dat kon beter. Meest erge dat onze trainer problemen heeft met zijn leidinggevende. Dat is niet echt positief te noemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door onlogisch op 06-09-2023 08:17:20 (nou nou nou) ]
Groot fan van User Wotte
pi_210545525
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Je zit nog in de ontkenningsfase, erkenning van de situatie komt later in het rauwproces.
Hancko, Hartman, Wieffer, Gimenez lijken mij ook zekerheidjes.
Rauwproces??? :D _O_
Groot fan van User Wotte
pi_210545631
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:56 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Rauwproces??? :D _O_
Terecht wel toch, het is een rauw proces dit :')
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 6 september 2023 @ 00:41:04 #61
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210545707
quote:
Ga toch weg met dit kon beter en dat kon beter. Meest erge dat onze trainer problemen heeft met zijn leidinggevende. Dat is niet echt positief te noemen.
Rustig Tjacka. Kan allemaal nog goed komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 06-09-2023 08:17:37 (quote op edit) ]
pi_210545810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:06 schreef Sebbeszweet het volgende:
Terug naar de jeugd. Komende jaren worden heel moeilijk, maar als al die middelmaat weer is vertrokken zal de jeugd ons weer doen herrijzen
Als die opleiding goed is inderdaad.

Wie is het hoofd eigenlijk nu?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210545821
Het blijft stil uit het Steijn kamp. Geen rectificatie of verduidelijking. Die hoopt dat het overwaait over de interlandperiode heen. Misschien ook wel slim.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 6 september 2023 @ 01:29:26 #64
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210545832
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 01:24 schreef freaky40 het volgende:
Het blijft stil uit het Steijn kamp. Geen rectificatie of verduidelijking. Die hoopt dat het overwaait over de interlandperiode heen. Misschien ook wel slim.
Had je dat verwacht dan? Er valt toch niets te rectificeren of verduidelijken? Gewoon weer een persco volgende week vrijdag.
pi_210546287
quote:
Kanker toch op met dit kon beter en dat kon beter. Meest erge dat onze trainer problemen heeft met zijn leidinggevende. Dat is niet echt positief te noemen.
Je weet toch wel hoe dit verder afloopt ? Steijn is na een valse start pleite, dan Maduro als interim terwijl Mislintat op zoek gaat naar een Duitse / Kroatische exotische vervanger, die vindt hij pas na 2 maanden en dan is het maart en staan we vierde of vijfde en is het seizoen totaal mislukt.
  woensdag 6 september 2023 @ 08:27:09 #66
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210546553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 01:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Had je dat verwacht dan? Er valt toch niets te rectificeren of verduidelijken? Gewoon weer een persco volgende week vrijdag.
De T kijkt er al naar uit denk ik
pi_210546571
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 01:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Sinds wanneer is Steijn ook een journalist?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210546579
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Sinds wanneer is Steijn ook een journalist?
vond zijn ingesproken column over het aankoopbeleid wel vermakelijk
pi_210546622
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 07:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je weet toch wel hoe dit verder afloopt ? Steijn is na een valse start pleite, dan Maduro als interim terwijl Mislintat op zoek gaat naar een Duitse / Kroatische exotische vervanger, die vindt hij pas na 2 maanden en dan is het maart en staan we vierde of vijfde en is het seizoen totaal mislukt.
Maduro gaat gewoon de vaste opvolger van Steijn worden. Dat maakte ik al op uit de reacties van Mislintat toen ze hem haalden. Ze zien hem echt als potentiële Ajax1-trainer.

Verder denk ik dat Steijn best het vertrouwen gaat krijgen, alleen moet ie zich wat slimmer uitlaten in de pers en er geen wij/zij-verhaal van maken. Het is volkomen logisch dat de trainer niet het volledige aankoopbeleid bepaalt. Hij mag aangeven op welke posities het schort en Mislintat haalt daar spelers bij op basis van speelstijl en visie. Volgens mij zijn bijvoorbeeld met name de Noor als verdedigende middenvelder en de nieuwe linksback echt gehaald op verzoek van Steijn en co, omdat ze die posities te zwak vonden in hun selectie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210546640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Maduro gaat gewoon de vaste opvolger van Steijn worden. Dat maakte ik al op uit de reacties van Mislintat toen ze hem haalden. Ze zien hem echt als potentiële Ajax1-trainer.

Verder denk ik dat Steijn best het vertrouwen gaat krijgen, alleen moet ie zich wat slimmer uitlaten in de pers en er geen wij/zij-verhaal van maken. Het is volkomen logisch dat de trainer niet het volledige aankoopbeleid bepaalt. Hij mag aangeven op welke posities het schort en Mislintat haalt daar spelers bij op basis van speelstijl en visie. Volgens mij zijn bijvoorbeeld met name de Noor als verdedigende middenvelder en de nieuwe linksback echt gehaald op verzoek van Steijn en co, omdat ze die posities te zwak vonden in hun selectie.
Wat een nuance, daar doen we hier niet aan hoor :{w. Steijns hoofd ligt al op het hakblok en we degraderen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 6 september 2023 @ 08:46:54 #71
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_210546660
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 07:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zal dit echt gebeuren als Twente uit en Feyenoord thuis worden verloren?
pi_210546746
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Als Twente Feyenoord en Marseille we eraf gaan met 10+ doelpunten tegen en 0 voor, ja, dan is het absoluut einde oefening voor Steijn.
pi_210546763
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Nee, ze gaan Steijn echt niet al meteen de deur uitgooien, al is het best realistisch dat je uit die 2 potten 0 punten overhoudt. Twente uit is altijd lastig, laat staan als je nog aan het bouwen en sleutelen bent. Feyenoord thuis ben je eigenlijk ook de underdog om die reden, al kan het feit dat eigenlijk niemand weet wat Ajax op de mat gaat leggen qua speelplan misschien daar wel in je voordeel zijn. Een beetje luizig counteren/omschakelen tegen Slot-ball zou wel eens kunnen werken.
pi_210546896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:00 schreef TheVulture het volgende:
Nee, ze gaan Steijn echt niet al meteen de deur uitgooien, al is het best realistisch dat je uit die 2 potten 0 punten overhoudt. Twente uit is altijd lastig, laat staan als je nog aan het bouwen en sleutelen bent. Feyenoord thuis ben je eigenlijk ook de underdog om die reden, al kan het feit dat eigenlijk niemand weet wat Ajax op de mat gaat leggen qua speelplan misschien daar wel in je voordeel zijn. Een beetje luizig counteren/omschakelen tegen Slot-ball zou wel eens kunnen werken.
Als je verliest tegen Twente en Feyenoord of in ieder geval niet wint zal hij niet direct ontslagen worden maar ik denk dat de algehele sfeer zeer slecht zal zijn en je die trend moeilijk gaat kunnen keren. En daar heeft Steijn ook zelf een bommetje alvast voor gelegd met zijn openlijke verwijzingen dat "dit de selectie en spelers van Sven zijn" en "eigenlijk kan ik alleen van Sutalo al zeggen dat hij een toegevoegde waarde heeft". Daarnaast heb je 10 nieuwe buitenlanders uit alle streken van Europa en geen geraamte/basis van "Ajax-spelers" die ook al paar seizoenen ervaring hebben. Moet je wel heel veel goede kwaliteit hebben binnengehaald dat dat al binnen 7 wedstrijden goed gaat draaien......die kwaliteit lijkt niet te zijn binnengehaald.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  woensdag 6 september 2023 @ 09:40:04 #75
80382 manny
30 is best veel
pi_210547008
Zo onnodig dom dat interview. 1 dag voor een "rust" periode zelf zoiets doms doen. man man man,

Mag v Halst meteen aan de bak.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_210547288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:22 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Als je verliest tegen Twente en Feyenoord of in ieder geval niet wint zal hij niet direct ontslagen worden maar ik denk dat de algehele sfeer zeer slecht zal zijn en je die trend moeilijk gaat kunnen keren. En daar heeft Steijn ook zelf een bommetje alvast voor gelegd met zijn openlijke verwijzingen dat "dit de selectie en spelers van Sven zijn" en "eigenlijk kan ik alleen van Sutalo al zeggen dat hij een toegevoegde waarde heeft". Daarnaast heb je 10 nieuwe buitenlanders uit alle streken van Europa en geen geraamte/basis van "Ajax-spelers" die ook al paar seizoenen ervaring hebben. Moet je wel heel veel goede kwaliteit hebben binnengehaald dat dat al binnen 7 wedstrijden goed gaat draaien......die kwaliteit lijkt niet te zijn binnengehaald.
Eens hoor, die uitspraak van Steijn gaat 'm ongelofelijk in de staart bijten... Ik had wel iets slimmere uitspraken verwacht gezien zijn ervaring.
pi_210547304
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eens hoor, die uitspraak van Steijn gaat 'm ongelofelijk in de staart bijten... Ik had wel iets slimmere uitspraken verwacht gezien zijn ervaring.
Steijn staat toch juist bekend als iemand met een iets te grote bek, zie zijn periode bij NAC.

Zet een trainer die nooit de subtop zal ontstijgen opeens bij Ajax en dat doet rare dingen met een mens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210547418
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
De lijn van Heitinga doorzetten
* Verwijderd *
pi_210547439
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Steijn staat toch juist bekend als iemand met een iets te grote bek, zie zijn periode bij NAC.

Zet een trainer die nooit de subtop zal ontstijgen opeens bij Ajax en dat doet rare dingen met een mens.
Dan is het toch juist niet raar
In Southern Sun
  woensdag 6 september 2023 @ 10:42:15 #80
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210547491
Steijn eruit gooien lost de crisis overigens niet op.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210547521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:42 schreef -XOR- het volgende:
Frank staat al klaar in de coulissen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210547526
IN FRANK WE TRUST _O_
pi_210547570
quote:
9s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:44 schreef Scorpie het volgende:
IN FRANK WE TRUST _O_
Dan had je net zo goed Heitinga kunnen houden
* Verwijderd *
pi_210547589
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wat een nuance, daar doen we hier niet aan hoor :{w. Steijns hoofd ligt al op het hakblok en we degraderen.
Ongekend inderdaad, na 1 mindere wedstrijd en een ongelukkige opmerking nota bene.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210547602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:42 schreef -XOR- het volgende:
Slaat echt nergens op, stemmingmakerij en de Telegraf en cs. varen er wel bij.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210547619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Slaat echt nergens op, stemmingmakerij en de Telegraf en cs. varen er wel bij.
Nouja, hoe vaak is het voorgekomen dat een trainer van Ajax na een paar potjes al de technisch directeur in de media voor de bus gooit. Vreemd dat dat als nieuws wordt gezien zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210547634
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja, hoe vaak is het voorgekomen dat een trainer van Ajax na een paar potjes al de technisch directeur in de media voor de bus gooit. Vreemd dat dat als nieuws wordt gezien zeg.
Meer vreemd dat Feyenoorders zich daar al dagen mee bezig houden.
In Southern Sun
pi_210547641
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Meer vreemd dat Feyenoorders zich daar al dagen mee bezig houden.
Het is toch ook gewoon heel erg grappig dat de onrust in alle lagen van de club nu al dik een jaar duurt.

Stukje leedvermaak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210547670
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is toch ook gewoon heel erg grappig dat de onrust in alle lagen van de club nu al dik een jaar duurt.

Stukje leedvermaak.
Stukje herkenning ook.

Kan me alleen niet herinneren dat in al die jaren leedvermaak andersom Ajacieden zo obsessief met Feyenoord bezig waren.
In Southern Sun
pi_210547681
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Stukje herkenning ook.
Zeker weten. Daarom is het voor Feyenoorders ook nogal een vreemde gewaarwording dat een deel van de Ajacieden nog echt gelooft dat die zwerver een soort geniale TD is. Stukje ontkenningsfase.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210547702
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Zeker weten. Daarom is het voor Feyenoorders ook nogal een vreemde gewaarwording dat een deel van de Ajacieden nog echt gelooft dat die zwerver een soort geniale TD is. Stukje ontkenningsfase.
Mwah geniaal... Er is een groep Ajacieden die wat minder achter de T aanwandelt en niet alles meteen kut vindt. Betekent niet dat die groep 'die zwerver' aanbidt ofzo. Die is gewoon wat minder van het schreeuwen. Stukje nuance.
In Southern Sun
pi_210547722
Lijkt me vrij vroeg om nu al een oordeel over Mislintat te vellen.
pi_210547724
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Mwah geniaal... Er is een groep Ajacieden die wat minder achter de T aanwandelt en niet alles meteen kut vindt. Betekent niet dat die groep 'die zwerver' aanbidt ofzo. Die is gewoon wat minder van het schreeuwen. Stukje nuance.
Steijn leest de T ook bleek dit weekend
pi_210547731
quote:

[..]
Stukje herkenning ook.

Kan me alleen niet herinneren dat in al die jaren leedvermaak andersom Ajacieden zo obsessief met Feyenoord bezig waren.
Het valt je allicht wat meer op nu, maar ook in goede jaren van Ajax komen er andere users die niet voor de club zijn langs hoor
pi_210547735
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:05 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Steijn leest de T ook bleek dit weekend
Steijn is onderdeel van het complot van de T. Altijd tegen ons.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210547760
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Het valt je allicht wat meer op nu, maar ook in goede jaren van Ajax komen er andere users die niet voor de club zijn langs hoor
Komende 24 uur wat rustiger gelukkig.
In Southern Sun
pi_210547799
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Stukje leedvermaak.
Wacht maar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210547810
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me vrij vroeg om nu al een oordeel over Mislintat te vellen.
En over Steijn. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_210547811
Ik zie dit vooral als een noodzakelijke reset en een tussenjaar. Je zat/zit echt aan het einde van een prestatiecurve en die moet je nu weer gaan opbouwen. Je bent voor een groot deel van de middelmatige/slechte aankopen van vorig jaar af (Bassey, Wijndal, Sanchez) en je hebt de mensen die echt niet meer te houden/te motiveren waren verkocht (Tadic, Klaassen, Timber, Alvarez, Kudus).

Ik heb wel vertrouwen in de aanpak van Mislintat en dat er uiteindelijk veel aankopen wel een meerwaarde zullen zijn, alleen heeft dat wat tijd nodig. Denk dat er nu een nieuwe basis staat om op door te ontwikkelen en volgend seizoen de vruchten van te plukken. Ik verwacht aankomende winter/zomer ook bij lange na niet zo'n exodus als dit jaar.
pi_210547817
quote:

[..]
Stukje herkenning ook.

Dat is ook zo, maar daar is ook wel een reden voor natuurlijk. Je bent de meest succesvolle en rijkste club van het land. Dat maakt het mooier als je op je bek gaat. Hoge bomen vangen veel wind zeggen ze weleens en dat klopt in deze zin wel. Vind zelf dat heel veel Ajacieden te snel happen en komen met dingen “WaAr iS jUlliE DerDe StERr dANn!?!?” Laat je niet zo kennen joh.

Zag net in het vorige topic Sjaak Swart, Hand in hand zingen. Is toch mooi! Weet je hoeveel saaier voetbal zou zijn voor Ajaxsupporters als Feyenoord en PSV opeens ophielden met bestaan. Je gaat die echt missen hoor. Andersom net zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')