abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210542475

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_210542790
Ik zal misschien de enige zijn maar ik vind dit datagedreven model bij Ajax eigenlijk wel leuk. Beetje innoveren niks mis mee.
  dinsdag 5 september 2023 @ 19:35:26 #3
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210542830
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 19:31 schreef Wotte het volgende:
Ik zal misschien de enige zijn maar ik vind dit datagedreven model bij Ajax eigenlijk wel leuk. Beetje innoveren niks mis mee.
Ik niet op deze manier. Akpom bij Ajax, dat kan natuurlijk echt niet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210542866
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 19:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja of combinatie van een paar zekerheidjes met een paar gokjes.
Hallo
pi_210542871
quote:
Er zijn weinig clubs te vinden die niet met data werken. De een doet er wat meer pocherig over dan de ander. Mislintat had absoluut niet pocherig willen doen, maar de Nederlandse media zijn lui en hangen het 'dataduitser'-predikaatje om hem.
pi_210542941
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 19:39 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ja of combinatie van een paar zekerheidjes met een paar gokjes.
Wie zijn dan die zekerheidjes die we hadden kunnen kopen?
  dinsdag 5 september 2023 @ 19:48:44 #7
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210542965
quote:

[..]
Die is er wel erg in gaan geloven sinds de vondsten van Kagawa en Lewandowski .
RED ONS HENNIEGOD
pi_210543020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wie zijn dan die zekerheidjes die we hadden kunnen kopen?
Schouten, Dest, Ivanovic en eventueel Lang
Hallo
pi_210543031
quote:
Beetje naïef om te denken dat data helemaal nieuw is voor Ajax.
pi_210543084
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 18:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik zat er dubbel in. Je weet dat het leuk voetbal oplevert, maar het kaartenhuis kan ook zomaar in elkaar donderen.

Ik ga er nog steeds vanuit dat Steijn en Maduro het wel aan de praat krijgen, maar het zal nog wel met het nodige puntverlies gaan...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat Bosz er zo snel voetbal in zal krijgen. Het is echt stukken beter en leuker bij PSV dan vorig jaar. Tuurlijk gaan ze nog genoeg potjes niet winnen, maar er is tenminste een idee. Dat was er onder Ruud absoluut niet. Ik kan mij niet voorstellend dat Maurice dat gaat lukken bij Ajax.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_210543150
Als je nu zo’n Forbs ziet, dan had je toch veel liever Lang gehad ?
Hallo
pi_210543207
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:03 schreef Sebbeszweet het volgende:
Nee want dat is een lastige jongen, ofzo. Terwijl het ook nog eens een Ajaxsupporter is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210543253
quote:
Brobby werd al teruggehaald en is een totale mislukking

Lang terughalen nadat hij weg was gestuurd weer terughalen voor 15 miljoen zou een beetje vreemd zijn ...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 5 september 2023 @ 20:18:39 #14
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210543387
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Brobby werd al teruggehaald en is een totale mislukking

Lang terughalen nadat hij weg was gestuurd weer terughalen voor 15 miljoen zou een beetje vreemd zijn ...
Daar ben ik het dan wel mee eens. Lang terughalen bij Ajax was nooit een succes geworden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210543401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Daar ben ik het dan wel mee eens. Lang terughalen bij Ajax was nooit een succes geworden.
Is ook makkelijk scoren nu die 3 leuke potjes speelt. Kans dat het misgaat is ook gewoon aanwezig.
  dinsdag 5 september 2023 @ 20:22:05 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210543442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Is ook makkelijk scoren nu die 3 leuke potjes speelt. Kans dat het misgaat is ook gewoon aanwezig.
Lang had ook in Belgie gewoon perioden dat het voor geen meter liep, die is niet constant.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210543443
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 19:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Beetje naïef om te denken dat data helemaal nieuw is voor Ajax.
Nee snap ik ook wel alhoewel het er natuurlijk wel vanaf hangt hoe je het implementeert. Je ziet nu al veel bedrijven die nu ineens ook iets met data moeten zonder dat er echt over nagedacht wordt wat je er mee wilt bereiken.

Je kunt niet ontkennen dat Ajax een vrij conservatief bolwerk oogt qua opvattingen over voetbal. Wat dat betreft is het ook wel eens verfrissend dat er nieuwe wind waait. Ben wel benieuwd eigenlijk :)
pi_210543456
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Lang had ook in Belgie gewoon perioden dat het voor geen meter liep, die is niet constant.
Precies. Dat is ook de reden dat er geen club uit een serieuze voetbalcompetitie kwam.
pi_210543469
quote:
de nieuwe slory mag wat kosten
pi_210543515
quote:

[..]
Liet het wel gewoon zien in de CL en bij Oranje in plaats van tegen tieners in een jeugdcompetitie

Vind ik een aardig verschil
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210543574
quote:

[..]
Ik heb echt geen idee bij Akpom. Ken 'm niet echt. Denk dat het wat kort was om te beoordelen.

Bijvoorbeeld zo'n Mikautadze zag ik een bevlieging van waarvan ik denk als die het op de heupen krijgt, zit daar best wel muziek in.

Had overigens wel enigzins verwacht dat als je alles mag geloven en ze het moneyballiaanse principe aanhangen dat er wat minder geld werd uitgegeven. Arek Milik achtige transfers.
  dinsdag 5 september 2023 @ 20:31:43 #22
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210543594
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Liet het wel gewoon zien in de CL en bij Oranje in plaats van tegen tieners in een jeugdcompetitie

Vind ik een aardig verschil
Lang is een uitstekende voetballer en een van de weinige Nederlandse spelers die echt creatief is, maar niet constant en af en toe een tikkende tijdbom. Soms werkt een bepaalde club gewoon niet voor een bepaalde speler en ik denk dat een hernieuwd Ajax-avontuur voor Lang zowel club als speler geen goed had gedaan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210543665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Lang is een uitstekende voetballer en een van de weinige Nederlandse spelers die echt creatief is, maar niet constant en af en toe een tikkende tijdbom. Soms werkt een bepaalde club gewoon niet voor een bepaalde speler en ik denk dat een hernieuwd Ajax-avontuur voor Lang zowel club als speler geen goed had gedaan.
Ik denk dat de lightversie van Bergwijn een klasse of drie minder is, want dat is de discussie toch een beetje?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210543726
quote:

[..]
Als Lang een constante speler geweest zou zijn dan zou hij in engeland spanje of italie gespeeld hebben

hij wordt nu erg overhyped

Zo goed vind ik hem ook weer niet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 5 september 2023 @ 20:56:41 #25
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210543882
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk dat de lightversie van Bergwijn een klasse of drie minder is, want dat is de discussie toch een beetje?
Er zal toch ergens in de sloppenwijken van Rio de Janeiro of Yamoussoukro wel een dartele dribbelaar rondlopen. Waar is Piet de Visser wanneer je 'm nodig hebt?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')