SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Het zit je wel dwars hè.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De man achter de beste tijdrit ooit in de Tour amper een paar tellen sneller dan Kuss, haha.
Het kan verkeren.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De man achter de beste tijdrit ooit in de Tour amper een paar tellen sneller dan Kuss, haha.
José roept al een week dat Kuss in het rood gaat knechten voor Roglic en/of Vingegaard.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:35 schreef Columbiafan het volgende:
Wel grappig hoe Renaat en José Kuss volledig negeren voor het eindklassement.
Kuss is nog het meest aparte verhaal, zo goed na 2 ronden schroeien in de bergenquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, dit zit mij inderdaad dwars.quote:
Die vrouw van de crash na de finish zou ook een vermakelijke soep zijn, gok ik.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt een fantastische act.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn tijdritten in de Tour zijn altijd ongeloofwaardige uitschieters, in iedere andere koers toont hij zijn daadwerkelijke niveau op de tijdritfiets.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt een fantastische act.
Een renner wiens hele seizoen op de Tour was afgestemd blijkt in de Vuelta dat niveau niet meer te halen. Dat moet je toch juist tevreden stemmen? Stukje menselijkheid bij Jonas.
Ben benieuwd wat je reactie was geweest als hij de mutantenvorm gewoon had doorgetrokken en hier iedereen aan gort had gereden. Hij kon het nooit goed doen denk ik, lol.
Dat zijn tijdritten Tour, wanneer hij in absolute topvorm is en die hij samen met de ploeg tot in den treure heeft voorbereid, zijn beste tijdritten zijn lijkt mij vrij logisch, maar goed.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn tijdritten in de Tour zijn altijd ongeloofwaardige uitschieters, in iedere andere koers toont hij zijn daadwerkelijke niveau op de tijdritfiets.
De tijdrit in de Tour van dit jaar blijft het meest lachwekkende stukje wielrennen dat ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zijn tijdritten Tour, wanneer hij in absolute topvorm is en die hij samen met de ploeg tot in den treure heeft voorbereid, zijn beste tijdritten zijn lijkt mij vrij logisch, maar goed.
Verder werd hij in de overige tijdritten dit seizoen(Gran Camino en Dauphine) 1e en 2e, maar dat geheel ter zijde.
Ja, dat is inderdaad vrij logisch dat hij daar zijn beste tijdrit reed, maar zoveel beter dan de rest was natuurlijk wel een tikkeltje overdreven. En het verschil in niveau tussen zijn Tour tijdrit en nu/zijn andere tijdritten is natuurlijk wel compleet absurd. Pieken levert je zeker een aanzienlijk percentage winst op, maar bij de ITT van Vingego in de Tour hebben we het over 200% of zoquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zijn tijdritten Tour, wanneer hij in absolute topvorm is en die hij samen met de ploeg tot in den treure heeft voorbereid, zijn beste tijdritten zijn lijkt mij vrij logisch, maar goed.
Verder werd hij in de overige tijdritten dit seizoen(Gran Camino en Dauphine) 1e en 2e, maar dat geheel ter zijde.
Evenepoel verstopte zich daar ook niet achter, maar hij haalde het toch aan in zijn reactie. Daar vindt hij misschien een verklaring in."quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:38 schreef DeeBee het volgende:
Volgens Sporza is dit gespeeld, Remco.verliest.niet.
https://sporza.be/nl/2023(...)ement~1693932039215/
Hij verliest niet doordat Ganna 4 mensen kon inhalen, maar we noemen het toch nog even!quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Evenepoel verstopte zich daar ook niet achter, maar hij haalde het toch aan in zijn reactie. Daar vindt hij misschien een verklaring in."
Gestopt met lezen.
Denk dat ze liever hadden gehad dat Vingegaard iets dichterbij was gebleven en dat Kuss misschien wel te goed reed. Nu kun je Kuss eigenlijk niet meer vroeger op de klim aan laten vallen omdat je dan ook het rood op het spel zet en je niet weet of Roglic beter is dan Evenepoel.quote:
De nieuwe Wim Vos is uit.quote:ANALYSE. “Bijna alle klassementsrenners zullen wél even moeten slikken hebben bij de tijd van Evenepoel”
Helpen hoeft hij in principe ook niet, tenzij hij eind volgende week nog steeds dezelfde voorsprong heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:55 schreef TAmaru het volgende:
Roglic lachend over Kuss: “He’s the one to go for it, eh. He’s in the red, eh”
Maar toch ook wel een cynisch lachje
Ik denk dat Roglic Sepp niet gaat helpen winnen in elk geval
Met de huidige stand zal UAE dan ook wel helpen, die staan er ook prima voor.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk enorm uit naar etappe 13, naar de Jumbo-masterplan om mannetjes vooruit te sturen. Vanaf start demarreren en dan voorsprong bij elkaar fietsen in afdaling. Laat Soudal maar het werk doen.
Mooie herinneringen. Indurain die met pakweg 80 kilo die cols opstoomde en iedereen zoek reed in de tijdrit.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Indurain - Ganna samen op het podium. Die zouden een mooie koppeltijdrit kunnen rijden.
Vreemd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De tijdrit in de Tour van dit jaar blijft het meest lachwekkende stukje wielrennen dat ik ooit heb gezien.
En ik heb naar deze Vuelta zitten kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |