En nog een paar halve liters alcohol hier.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:59 schreef SQ het volgende:
Ja en een halve liter alcohol blijft bij mij nooit een halve liter alcohol. Dat wordt meestal ook nog 1000 kcal aan snaai extra!
quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:04 schreef SQ het volgende:
Mijn schoonzus was aan het vertellen dat ze was aangekomen en had berekend dat ze in 1 jaar 600 kilo chocolade had gegeten.
Ik was echt hevig onder de indruk, bijna 2 kilo per dag, dan ben je wel echt een doorzetter zeg. Bijna 10.000 kcal per dag extra eten, dan zou ze toch ook wel dikker moeten zijn dan de 20 kilo overgewicht die ze nu heeft.
Gelukkig had ze een decimale fout gemaakt
Alsnog is zestig kilo in een jaar niet mis
Geen e-bike.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:51 schreef SQ het volgende:
Halve liter sangria is zo'n 400 kcal dus dat zou je met een uur fietsen echt wel moeten compenseren. Tenzij maximale ondersteuning op ebike wellicht.
Da's het belangrijkstquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen e-bike.
Geen idee dat het zo weinig was. Maar goed, de alcohol op zichzelf is ook niet goed natuurlijk.
Verder vind ik het geen probleem, hoor. Ik doe dit niet wekelijks, en we hadden gewoon een heel gezellige avond samen
Wat wordt het?quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Dikke pens-boks.
Dikke alles trouwens, het is warm en m'n ringen zitten ook direct vast om m'n vingers.![]()
Maar: morgen weer een tattoo-sessie, dus de alcohol inname gaat zeer beperkt zijn dit weekend.
Het valt me altijd tegen hoeveel kcal Strava zegt dat er tijdens een fietsritje verband zijn. Gisteren in 40 km (1,5 uur) nog geen 1000 kcal.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:51 schreef SQ het volgende:
Halve liter sangria is zo'n 400 kcal dus dat zou je met een uur fietsen echt wel moeten compenseren. Tenzij maximale ondersteuning op ebike wellicht.
Volgende sessie van deze jongen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog wat meer detail in en er komt nog wat kleur op de achtergrond.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
1000 kcal in anderhalf uur hard sporten is toch niet weinig?quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het valt me altijd tegen hoeveel kcal Strava zegt dat er tijdens een fietsritje verband zijn. Gisteren in 40 km (1,5 uur) nog geen 1000 kcal.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgende sessie van deze jongen:Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog wat meer detail in en er komt nog wat kleur op de achtergrond.
Ik proef een thema
disclaimer
Wederom boks.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:
Ik zal nooit een dartelend lichtvoetig hertje worden, dat zit er gewoon niet in.maar ik ben wel tamelijk sterk.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:56 schreef SQ het volgende:
[..]
1000 kcal in anderhalf uur hard sporten is toch niet weinig?
Als ik echt diep ga met mijn obesitaslijf zit ik ook rond de 600 per uur.
Eerlijk gezegd was deze "per ongeluk".quote:
Bijna weekendquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog niet wakker, ik dacht dat je een half uur fietsen schreef.![]()
Waarschijnlijk omdat ik zin heb in een halve liter
Ik ook, ik gooi gewoon mijn gewicht in de strijd!quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:
Ik zal nooit een dartelend lichtvoetig hertje worden, dat zit er gewoon niet in.maar ik ben wel tamelijk sterk.
Ik moet zeggen dat hoef ik ook helemaal niet. Als ik kijk naar mijn 'ideale' lichaam is dat toch nog steeds wel wat breder en sterker. Niet zoals een bodybuilder, maar ik ben liever 65 a 70 kg en sterk dan 50 kg en alleen dun.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:42 schreef SQ het volgende:
Als ik het al tot 50 kilo zou redden zou mijn buikvel zo hard wapperklapperen als ik ging rennen dat het alsnog weinig hertigs had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |