Blijft nog wel even zo volgende week zelfs weer een dag 31 gradenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier best warm buiten zeg maar
I will kill the messengerquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft nog wel even zo volgende week zelfs weer een dag 31 graden
Buienrader is the messengerquote:
Ja maar zo lieve Dot wil je toch niet killenquote:
Als ze zulk soort dingen zegt wordt er wel over nagedacht jaquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar zo lieve Dot wil je toch niet killen
D. Kerst volgend jaar?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:17 schreef D. het volgende:
Mijn Fed-Ex pakket is vertraagd.
Zou eigenlijk norgen geleverd worden, maar dat wordt nu
A) vandaag
B) evengoed morgen
C) overmorgen
D) eh….
Nou lekker dan. 🥲quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze zulk soort dingen zegt wordt er wel over nagedacht ja
Ja sorry,quote:
Hou zelf ook niet van dat weer. Zit mezelf al genoeg in de weg zonder die hitte.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja sorry,
verder ben je wel lief hoor
Dus hoe krijgen we het weg?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou zelf ook niet van dat weer. Zit mezelf al genoeg in de weg zonder die hitte.
Ramen en deuren dicht, gordijnen gesloten houden, ventilator aan en doen of het er niet isquote:
Merk hier al wel het verschil, als ik de gang in loop richting wc/slaapkamer is het ineens een graad of 4 koelerquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ramen en deuren dicht, gordijnen gesloten houden, ventilator aan en doen of het er niet is
Gewoon nog een keer bestellen? Misschien dat het er dan sneller is?quote:
Nog even vol houden zal wel de laatste stuiptrekking zijn van deze zomer/najaarquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Merk hier al wel het verschil, als ik de gang in loop richting wc/slaapkamer is het ineens een graad of 4 koeler
Maar vrees het ergste
Dat zeg je nu wel he, maar weet je zeker dat het rond kerst geen 35 graden wordt?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even vol houden zal wel de laatste stuiptrekking zijn van deze zomer/najaar
Niet is zo onzeker als het weer, kan je geen garantie gevenquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel he, maar weet je zeker dat het rond kerst geen 35 graden wordt?
Jij zit er het dichtste bij ondat niemand anders een gokje deedquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer bestellen? Misschien dat het er dan sneller is?
Met deze rare klimaatverandering weet je het echt niet meerquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet is zo onzeker als het weer, kan je geen garantie geven
Maar naar alle waarschijnlijkheid denk ik dat je die optie wel aan de kant kan zetten
Of je moet elders op de wereld verblijven dan in Nederland
Ik neem een ander toestelquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Moet er nog iemand vliegen binnenkort?
NWS / Vlucht keert om na zware diarree passagier: ’Het zat overal’
Je verwacht het niet, dat de Aziatische zachtschild schildpad thuishoort in Aziequote:
Heb je weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, dat de Aziatische zachtschild schildpad thuishoort in Azie
Die in de soep hebben vaak wel een zacht schild hoorquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je weer wat geleerd vandaag![]()
Ik wist niet dat er schildpadden waren met een zacht schild
Het leek eigenlijk een beetje op een homeless schildpad.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je weer wat geleerd vandaag![]()
Ik wist niet dat er schildpadden waren met een zacht schild
awwwwquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leek eigenlijk een beetje op een homeless schildpad.
Die arme ziel woont zijn hele leven zo ongeveer vlak onder de grond met alleen zijn koppie erbovenuit begrijp ikquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leek eigenlijk een beetje op een homeless schildpad.
Genoeg mensen die dat ook doenquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Die arme ziel woont zijn hele leven zo ongeveer vlak onder de grond met alleen zijn koppie erbovenuit begrijp ik
Ow, hij heeft een heel groot huisquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Die arme ziel woont zijn hele leven zo ongeveer vlak onder de grond met alleen zijn koppie erbovenuit begrijp ik
Schildpaddensoepjequote:Op dinsdag 5 september 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht op mijn dochter en haar vriend, ze zou eten mee nemen om lekker het water op te gaan.
Sushi?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht op mijn dochter en haar vriend, ze zou eten mee nemen om lekker het water op te gaan.
Ok, de titel van het tweetaccount geeft ook geen kleine hint?quote:
Maar waar mag ie niet in? Wat is dat?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, de titel van het tweetaccount geeft ook geen kleine hint?
Ik denk de binnenkant van die kip pers uit de OPquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waar mag ie niet in? Wat is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |