Dit is vrij oud hoor. Dit zag je vorige jaar in de zomer/herfst al voorbij komen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:58 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)n_terrorism_charges/
Russia arrests mathematician on terrorism charges minutes after his release from prison
Interessante comments:
================
The Ukrainians were finding literal picture propaganda books on dead Russian soldiers because they were too illiterate to read. Among the pictures included Russian soldiers helping old ladies across streets, Ukrainian soldiers bathing with demons, and Ukrainian soldiers torturing Russian POWs.
https://www.reddit.com/r/(...)a_trench_in_bakhmut/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
================
Q: So I get how a stupid populace is easier to rule, but how do they plan on keeping anything running the country if everybody is dumber than a bag of rocks?
A: They keep their children educated through private schooling. So all the important jobs won't be filled via nepotism anymore. They just make sure only their children or the children of people they like will grow up to be qualified to fill those roles. It basically gets rid of nepotism, and lets them say it's meritocracy, because it just so happens only the people they like were able to afford a proper education. They effectively get to chose who gets to be educated enough to fill important roles, and everyone else they don't like gets stuck with dirty jobs, because they were never educated enough to qualify for positions of power anyways.
Ja!quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:07 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dit is vrij oud hoor. Dit zag je vorige jaar in de zomer/herfst al voorbij komen.
België doet er steeds alles aan om maar niet te leverenquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:17 schreef 3rr0r het volgende:
Eerst had Belgie ze zelf allemaal nog nodig, nu zijn ze niet meer vliegwaardig ofzo. Kennelijk dachten ze dat het eerste excuus niet goed was?
[ twitter ]
Ook echt kleuterniveau deze propaganda. Valt me mee dat Nijntje er niet tussen staat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:07 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dit is vrij oud hoor. Dit zag je vorige jaar in de zomer/herfst al voorbij komen.
Zouden er meer volgen denk je? En dan bedoel ik met een kadootje zoals die helicopter.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:37 schreef Barbusse het volgende:
Die piloot die met z'n helicopter overliep naar Oekraïne nadat eerst z'n familie in veiligheid werd gebracht vind ik echt een bazenactie.
Zou briljant zijn als er eentje met een Armata komtquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:38 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Zouden er meer volgen denk je? En dan bedoel ik met een kadootje zoals die helicopter.
Dit is natuurlijk ook allemaal twijfelachtig.quote:
Het werkt, daar kunnen we niet omheen draaien. De likes op postjes op Reddit met Oekrainers met geredde dieren skyrocken heel erg veel vergeleken met postjes met alleen maar Oekrainers terwijl ze beiden om donaties vragen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook allemaal twijfelachtig.
Maar sowieso word ik een beetje moe van zielige katten (of dieren) in oorlogsgebied.
Ik hoop het. Piloten zijn doorgaans beter opgeleid en daardoor beter in staat om door de onzin uit het Kremlin heen te kijken. Maar familie ongemerkt het land uitkrijgen lijkt me best een ingewikkelde operatie.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:38 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Zouden er meer volgen denk je? En dan bedoel ik met een kadootje zoals die helicopter.
Zeker, want er zijn nog niet zoveel Armata's toch, in ieder geval niet echt gevechtsklaar dacht ik? En ze gaan niet "effe" de frontline diep oversteken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zou briljant zijn als er eentje met een Armata komt
Wat is twijfelachtig? Je denkt dat het verhaal verzonnen is? Je kan moe worden van filmpjes met dieren (en soms worden ze ook slechts ingezet voor kijk mij eens lief zijn), maar ook dieren lijden erg onder de oorlog. Er zijn veel mensen die het lot van dieren wel wat boeit.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook allemaal twijfelachtig.
Maar sowieso word ik een beetje moe van zielige katten (of dieren) in oorlogsgebied.
Maar er zijn niet zoveel landen die KA-52's gebruiken, dus reserve onderdelen krijgen zal ook wel lastig of onmogelijk zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Zeker, want er zijn nog niet zoveel Armata's toch, in ieder geval niet echt gevechtsklaar dacht ik? En ze gaan niet "effe" de frontline diep oversteken.
Maar persoonlijk hoopte ik zelf meer op de KA-52. En dan geel-blauw spuiten.
Nou doe ik het natuurlijk zuiver en alleen enkel voor de "deugpunten", maar ik sponsor al meer dan een jaar een paar organisaties die dieren redden in Oekraïne.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is twijfelachtig? Je denkt dat het verhaal verzonnen is? Je kan moe worden van filmpjes met dieren (en soms worden ze ook slechts ingezet voor kijk mij eens lief zijn), maar ook dieren lijden erg onder de oorlog. Er zijn veel mensen die het lot van dieren wel wat boeit.
Was er ergens vorig jaar ook niet een heel peleton dat zich overgaf en met hun bmp meldde bij het Oekraiense leger? Dacht zoiets gelezen te hebben toen. Nu is een bmp niet zo bijzonder als een helicopter, maar een heel peleton dat gezamelijk een "fuck this shit, I'm out" doet vond ik wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar er zijn niet zoveel landen die KA-52's gebruiken, dus reserve onderdelen krijgen zal ook wel lastig of onmogelijk zijn.
Als het stichtingen zijn met goede intenties is dat te prijzen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou doe ik het natuurlijk zuiver en alleen enkel voor de "deugpunten", maar ik sponsor al meer dan een jaar een paar organisaties die dieren redden in Oekraïne.
Je hebt nu 4 deugpunten zie ikquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou doe ik het natuurlijk zuiver en alleen enkel voor de "deugpunten", maar ik sponsor al meer dan een jaar een paar organisaties die dieren redden in Oekraïne.
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was er ergens vorig jaar ook niet een heel peleton dat zich overgaf en met hun bmp meldde bij het Oekraiense leger? Dacht zoiets gelezen te hebben toen. Nu is een bmp niet zo bijzonder als een helicopter, maar een heel peleton dat gezamelijk een "fuck this shit, I'm out" doet vond ik wel opmerkelijk.
Dat is nog moediger want die krijgen denk ik niet de bescherming die de piloot en familie krijgt door z'n deal. Die worden later gewoon geruild en moeten terug naar Rusland waar men wellicht weet heeft van 'makkelijke overgave' en dat zal straffen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was er ergens vorig jaar ook niet een heel peleton dat zich overgaf en met hun bmp meldde bij het Oekraiense leger? Dacht zoiets gelezen te hebben toen. Nu is een bmp niet zo bijzonder als een helicopter, maar een heel peleton dat gezamelijk een "fuck this shit, I'm out" doet vond ik wel opmerkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |