SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
Waarom in godesnaam op een toren?quote:
Geen idee. Ook de 'ramp' van een skatepark.quote:Op maandag 4 september 2023 13:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam op een toren?
Dan is het hele mobiel zijn voordeel toch weg.
Of is dat om het radar bereik iets op te vijzelen?
De Rus heeft al bewezen dat zijn normen en waarden nou niet bepaald iets zijn om respect of gezag voor te hebben. Laten we dus vooral bij onszelf blijven en ons niet verlagen tot wat de Rus wel of niet vermag.quote:Op maandag 4 september 2023 12:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar rus lacht gewoon om de voorzichtigheid die je tentoonspreid hé?
Dat wordt louter als zwakte geinterpreteerd.
Ach, die shit staat natuurlijk in Oost Siberië ergens op een grasveld ten einde puike filmpjes te kunnen schieten.quote:Op maandag 4 september 2023 13:29 schreef BEFEM het volgende:
Leuk die camoflagenetten Maar wel alles op tv uitzenden
Zal het "niet verlagen tot hun niveau" een troost zijn voor de familieleden van die polen die het leven hebben gelaten?quote:Op maandag 4 september 2023 13:39 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
De Rus heeft al bewezen dat zijn normen en waarden nou niet bepaald iets zijn om respect of gezag voor te hebben. Laten we dus vooral bij onszelf blijven en ons niet verlagen tot wat de Rus wel of niet vermag.
Ja.quote:Op maandag 4 september 2023 13:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Of is dat om het radar bereik iets op te vijzelen?
Ja zoets dacht ik al maar ik mag toch aannemen dat Rusland een geïntegreerd radar detectiesysteem heeft die ook die pantsirs kan aansturen?quote:Op maandag 4 september 2023 13:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Zeker drones kun je lekker laag laten vliegen, dus dan is het belangrijk dat de radar over de bomen en gebouwen heenkomt.
Vergelijk de twee beschavingen en trek zelf de voor de hand liggende conclusie. Die zijn namelijk het resultaat van onze normen en waarden.quote:Op maandag 4 september 2023 13:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zal het "niet verlagen tot hun niveau" een troost zijn voor de familieleden van die polen die het leven hebben gelaten?
Of bepaal jij, 1000en KM's verderop, veilig bij de waanzin uit de buurt hier wel ff dat het dat heus waard is?
Dat "niet verlagen tot hun niveau" werkt juist averechts bij Russen; voor nietsontziend geweld hebben ze nl. wél respect.quote:Op maandag 4 september 2023 13:39 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
De Rus heeft al bewezen dat zijn normen en waarden nou niet bepaald iets zijn om respect of gezag voor te hebben. Laten we dus vooral bij onszelf blijven en ons niet verlagen tot wat de Rus wel of niet vermag.
Geef eens antwoord op de vraag of jouw holier than thou ivoren toren platituden een troost zijn voor de nabestaanden?quote:Op maandag 4 september 2023 13:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vergelijk de twee beschavingen en trek zelf de voor de hand liggende conclusie. Die zijn namelijk het resultaat van onze normen en waarden.
CNNquote:Four Ukrainian military boats carrying troops were destroyed by Russian aircraft in the Black Sea overnight, Russia's Ministry of Defense claimed Monday.
In a Telegram post, the ministry claimed the four US-made Willard Sea Force boats were intercepted while heading toward Cape Tarkhankut on Crimea's northwest coast.
There was no immediate comment from Ukraine.
Daar gaat het niet om in de geopolitiek.quote:Op maandag 4 september 2023 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
Eigenlijk best bizar dat je iemand zo de hand loopt te schudden die net allerlei oorlogsmisdaden op z'n geweten heeft en voor wie een arrestatiebevel staat vanwege deportatie van kinderen.
[ afbeelding ]
Je bedoelt jouw platitude over de nabestaanden? Want in hoeverre is de Russische moraal van kracht en zwakte een troost voor hun nabestaanden?quote:Op maandag 4 september 2023 14:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag of jouw holier than thou ivoren toren platituden een troost zijn voor de nabestaanden?
Rusland heeft een paar AWACS, 6 of 7 ofzo. Die moet het min of meer continue in de lucht houden om het gebied af te dekken, wat zowel qua bemanning, belasting op airframe en kosten bepaalde problemen oplevert.quote:Op maandag 4 september 2023 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja zoets dacht ik al maar ik mag toch aannemen dat Rusland een geïntegreerd radar detectiesysteem heeft die ook die pantsirs kan aansturen?
Dat is toch helemaal geen skateparkquote:Op maandag 4 september 2023 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee. Ook de 'ramp' van een skatepark.
[ twitter ]
Is niet sterven ook nog een optie bij jou?quote:Op maandag 4 september 2023 14:29 schreef AgLarrr het volgende:
En ja, dan kun je je vervolgens afvragen waar je liever voor sterft. En dan kun je weer kiezen tussen die twee beschavingen.
Als je mijn hele reactie leest, en vervolgens quote, dan staat daar: "het gaat om hen die leven".quote:Op maandag 4 september 2023 14:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is niet sterven ook nog een optie bij jou?
Nee, da's jouw ding, zou je niet in de weg willen zitten.quote:Op maandag 4 september 2023 14:53 schreef AgLarrr het volgende:
Of wilde je gewoon wat pathetische clichés in het rondslingeren?
Hehehehe ja, voordat al het gepruts en corruptie in het Russische leger boven water kwam had ik dat ook wel aangenomen… maar nu?quote:Op maandag 4 september 2023 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja zoets dacht ik al maar ik mag toch aannemen dat Rusland een geïntegreerd radar detectiesysteem heeft die ook die pantsirs kan aansturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |