abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:04:12 #151
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210536707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 08:51 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Het was Fortuna uit he, geen Real Madrid uit...
Vertel nog eens iets wat ik niet weet. Hij wekte een echt goede eerste indruk, zo beter? Ga er maar staan in je eerste wedstrijd met een nieuw team en de aanvoerdersband
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:05:49 #152
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210536721
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik maak me veel meer ongerust over het feit dat we een TD en een trainer hebben die beiden blijkbaar niet kunnen samenwerken. En het feit dat Mislintat blijkbaar geen haast had met de transfers waardoor je nu eigenlijk je hele voorbereiding voor niks hebt gedraaid.
Dat eerste ben ik wel met je eens, maar dit is dus maanden geleden ook al zo verteld. Wat dat betreft is het niks nieuws. Dat laatste is natuurlijk lastig aangezien de transferperiode vaak pas wat later op gang komt, daarom ben ik ook geen fan van de overlap tussen de competities en transferperiodes
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:09:35 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210536761
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:05 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Dat eerste ben ik wel met je eens, maar dit is dus maanden geleden ook al zo verteld. Wat dat betreft is het niks nieuws. Dat laatste is natuurlijk lastig aangezien de transferperiode vaak pas wat later op gang komt, daarom ben ik ook geen fan van de overlap tussen de competities en transferperiodes
Vind jij dat er achter het aankoopbeleid wel een idee zit?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210536784
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 08:26 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
TOETERTJES
Mooi :)
pi_210536801
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 08:26 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
TOETERTJES
Aardig van Marc.
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:28:13 #156
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_210536875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Er zitten wat Zerrouki's, Van den Belts en Dilrosunnetjes tussen ja.
Yea, she's on crack.
pi_210536888
Hoeveel spelers van de selectie gaan / zijn op interland break eigenlijk en dus niet aanwezig op de Toekomst?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:29:44 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210536891
quote:

[..]
Zit wel een idee achter, of het een goed idee is moet nog blijken, Sutalo kon ik ook nog wel bedenken, Sosa , Mannsverk heb je ook niet teveel fantasie voor nodig, vd Boomen, Tahirovic zijn ook ok, het gaat een beetje om die verrassingen of die goed uit gaan pakken of niet.
pi_210536898
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zit wel een idee achter, of het een goed idee is moet nog blijken, Sutalo kon ik ook nog wel bedenken, Sosa , Mannsverk heb je ook niet teveel fantasie voor nodig, vd Boomen, Tahirovic zijn ook ok, het gaat een beetje om die verrassingen of die goed uit gaan pakken of niet.
Het moet gewoon een team worden. Dat kost tijd. Dat kan toch niet echt als een verrassing komen.

Neemt niet weg dat je een goal moet maken tegen Fortuna.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:31:06 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210536900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Vooral niet echt het idee dat ze spelers hebben gehaald die aansluiten bij de speelstijl die Ajax graag hanteert. Al zullen de goede voetballers altijd wel boven komen drijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:41:12 #161
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210536956
quote:

[..]
Ja maar ik weet alleen nog niet of het een goed idee is
pi_210536971
quote:

[..]
Ik denk dat er via een omweg en een u-bocht wel een idee achter zit dat de zakken van Mislintwat vult.
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:45:39 #163
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210536981
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk
Dat lijkt mij stug
pi_210537022
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Er zitten wat Zerrouki's, Van den Belts en Dilrosunnetjes tussen ja.
Zerouki is gewoon een topaankoop van Feyenoord mocht 1 van de andere middenvelders gebleseerd raken. Bij ajax is de eerste keus niet eens geschikt....

Ajax mocht willen dat het zerrouki in de selectie had
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210537023
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Vooral niet echt het idee dat ze spelers hebben gehaald die aansluiten bij de speelstijl die Ajax graag hanteert. Al zullen de goede voetballers altijd wel boven komen drijven.
Ik denk dat de meeste spelers die nu gehaald zijn geen idee hebben wat Ajax graag als speelstijl zou willen hanteren. Steijn weet het niet, Mislintat komt niet verder dan wat open deuren, dus wie gaat die jongens dan helpen? Taylor?
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:53:40 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210537042
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Zerouki is gewoon een topaankoop van Feyenoord mocht 1 van de andere middenvelders gebleseerd raken. Bij ajax is de eerste keus niet eens geschikt....

Ajax mocht willen dat het zerrouki in de selectie had
Ik dacht dat je een analyse had gemaakt van topclubs. Nou zo'n Zerrouki komt daar niet aan de bak

Oh wacht klaas kut kut
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:53:47 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210537044
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste spelers die nu gehaald zijn geen idee hebben wat Ajax graag als speelstijl zou willen hanteren. Steijn weet het niet, Mislintat komt niet verder dan wat open deuren, dus wie gaat die jongens dan helpen? Taylor?
Dat is wel humor, dan haal je vorig seizoen al spelers die totaal niet bij het Ajaxvoetbal passen in de vorm van Bassey en Bergwijn en maak je diezelfde fout nu gewoon weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:54:22 #168
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210537050
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik vind dit wel mooi. Je denkt het. Je weet het eigenlijk niet.
pi_210537068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik dacht dat je een analyse had gemaakt van topclubs. Nou zo'n Zerrouki komt daar niet aan de bak

Oh wacht klaas kut kut
ja leuk verhaal goser

vorig seizoen heb je 4 punten verloren tegen twente

3-1 nederlaag uit tegen twente en 0-0 in de arena....beide wedstrijden was zerrouki de beste man van het veld...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210537075
Ik vind het allemaal wel een lastig verhaal hoor. Hoeveel teams hebben ooit veel aankopen gedaan en hebben het seizoen succesvol beëindigd? Ik denk al snel aan Chelsea afgelopen seizoen(en) maar ook bijv. AC Milan na de generatie van Seedorf die maar bleven kopen en er niet bovenop kwamen, Liverpool idem ten tijde van selecties met Balotelli in de spits, United nu al een paar jaar…

Persoonlijk geloof ik dat je best spelers kunt kopen, ook uit verschillende landen en met verschillende opleidingen maar dat je dan we creatief moet kunnen denken. Ajax zal altijd neigen naar een 4-3-3 variant met hoge pressing. Dat vereist een bepaald type speler en een bepaalde opleiding. Niet heel spannend maar een Branco die lange ballen wil geven zal die kwaliteit minder kunnen etaleren als je op de helft van de tegenstander speelt. Forbs met zijn snelheid idem. Dan denk ik eerder aan David Silva achtige types die in de kleine ruimte technisch zijn.

Qua aankopen vind ik het wel spannend overigens. Ik vind het logisch om data te gebruiken en geloof ook dat het een indicatie kan zijn van goede prestaties of onder presteren, echter is talent in voetbal soms ook gewoon niet meetbaar maar wel zichtbaar. Een speler met zoveel gevoel in de voeten dat de eerste aanraking direct goed is. Een schijnbeweging om de tegenstander even weg te zetten. Rauw talent.

Lang verhaal kort, ik heb er een hard hoofd in. Ik vind het ook erg onrustig binnen de club waar juist met dit beleid rust van belang is. Je voelt aan alles dat er weinig geduld is om de selectie dit seizoen juist even de ruimte te geven om überhaupt te klikken met elkaar. Zowel vanuit de media als vanuit de staf als vanuit de spelers.
  dinsdag 5 september 2023 @ 10:04:14 #171
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210537137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het allemaal wel een lastig verhaal hoor. Hoeveel teams hebben ooit veel aankopen gedaan en hebben het seizoen succesvol beëindigd? Ik denk al snel aan Chelsea afgelopen seizoen(en) maar ook bijv. AC Milan na de generatie van Seedorf die maar bleven kopen en er niet bovenop kwamen, Liverpool idem ten tijde van selecties met Balotelli in de spits, United nu al een paar jaar…

Persoonlijk geloof ik dat je best spelers kunt kopen, ook uit verschillende landen en met verschillende opleidingen maar dat je dan we creatief moet kunnen denken. Ajax zal altijd neigen naar een 4-3-3 variant met hoge pressing. Dat vereist een bepaald type speler en een bepaalde opleiding. Niet heel spannend maar een Branco die lange ballen wil geven zal die kwaliteit minder kunnen etaleren als je op de helft van de tegenstander speelt. Forbs met zijn snelheid idem. Dan denk ik eerder aan David Silva achtige types die in de kleine ruimte technisch zijn.

Qua aankopen vind ik het wel spannend overigens. Ik vind het logisch om data te gebruiken en geloof ook dat het een indicatie kan zijn van goede prestaties of onder presteren, echter is talent in voetbal soms ook gewoon niet meetbaar maar wel zichtbaar. Een speler met zoveel gevoel in de voeten dat de eerste aanraking direct goed is. Een schijnbeweging om de tegenstander even weg te zetten. Rauw talent.

Lang verhaal kort, ik heb er een hard hoofd in. Ik vind het ook erg onrustig binnen de club waar juist met dit beleid rust van belang is. Je voelt aan alles dat er weinig geduld is om de selectie dit seizoen juist even de ruimte te geven om überhaupt te klikken met elkaar. Zowel vanuit de media als vanuit de staf als vanuit de spelers.
Wat was het alternatief ten opzichte van zo veel spelers kopen? Daar hebben we allemaal om geschreeuwd. Nu is het een kwestie van afwachten, maar zoals je zegt zijn ze met name in de media al tot de conclusie gekomen dat alles kut is. Supporters gaan er lekker in mee, dat ze bij andere clubs hierom moeten lachen snap ik wel maar als Ajacied moet je hier toch iets rationeler naar kijken
  dinsdag 5 september 2023 @ 10:06:00 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210537151
De jongens hebben niet een keer met elkaar kunnen trainen. Geef ze nog even tijd :D

Het is wel aan Steijn om te bewijzen dat hij patronen, en dan vooral aanvalspatronen, er snel in kan krijgen.
  dinsdag 5 september 2023 @ 10:06:41 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210537154
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Wat was het alternatief ten opzichte van zo veel spelers kopen? Daar hebben we allemaal om geschreeuwd. Nu is het een kwestie van afwachten, maar zoals je zegt zijn ze met name in de media al tot de conclusie gekomen dat alles kut is. Supporters gaan er lekker in mee, dat ze bij andere clubs hierom moeten lachen snap ik wel maar als Ajacied moet je hier toch iets rationeler naar kijken
Ben het wel met hem eens dat je meer op zoek moet gaan naar een type speler dan dat nu is gedaan, de enige argumenten die jij geeft zijn 'we moeten maar gewoon afwachten'. Daar zie ik ook niet echt de ratio in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 september 2023 @ 10:07:52 #174
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210537163
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Ben het wel met hem eens dat je meer op zoek moet gaan naar een type speler dan dat nu is gedaan, de enige argumenten die jij geeft zijn 'we moeten maar gewoon afwachten'. Daar zie ik ook niet echt de ratio in.
Maar ken jij Gaaei dan? Avila? Mitakaudze? Borgs? Akpom?

Ik durf te wedden dat 90% hier hun nog nooit hebben zien spelen. Wij als fans hebben geen idee wat Ajax in huis heeft gehaald.
pi_210537171
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik vind dit wel mooi. Je denkt het. Je weet het eigenlijk niet.
Het zegt toch wel genoeg dat we een discussie hebben hierover? Zoals gisteren bij Voetbal Offside werd gezegd - Feyenoord en PSV hengelen spelers binnen die iedereen wel kent, of die zichzelf redelijkerwijs hebben bewezen op een niveau gelijkwaardig aan de Eredivisie (of zelfs Europees).

Bij Ajax moet dat maar afgewacht worden - en dan niet bij 1, maar bij zo ongeveer alle 11. Het zijn met uitzondering van Sutalo allemaal spelers die ofwel nog niks bewezen hebben ofwel op een lager niveau een uitzonderlijk seizoen hebben gedraaid. Dat is natuurlijk best wel bijzonder en riekt meer naar een experiment dan uitgekiend beleid. Zeker als je dat combineert met het feit dat het scoutingsapparaat blijkbaar niet functioneert, Mislintat zijn eigen plan heeft getrokken en Steijn publiekelijk heeft gezegd dat dit niet zijn aankopen zijn geweest.

We hebben dus een TD die net begonnen is zonder Ajax achtergrond die redelijk in isolatie een 12 tal spelers heeft gekocht en we blijven hier dan maar volhouden dat het vast wel Ajax-waardige spelers zijn of in ieder geval het Ajax spelletje zich kunnen eigen maken.

Sorry, maar ik ben toch wel geneigd om dit een zeer risicovol experiment te noemen met een hele hoge kans op totale mislukking, gedreven door Mislintat. Je mag wat mij betreft de positiviteitsguru blijven, ik heb er helaas een hard hoofd in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Maar ken jij Gaaei dan? Avila? Mitakaudze? Borgs? Akpom?

Ik durf te wedden dat 90% hier hun nog nooit hebben zien spelen. Wij als fans hebben geen idee wat Ajax in huis heeft gehaald.
En dat is toch eigenlijk best een behoorlijk risico. Het zijn stuk voor stuk spelers die niemand heeft gezien, waarvan zelfs de scouts afstand nemen, en allemaal binnen gehengeld op voorspraak van de TD die net binnen is. Sorry, maar hoeveel rode vlaggen willen we met zijn allen spotten voordat we het risico van dit beleid onderkennen?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2023 10:11:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')