dat eerste valt wel mee.quote:Op maandag 4 september 2023 18:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Niemand lijkt er zin in te hebben bij jullie.
Vooraf het seizoen was Berghuis (goh) degene die al met kritiek begon over de selectie.
Dat is alleen maar door gaan etteren en zelfs Steijn zegt praktisch gezien hetzelfde.
Letterlijk niemand heeft vertrouwen in dit team.

Wel logisch ja dat als het vertrouwen moet groeien je als trainer het aankoopbeleid van je technisch directeur in twijfel trekt voor een camera.quote:Op maandag 4 september 2023 18:17 schreef Malavita het volgende:
dat eerste valt wel mee.
Dat vertrouwen moet groeien en is ook logisch als het compleet een nieuw team is. Totaal nog niet op elkaar ingespeeld.

Dat helpt niet mee idd.quote:Op maandag 4 september 2023 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel logisch ja dat als het vertrouwen moet groeien je als trainer het aankoopbeleid van je technisch directeur in twijfel trekt voor een camera.

Sowieso al die niet-Ajacieden hier. Drie van de vijf posts zijn de laatste tijd van Feyenoorders en een verdwaalde PSV'er. Dat je zo met een andere club bezig kunt zijnquote:Op maandag 4 september 2023 18:50 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees in dit topic een aantal posts dat Bosz een betere trainer is dan Steijn en dat de niet-Ajacieden hopen dat Ajacieden het daar niet mee eens zijn zodat er een discussie kan ontstaan. Denk dat er welgeteld nul mensen (die voor Ajax zijn) liever Steijn zagen komen dan Bosz. Behalve Ed vd Sar.

Wanneer had die kritiek? in Juli toen er 2 spelers gehaald waren.quote:Op maandag 4 september 2023 18:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Niemand lijkt er zin in te hebben bij jullie.
Vooraf het seizoen was Berghuis (goh) degene die al met kritiek begon over de selectie.
Dat is alleen maar door gaan etteren en zelfs Steijn zegt praktisch gezien hetzelfde.
Letterlijk niemand heeft vertrouwen in dit team.

En die conclusies heb je allemaal getrokken op basis van 1 wedstrijd, knap. Je moet scout worden, 1 wedstrijd en je weet hoe het zit met de individuele kwaliteiten van spelers.quote:Op maandag 4 september 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Een goed spelplan hebben is één ding, maar het goed communiceren en kunnen aanpassen aan je spelers is iets anders.
Wat dat betreft is dit ook helemaal kut voor Steijn, normaal gesproken kan je bij wijze van rapper Sjors voor de groep gooien en pak je nog 70 punten met Ajax puur op individuele kwaliteit, alleen krijgt hij nu een bizarre samenstelling van verschillende nationaliteiten die totaal niet op elkaar ingespeeld zijn, waar de overgebleven kern van gedemotiveerd is door een rampseizoen, en waar bovendien nul natuurlijke leiders tussen zitten. En dan is er ook nauwelijks individuele kwaliteit om een wedstrijd te beslissen. Dan kan je in een heel diep moeras komen.

Kijk Feyenoorders kan ik nog voorstellen die hebben een prestatie geleverd. Het hoogtepunt van PSV de afgelopen 5 jaar is Rangers uitschakelen en CL halen...quote:Op maandag 4 september 2023 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sowieso al die niet-Ajacieden hier. Drie van de vijf posts zijn de laatste tijd van Feyenoorders en een verdwaalde PSV'er. Dat je zo met een andere club bezig kunt zijn.

Als je denkt dat dit conclusies zijn op basis van één wedstrijd ben je wel heel erg ver af van de realiteit.quote:Op maandag 4 september 2023 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En die conclusies heb je allemaal getrokken op basis van 1 wedstrijd, knap. Je moet scout worden, 1 wedstrijd en je weet hoe het zit met de individuele kwaliteiten van spelers.

Het is een lul verhaal dat je nu overal van hoort dat het team niet ingespeeld isquote:Op maandag 4 september 2023 18:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat eerste valt wel mee.
Dat vertrouwen moet groeien en is ook logisch als het compleet een nieuw team is. Totaal nog niet op elkaar ingespeeld.

Die kan in de Qatar Stars League nog geen 10 goals maken, wat een ongekend slechte spelerquote:Op maandag 4 september 2023 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Bergwijn eigenlijk ook nog wel vertrekken richting de woestijn

Waarom zit jij hier eigenlijk dag en uur? niks beters op de planning?quote:Op maandag 4 september 2023 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is een lul verhaal dat je nu overal van hoort dat het team niet ingespeeld is
Ik denk dat deze spelers gewoon niet goed genoeg zijn die nu voor 100 miljoen zijn gehaald
Het is niet alleen een kwestie van ingespeeld raken maar ook of het daadwerkelijk kwaliteit is
dat is de grote vraag
zijn deze spelers goed genoeg???
feyenoord had vorig seizoen ook ineens meer dan een half elftal die nog nooit samen hadden gespeeld
Maar slot had het snel op de rails
Zoiets kan bij ajax ook gebeuren, maar ik zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren
Volgens mij ga je het met 2e divisie spelers die overal vandaan zijn geplukt niet redden
Bovendien twijfel ik zwaar aan de trainerskwaliteiten van Steijn....tot nu toe heeft hij alleen maar excusses en verhalen om zich alleen maar in te dekken

Separatie vermoed ik.quote:Op maandag 4 september 2023 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zit jij hier eigenlijk dag en uur? niks beters op de planning?

KLoptquote:Op maandag 4 september 2023 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zit jij hier eigenlijk dag en uur? niks beters op de planning?

Ben er niet zo heel rouwig om eerlijk gezegd. Niet zo zeer om te kibbelen over wie er beter is. Maar vaak is een terugkeer toch niet zo succesvol.quote:Op maandag 4 september 2023 18:50 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees in dit topic een aantal posts dat Bosz een betere trainer is dan Steijn en dat de niet-Ajacieden hopen dat Ajacieden het daar niet mee eens zijn zodat er een discussie kan ontstaan. Denk dat er welgeteld nul mensen (die voor Ajax zijn) liever Steijn zagen komen dan Bosz. Behalve Ed vd Sar.

Ja en terecht. Van Halst is een clown, mislinrat is een clown. Ajax is een circusquote:Op maandag 4 september 2023 22:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bij vi maken ze Ajax helemaal kapot

Niet onterecht natuurlijk. Het lijkt nog nergens op.quote:Op maandag 4 september 2023 22:10 schreef Vjenne12345 het volgende:

Dat zal ze leren!!quote:Op maandag 4 september 2023 22:10 schreef Vjenne12345 het volgende:

Kreeg Lubach zelf maar eens klappen.quote:Op maandag 4 september 2023 22:23 schreef 3rr0r het volgende:
Zelfs bij Lubach krijgt Ajax klappen (ik zag per ongeluk een stukje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |