Echt he, zolang je niet iemand het ziekenhuis in slaat moet alles gewoon kunnenquote:Op zondag 3 september 2023 22:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Neuken in een steeg; het moet toch ergens een keer gebeuren. Waar maakt iedereen zich zo druk over?
Die is niet wijs.quote:Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een monsterlijke tijd weer vanochtend @:onlogisch
Onwijs. Ik heb zojuist een puntgave bolus doorgetrokken. Had ik dit contact nu geweten had ik hem gefotografeerd voor je.quote:Op maandag 4 september 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We strijden gewoon door maat. Hoe is de leef in Berlijn?
Morgen een nieuwe kansquote:Op maandag 4 september 2023 09:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Onwijs. Ik heb zojuist een puntgave bolus doorgetrokken. Had ik dit contact nu geweten had ik hem gefotografeerd voor je.
Nee gelukkig niet, nou ja 1 keer wat mee geprobeerd maar zijn niet prettig zakelijk, tenminste deze mensen niet, veel geschreeuw maar uiteindelijk is het een mini markt.quote:Op maandag 4 september 2023 10:29 schreef Bezsen het volgende:
@:tarado heb jij wel eens met Israëlis te maken gehad
niet gekliktquote:Op maandag 4 september 2023 10:27 schreef Bezsen het volgende:
Dit vannacht gekeken in een hotelkamer en daarna niet kunnen slapen pff
quote:Op maandag 4 september 2023 10:24 schreef Bezsen het volgende:
Morning voetbalvrienden @:ggmm @:onlogisch @:tarado
Hallo maatquote:Op maandag 4 september 2023 10:24 schreef Bezsen het volgende:
Morning voetbalvrienden @:ggmm @:onlogisch @:tarado
Hier geen lawaai.quote:
Dat deel willen de Russen niet hebben blijkbaar.quote:Op maandag 4 september 2023 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier geen lawaai.
Uitsmijter ham/kaas.
PiebeGodquote:Op maandag 4 september 2023 12:30 schreef tong80 het volgende:
@:DutchSuomiFan1992 In de spelersbus van FC Twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |