Ooooooooooo Dildo jalalala jalalalaquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hoelahoela naam.
Gelukkig zit ik bij Vodafone.
Ik doe alleen iPhone. Altijd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook een hoelahoela telefoon?
@:onlogisch
“Wij in Rotterdam herkennen de signalen als het mis gaat, maar in Amsterdam kunnen ze het niet voorstellen dat er nu een Duitser aan de macht is die gewoon onzin lult”quote:
— 2 dagen geledenquote:Sven Mislintat: 'Ajax is nu veel uitgebalanceerder. We hebben het geflikt'
Rotterdammers hebben idd betere ervaringen met Duitsers.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Wij in Rotterdam herkennen de signalen als het mis gaat, maar in Amsterdam kunnen ze het niet voorstellen dat er nu een Duitser aan de macht is die gewoon onzin lult”
Grieks besteld.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Ik ben net even in een telefoonwinkel geweest om te kijken en het formaat te vergelijken met mijn huidige telefoon. Uiteraard wacht ik even op volgende week dinsdag, dan zal de nieuwe 15 gepresenteerd worden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zei hij ook een half jaar geleden, maar ik heb er nu wel vertrouwen in.
Ik zet in op rood.
Thaise wokschotel met teriyakiquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Was dit voor of na mijn bericht over je uitstelgedrag?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben net even in een telefoonwinkel geweest om te kijken en het formaat te vergelijken met mijn huidige telefoon. Uiteraard wacht ik even op volgende week dinsdag, dan zal de nieuwe 15 gepresenteerd worden.
Voor jouw berichtquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dit voor of na mijn bericht over je uitstelgedrag?
Welke kleur zou je willen?
Geen idee, schotel met van alles.quote:
Kalm aan. Tot morgen, Tong.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:24 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen luitjesNieuwe kussens gekocht. Dus rustig rusten moet gaan lukken.
Ah, de herpesschotelquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, schotel met van alles.
Ja, eet smakelijk, Roman Roy.quote:
quote:
Pohhhquote:
Die heet echt overal hetzelfde hequote:
Hallo maat. Hoe is de leef?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mag je vanavond wel een extra uurtje hardlopen.
Ik had er nog nooit van gehoord. Bij deze genoteerd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heet echt overal hetzelfde heIs wel OPPERST genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |