Kibbeling, bruine bol, banaan, mandarijn.quote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kibbeling, bruine bol, banaan, mandarijn.
29 graden.quote:
Ik hoop dat je stikt in je patat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef KingRoland het volgende:
ben nu in Rotterdam en om precies te zijn bij een Bram Ladage
@:gurneyisbestoke @:caland @:erasmus @:wereldgozer
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef KingRoland het volgende:
Geniet er lekker van!quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef KingRoland het volgende:
Papzakquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef KingRoland het volgende:
Wat een hoelahoela naam.quote:T-Mobile en Tele2 heten voortaan Odido (spreek uit: o-díé-do).
Reden om over te stappen. Ik zit bij Odido blijkbaar, voorheen Tele2.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hoelahoela naam.
Gelukkig zit ik bij Vodafone.
Heb jij ook een hoelahoela telefoon?quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Reden om over te stappen. Ik zit bij Odido blijkbaar, voorheen Tele2.
Zelfs forum moderator @onlogisch gaat de verstandige kant op en kiest voor een iphonequote:Op dinsdag 5 september 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook een hoelahoela telefoon?
@:onlogisch
Al aan het luisteren naar het podcastje van Egmond en Krabby? Erg vermakelijk stukje over de totale ontkenningsfase waarin Ajax-supporters zich lijken te bevinden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs forum moderator @:onlogisch gaat de verstandige kant op en kiest voor een iphone
Dit is heugelijk nieuws!quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs forum moderator @:onlogisch gaat de verstandige kant op en kiest voor een iphone
Let Sven cook!!!quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al aan het luisteren naar het podcastje van Egmond en Krabby? Erg vermakelijk stukje over de totale ontkenningsfase waarin Ajax-supporters zich lijken te bevinden.
Dit zei hij ook een half jaar geleden, maar ik heb er nu wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hebben ze weer eens onongelijk. Een beetje Ajacied weet dat dit desastreus kan gaan worden. Zeg maar Feijenoord beleid van de afgelopen 30 jaar. Huilende terminale supporters op brancard omdat ze maar één keer in hun leven getuigen kunnen zijn van een kampioenschap. Ik distancier me niet maar ben momenteel niet rouwig. Laat de boel maar helemaal naar de klote gaan.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al aan het luisteren naar het podcastje van Egmond en Krabby? Erg vermakelijk stukje over de totale ontkenningsfase waarin Ajax-supporters zich lijken te bevinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |