Dan is de winst is toch alweer weg?quote:Op maandag 4 september 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch prima, paar honderd euro besparen. Geef je dat weer uit aan een airporthotelletje en je reist heerlijk stressvrij.
Tijd krijg je nooit meer terug. Die grijpstuivers welquote:Op maandag 4 september 2023 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je veel van de wereld wil zien op een onderwijssalaris moet je creatief zijn met de kosten. Hoort erbij. Moeilijk doen om een paar uurtjes extra reizen
Als ik BER-AMS v.v. vlieg is er tegenwoordig zelden verschil tussen EasyJet, KLM en Lufthansa dus ik heb hier 100% vrede meequote:Op maandag 4 september 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon Lelystad Airport opengooien. Alle Ryanair, EasyJet en Transavia-vluchten daarheen.
Ben jij Marokkaans of familie daar?quote:Op maandag 4 september 2023 16:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Paps die zegt dat je een extra trui en broek moet dragen met 30+ graden zodat de flessen olijfolie uit Marokko mee de koffer in kan en onder het limiet blijft
Wollah wat denk je zelfquote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij Marokkaans of familie daar?
Je maakt je druk om neerstorten maar in de auto voel je je wel veilig?quote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan is de winst is toch alweer weg?
Overigens vind ik vliegen sowieso kut, alleen maar wachten, wachten en nog meer wachten. Vervolgens in zo'n tube gepropt en maar hopen dat ie niet neerstort. Binnen Europa zvm met de auto, heerlijk.
2de generatie mocroquote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij Marokkaans of familie daar?
stukje vliegangstquote:Op maandag 4 september 2023 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je maakt je druk om neerstorten maar in de auto voel je je wel veilig?
Enig probleem is dat je natuurlijk niet meer wegkomt uit Lelystad als je met vertraagde Transavia-vlucht uit Faro komt om 1.30 nachts.quote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik BER-AMS v.v. vlieg is er tegenwoordig zelden verschil tussen EasyJet, KLM en Lufthansa dus ik heb hier 100% vrede mee
Op een onderwijssalaris zijn wellicht de grijpstuivers kostbaarder dan tijd (lol)quote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tijd krijg je nooit meer terug. Die grijpstuivers wel
Langparkeren voor 10 eurogenot net zoals een tijdlang bij Weeze het geval was.quote:Op maandag 4 september 2023 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enig probleem is dat je natuurlijk niet meer wegkomt uit Lelystad als je met vertraagde Transavia-vlucht uit Faro komt om 1.30 nachts.
Niet mijn probleem overigens
Het is Nederland dus dat gaat voor een weekje gauw richting 100.quote:Op maandag 4 september 2023 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Langparkeren voor 10 eurogenot net zoals een tijdlang bij Weeze.
Als Lelystad opengaat en alle budgetvluchten daarheen gaan heb ik een mooie reden om EasyJet permanent te vermijden wanneer ik terug naar NL moet vliegenquote:Op maandag 4 september 2023 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enig probleem is dat je natuurlijk niet meer wegkomt uit Lelystad als je met vertraagde Transavia-vlucht uit Faro komt om 1.30 nachts.
Niet mijn probleem overigens
Taxi's in Nederlandquote:Op maandag 4 september 2023 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde eens een keer m’n auto bij Schiphol zetten, tot ik de bedragen zag. Ik hou het dus wel bij een taxi.
Klaarblijkelijk blond om te denken dat het ook betaalbaar was voor 3 weken.
Ik betaal 5 Euro van Zaltbommel naar Den Bosch. 16 kilometer. Zit dan ook in de WAO en wordt het gesubsidieerd door het rijk. Daarom leuke TT.quote:Op maandag 4 september 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Taxi's in NederlandSnelste manier om in de schuldhulpverlening te belanden
Voor een Uber in Rotterdam 35-45 euro betalen voor een stuk van 7 km genot
Ook daarom loont een airporthotelletje nog wel eens.quote:Op maandag 4 september 2023 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde eens een keer m’n auto bij Schiphol zetten, tot ik de bedragen zag. Ik hou het dus wel bij een taxi.
Klaarblijkelijk blond om te denken dat het ook betaalbaar was voor 3 weken.
Alsof het OV niet belachelijk duur is. Echt anti-genot. Altijd in het buitenland ben ik positief verrast over de prijzen omdat ik in mijn hoofd nog in het tienvoudige reken.quote:Op maandag 4 september 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Taxi's in NederlandSnelste manier om in de schuldhulpverlening te belanden
Voor een Uber in Rotterdam 35-45 euro betalen voor een stuk van 7 km genot
Ik zit in een zucht op Schiphol, dus zou een beetje idioot zijn.quote:Op maandag 4 september 2023 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daarom loont een airporthotelletje nog wel eens.
Lekker man, mijn oma heeft ook zoiets. Heeft x aantal kilometers per jaar die ze "gratis" met de taxi kan afleggen, betaald door de gemeente. Die gebruikt ze voornamelijk voor haar tripjes naar het ziekenhuis, gok dat dat bij jou ook zo is?quote:Op maandag 4 september 2023 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik betaal 5 Euro van Zaltbommel naar Den Bosch. 16 kilometer. Zit dan ook in de WAO en wordt het gesubsidieerd door het rijk. Daarom leuke TT.
quote:Op maandag 4 september 2023 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof het OV niet belachelijk duur is. Echt anti-genot. Altijd in het buitenland ben ik positief verrast over de prijzen omdat ik in mijn hoofd nog in het tienvoudige reken.
Eigenlijk kan je het beste alles fietsen.
Ik schrik er altijd van hoe bizarduur het OV in Nederland is. Het loont vaak gewoon niet meer om met het OV te reizen, tenzij je met de auto bent en een P+R gaat pakken. Anders mag je je blauw betalen aan de parkeerautomaten.quote:Op maandag 4 september 2023 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof het OV niet belachelijk duur is. Echt anti-genot. Altijd in het buitenland ben ik positief verrast over de prijzen omdat ik in mijn hoofd nog in het tienvoudige reken.
Eigenlijk kan je het beste alles fietsen.
Zeg je nu dat je dik bent?quote:Op maandag 4 september 2023 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit in een zucht op Schiphol, dus zou een beetje idioot zijn.
Ik denk dat jij ook iets korter en lichter vliegt.
Lekker logistiek probleempje hier inderdaad, bovendien zijn de treinen vaak propvol. Traject Utrecht-Rotterdam gebruiken ze zelfs nog van die ranzige oude treinen, de volgepropte stoomtrein in Cambodja is nog comfortabeler. En dan heb je nog de metro in Rotterdam waar je doorgaans vaker met dan zonder steekwonden uitstapt.quote:Op maandag 4 september 2023 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik schrik er altijd van hoe bizarduur het OV in Nederland is. Het loont vaak gewoon niet meer om met het OV te reizen, tenzij je met de auto bent en een P+R gaat pakken. Anders mag je je blauw betalen aan de parkeerautomaten.
Beter gewoon fietsen idd
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet toch iets lekker vast kunnen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |