Ik moet in december waarschijnlijk een overstap in 2 uur vanaf Glasgow naar Luton (- Amsterdam) doen. Ben ik daar dan meer tijd aan kwijt met die BREXIT of is dat te doen?quote:Op maandag 4 september 2023 10:27 schreef Bezsen het volgende:
Dit vannacht gekeken in een hotelkamer en daarna niet kunnen slapen pff
Makkelijk hoor.quote:Op maandag 4 september 2023 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet in december waarschijnlijk een overstap in 2 uur vanaf Glasgow naar Luton (- Amsterdam) doen. Ben ik daar dan meer tijd aan kwijt met die BREXIT of is dat te doen?
Hulpverleningquote:Volgens het Openbaar Ministerie (OM) zouden de 31-jarige verdachten uit Hoorn en Wognum het slachtoffer hebben ontvoerd, hem hebben opgesloten in een chalet en hem hebben geslagen met een bamboestok. Ook lieten de mannen hem een vuurwapen zien en bedreigden ze hem met de dood, aldus het OM.
Volgens de advocaat van de twee verdachten was er geen sprake van ontvoering, maar van 'hulpverlening': "De man was psychisch in de war, drugsverslaafd en onder invloed van drugs en mogelijk had hij een psychose".
Op beelden van een beveiligingscamera was te zien hoe eind mei een man op klaarlichte dag onder dwang een auto in werd geduwd. Verschillende winkeliers zagen dat gebeuren. Ze zeiden tegen NH Nieuws dat de man schreeuwde en geen kant op kon.
Geen troep achterlaten hequote:Op maandag 4 september 2023 14:03 schreef KingRoland het volgende:
zometeen vondelpark @:tarado @:karina
Daar zag ik Tadic nog net voor z’n verhuizing hardlopen.quote:Op maandag 4 september 2023 14:03 schreef KingRoland het volgende:
zometeen vondelpark @:tarado @:karina
Ik ga hier uitgebreid antwoord op geven!quote:Op maandag 4 september 2023 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet in december waarschijnlijk een overstap in 2 uur vanaf Glasgow naar Luton (- Amsterdam) doen. Ben ik daar dan meer tijd aan kwijt met die BREXIT of is dat te doen?
Toch maar besloten om een dagje Edingburg erbij te doen en dan op vrijdag rechtstreeks terug te vliegenquote:Op maandag 4 september 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga hier uitgebreid antwoord op geven!
Hou er rekening mee dat je een vluchtje later gaat moeten pakken ivm vertraging, als dat niet ondoenlijk is gewoon doorzetten. Ik vloog via Luton naar Tirana en had door vertragingen zeer weinig tijd voor de overstap (uur/anderhalf uur), zeg maar met rennende Feyenoorders uit het eerste vliegtuig, en uiteindelijk had ik zelfs nog de tijd om een hapje te eten en een biertje te doen op Luton achter de douanen.
Dat zal een feest zijn geweest op aidsport lutonquote:Op maandag 4 september 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga hier uitgebreid antwoord op geven!
Hou er rekening mee dat je een vluchtje later gaat moeten pakken ivm vertraging, als dat niet ondoenlijk is gewoon doorzetten. Ik vloog via Luton naar Tirana en had door vertragingen zeer weinig tijd voor de overstap (uur/anderhalf uur), zeg maar met rennende Feyenoorders uit het eerste vliegtuig, en uiteindelijk had ik zelfs nog de tijd om een hapje te eten en een biertje te doen op Luton achter de douanen.
Moet altijd lachen hoe vliegvelden als Stansted, Luton en Southend (quote:Op maandag 4 september 2023 14:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat zal een feest zijn geweest op aidsport luton
'quote:Op maandag 4 september 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch maar besloten om een dagje Edingburg erbij te doen en dan op vrijdag rechtstreeks terug te vliegen
Terugvlucht was overboekt, aids van al die tussenaanbieders. Gelukkig bleef de heenvlucht wel staan
Ik ben vrijdag sowieso vrij dus het scheelt niksquote:Op maandag 4 september 2023 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
'
Misschien zonde van de vrije dagen, maar denk de juiste keuze. Edinbro zou heel tof moeten zijn.
Alleen al om Feyenoord-Ajax in april op een zaterdagmiddag te hebben wil ik overwinteren in de CL.quote:Op maandag 4 september 2023 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag sowieso vrij dus het scheelt niks![]()
Nog een dagje extra de overwintering in de CL vieren (makkelijk tweede).
Mijn ticket naar Madrid is geboektquote:Op maandag 4 september 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen al om Feyenoord-Ajax in april op een zaterdagmiddag te hebben wil ik overwinteren in de CL.
Is Madrid inmiddels ook al gelukt?
Nee, denk dat ik die moet overslaan. Qua tijdslijn persoonlijk en normale betaalbare reisopties bijna niet meer te doen. Hoop nog een beetje dat Rome mag, ga ik daar maar incognito een paar dagen die ouwe rotzooi bekijken.quote:Op maandag 4 september 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen al om Feyenoord-Ajax in april op een zaterdagmiddag te hebben wil ik overwinteren in de CL.
Met Rome is er ook niets mis mee, is alleen kut als je alweer moet gaan rennen daar.quote:Op maandag 4 september 2023 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik die moet overslaan. Qua tijdslijn persoonlijk en normale betaalbare reisopties bijna niet meer te doen. Hoop nog een beetje dat Rome mag, ga ik daar maar incognito een paar dagen die ouwe rotzooi bekijken.
Valt toch reuze mee? Dinsdag/woensdag heen via de trein naar Parijs en vanaf daar vliegen, donderdag terugvliegen via Mallorca, blijf je ruim onder de 200 euro.quote:Op maandag 4 september 2023 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik die moet overslaan. Qua tijdslijn persoonlijk en normale betaalbare reisopties bijna niet meer te doen. Hoop nog een beetje dat Rome mag, ga ik daar maar incognito een paar dagen die ouwe rotzooi bekijken.
Ja dat vind ik al geen normale reisopties meer.quote:Op maandag 4 september 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt toch reuze mee? Dinsdag/woensdag heen via de trein naar Parijs en vanaf daar vliegen, donderdag terugvliegen via Mallorca, blijf je ruim onder de 200 euro.
Op een zonnig terrasje genietend van je espresso La Gazzetta dello Sport lezen is underratedquote:Op maandag 4 september 2023 15:05 schreef Bezsen het volgende:
Roze sportkrantje op de kop lezen bijvoorbeeld
Mietje.quote:Op maandag 4 september 2023 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat vind ik al geen normale reisopties meer.
Trein pakken naar Parijs en vanaf CDG vliegen loont zich alleen met goedkope intercontinentale vluchten, is veel te veel moeite als je binnen Europa blijftquote:Op maandag 4 september 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt toch reuze mee? Dinsdag/woensdag heen via de trein naar Parijs en vanaf daar vliegen, donderdag terugvliegen via Mallorca, blijf je ruim onder de 200 euro.
Mwah, als het honderden euro's bespaart geen probleem mee, Thalysje is ook wel leuk joh. Maar goed, net als Dennis te Kloese wil ik altijd dubbeltje eerste rij zitten en bovendien kun je mij uren lang in een krap shuttlebusje proppen zonder bezwaar.quote:Op maandag 4 september 2023 15:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Trein pakken naar Parijs en vanaf CDG vliegen loont zich alleen met intercontinentale vluchten, is veel te veel moeite als je binnen Europa blijft
In april nog CL, dat lijkt me wat moeilijk.quote:Op maandag 4 september 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |