Klopt, maar als het dan groot moet wil ik een echte X-wing,quote:
Waarom moet dat fake nou weer, lekker afschieten die boel.quote:Op maandag 4 september 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 zelfs, de echte lego en de nepperd
Het is daar echt rap omgeslagen. Ik zat 1,5 week nog te puffen (vd hitte ... ben geen zwangere man) in de omgeving van Alicante. Geen spat regen gehad. En dag nadat ik was geland in NL starte de Vuelta en deden ze die TTT in noodweer.quote:Op maandag 4 september 2023 13:42 schreef pullup het volgende:
Het is helaas nu weer mis met de waterhoeveelheid in grote delen van Spanje @:chufi
[ twitter ]
Mooi hoorquote:Op maandag 4 september 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
The Man will burn tonight
[ afbeelding ]
Zon terug op burning man
Blubber gun ik zequote:Op maandag 4 september 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
The Man will burn tonight
[ afbeelding ]
Zon terug op burning man
Allemaal nep hippies daar. Beetje kamperen ala maar wel met hun privé jet daarheenquote:
Gelijk hebben ze, weet je wel hoe ver dat is in de woestijn waar het heet is zonder waterquote:Op maandag 4 september 2023 15:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal nep hippies daar. Beetje kamperen ala maar wel met hun privé jet daarheen
Zat er eentje op Twitter te klagen dat ie een ‘harrowing’ walk van 6 mile heeft moeten doen om weer in de bewoonde wereld te komen 🥴😂
Daarom gun ik ze veel regen en blubberquote:Op maandag 4 september 2023 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, weet je wel hoe ver dat is in de woestijn waar het heet is zonder water
Waar?quote:
Coolquote:Op maandag 4 september 2023 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pullup is er zelf 1 waarschijnlijk
quote:Op maandag 4 september 2023 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarom gun ik ze veel regen en blubber![]()
![]()
6 mile
geen idee zou wel goedkoper zijnquote:Op maandag 4 september 2023 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moet dat fake nou weer, lekker afschieten die boel.
Das vaak met nep dat het goedkoper isquote:
Zou Dotteke nep zijn denk je?quote:Op maandag 4 september 2023 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das vaak met nep dat het goedkoper is
Natuurlijk denk ik nietquote:Op maandag 4 september 2023 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou Dotteke nep zijn denk je?
De enige waar ik zeker van ben is dat de mensen die ik ontmoet heb niet nep zijn.quote:Op maandag 4 september 2023 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk denk ik niet
Maar nee, Dot is niet nep.
Middag schoonheid.quote:
Maar hoe weet jij dat zo zeker? Weet je zeker dat er geen terminator tussen zat? Die zijn erg goed in staat op een mens te lijken volgens de filmsquote:Op maandag 4 september 2023 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige waar ik zeker van ben is dat de mensen die ik ontmoet heb niet nep zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |