Ik wou net zeggen dat Leonard Cohen in de op moet.quote:
Die boodschap kwam wel door hoorquote:Op zondag 3 september 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat Leonard Cohen in de op moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor de Jeff Buckley versiequote:Op zondag 3 september 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat Leonard Cohen in de op moet.
Gaaf.quote:
T is voor mij geen wedstrijd, t is voor mij een voorkeurquote:Op zondag 3 september 2023 22:54 schreef BasEnAad het volgende:
Iets kan ook gewoon een leuk nummer zijn, maar bij Hallelujah wordt het elke keer zo'n pretentieuze wedstrijd. Boeie.
Ik vind het ook niet zijn beste nummer.quote:Op zondag 3 september 2023 22:54 schreef BasEnAad het volgende:
Iets kan ook gewoon een leuk nummer zijn, maar bij Hallelujah wordt het elke keer zo'n pretentieuze wedstrijd. Boeie.
Er zijn mooiere nummers iddquote:Op zondag 3 september 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zijn beste nummer.
Dat hij zoveel gecoverd werd geeft ook wel aan dat hij een groot artiest was.quote:
Ze zijn/waren beide heel goed ...quote:Op zondag 3 september 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hij zoveel gecoverd werd geeft ook wel aan dat hij een groot artiest was.
Van Herman van Veen leerde ik Suzanne kennen, wat ook een mooie uitvoering is. Net in de tijd dat ik een vriendinnetje had die zo heette.quote:
Toen was ik al langquote:Op zondag 3 september 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Herman van Veen leerde ik Suzanne kennen, wat ook een mooie uitvoering is. Net in de tijd dat ik een vriendinnetje had die zo heette.
Was je ook stapelgek op haar?quote:Op zondag 3 september 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Herman van Veen leerde ik Suzanne kennen, wat ook een mooie uitvoering is. Net in de tijd dat ik een vriendinnetje had die zo heette.
Dat waren we op elkaar. Maar het liep niet zoals zou moeten.quote:
Ik ken het niet van toen het uitkwam.quote:Op zondag 3 september 2023 23:19 schreef chufi het volgende:
Suzanne van Herman is uit "69... dat ik het ken OK , maar jij
Ken het ook hoorquote:Op zondag 3 september 2023 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken het niet van toen het uitkwam.
Ik zal het later op de radio wel hebben gehoord. Toen naar de 2de hands platenzaak gerend om hem te kopen.
Prachtigquote:Op zondag 3 september 2023 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Heb hier Xite opstaan op tv.
Nu Golden Oldies
Donna Summer
Net al Billy Ocean.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |