Ging wel hoorquote:
Nicequote:
Ik las het al in DTSquote:Op maandag 4 september 2023 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kan woensdagmiddag terecht bij de tandarts voor de wortelkanaalbehandeling
Heel goed nieuws.quote:Op maandag 4 september 2023 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kan woensdagmiddag terecht bij de tandarts voor de wortelkanaalbehandeling
Nooit ver wegquote:Op maandag 4 september 2023 22:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eindelijk!! Ik vroeg me al af waar je was
Maar dit is leukerquote:Op maandag 4 september 2023 23:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik moet ook eigenlijk zo gaan slapen![]()
Ik wilde gaan slapen want morgen vroeg eruit , maar zal je altijd zien dat er dan ineens iets is wat ik graag wil zienquote:
Denk je dat ik na 0:00 ineens pics ga postenquote:Op maandag 4 september 2023 23:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wilde gaan slapen want morgen vroeg eruit , maar zal je altijd zien dat er dan ineens iets is wat ik graag wil zien
Eeehmmmmquote:Op maandag 4 september 2023 23:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk je dat ik na 0:00 ineens pics ga posten
Moet je maar opblijven tot na 0:00uquote:Op dinsdag 5 september 2023 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen wel?
Vast niet in dit topic dan
Uhuhuquote:Op dinsdag 5 september 2023 00:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Moet je maar opblijven tot na 0:00u
Ik zit er nog op hoor.quote:
Onder andere. Poepjens!quote:
Eindelijk weer normaal eten.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zeg dit niet snel, maar ik kan niet wachten tot die behandeling morgen.
Sterkte morgen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zeg dit niet snel, maar ik kan niet wachten tot die behandeling morgen.
Vooral dat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eindelijk weer normaal eten.
Mag dat ook meteen?quote:
Ik mag meteen weer alles doen, maar moet nog opletten met hard voedsel. Maar nu ik die pijn weer voel kan ik niet wachten tot er iets aan gedaan wordt.quote:
Maar ook fijn dat de pijn er weer is, dan weet je waar je het voor doet!quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik mag meteen weer alles doen, maar moet nog opletten met hard voedsel. Maar nu ik die pijn weer voel kan ik niet wachten tot er iets aan gedaan wordt.
Thanksquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ook fijn dat de pijn er weer is, dan weet je waar je het voor doet!
Alvast sterkte!
Dan moet het zo snel mogelijk goedkomen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik mag meteen weer alles doen, maar moet nog opletten met hard voedsel. Maar nu ik die pijn weer voel kan ik niet wachten tot er iets aan gedaan wordt.
Ja, nog even afzien. Ben allang blij dat ik niet tot oktober hoef te wachten. Ik zou gillend gek worden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet het zo snel mogelijk goedkomen.
Geloof ik meteen. Mooie ellende ook weer.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, nog even afzien. Ben allang blij dat ik niet tot oktober hoef te wachten. Ik zou gillend gek worden.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, nog even afzien. Ben allang blij dat ik niet tot oktober hoef te wachten. Ik zou gillend gek worden.
Ja van mij natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:35 schreef Puzzie het volgende:
En waar blijven die pics eigenlijk?En wat voor pics zijn het? Want ons Lenny is streng
Van jou?quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja van mij natuurlijkmaar het is nog geen 0:00u
KPD materiaal?quote:
Ik dacht dat het wel duidelijk wasquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
KPD materiaal?![]()
Of gewoon plaatjes van nette tetten
POEZKEquote:
Dank jequote:
Thanksquote:Op woensdag 6 september 2023 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen!![]()
Succes vandaag, Stiggy!
Ik hoop op een leuke assistente voor je.quote:
Daar is het altijd lente , zelfs als het bloedje heet isquote:Op woensdag 6 september 2023 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik hoop op een leuke assistente voor je.
Whehe, daarom.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar is het altijd lente , zelfs als het bloedje heet is
Nog meer zweetquote:Op woensdag 6 september 2023 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, daarom.Wie weet mag hij als troost z'n hoofd tegen haar tetten leggen.
Moet kunnen op een hete dag als vandaag.quote:
Zeg dat maar tegen die tandartsquote:Op woensdag 6 september 2023 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet kunnen op een hete dag als vandaag.
Die moet niet zo zeuren.quote:
HOU OP SCHEI UITquote:Op woensdag 6 september 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doet zijn wortelkanaal al genoeg bedoel je?
Stoute LoLquote:
Bijna altijdquote:Op woensdag 6 september 2023 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is niet waar![]()
Ik geloof je (bijna) altijd![]()
Ja, daar staan ze bekend om.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doet zijn wortelkanaal al genoeg bedoel je?
Haha, lol.quote:
Jij jaquote:Op woensdag 6 september 2023 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, daar staan ze bekend om.
[..]
Haha, lol.
Ook LoL lolt weleens.quote:
Ga eens lief doen jij.quote:
Ik ben haske lief voor ieeeedereeenquote:
Vind jij Puzzie lief vandaag?quote:
Gedaan.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben haske lief voor ieeeedereeen![]()
Vraag maar na
Hoop het voor je.quote:
Nee, Stiggy zit nu (hopelijk) met z'n hoofd tussen de tetten van de assistente.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt het gevraagd maar geen eindconclusie ?
We leven hier allemaal intens met Stiggy's wortelkanaal meequote:Op woensdag 6 september 2023 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, Stiggy zit nu (hopelijk) met z'n hoofd tussen de tetten van de assistente.
Aan ons heeft hij een heleboel ja.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We leven hier allemaal intens met Stiggy's wortelkanaal mee![]()
Praten wordt vandaag misschien wat lastig maar gelukkig heeft hij FOK!
quote:Op woensdag 6 september 2023 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Aan ons heeft hij een heleboel ja.![]()
Ik ook niet, maar zo'n mijter staat mij vast goed en sexy.quote:
Die baard ook?quote:Op woensdag 6 september 2023 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zo'n mijter staat mij vast goed en sexy.
Ja, met soepvlekken erin.quote:
Beetje Vanish erdoor en gaan!quote:Op woensdag 6 september 2023 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou wel van baardjes maar dat is toch viezz
Oh helpt dat?quote:Op woensdag 6 september 2023 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beetje Vanish erdoor en gaan!
Ja, waarom niet?quote:
Is dit een metafoor?quote:Op woensdag 6 september 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik gooi wel eens een paar wortels in de soep
Wie weet komt het nog.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja weet ik hetIk heb geen baard
Ach, een wortel kun je nog in je eigen gat)en) steken.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar kan je iig meer mee dan met een wortel
In principe kan allesquote:Op woensdag 6 september 2023 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, een wortel kun je nog in je eigen gat)en) steken.
Maar of je het moet is een ander verhaal, dat ding zal maar afbreken: zit je met een wortel in je kanaalquote:
Nou, dan maak je er een stoofpot van.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar of je het moet is een ander verhaal, dat ding zal maar afbreken: zit je met een wortel in je kanaal
Lekker voor in de Snertquote:Op woensdag 6 september 2023 13:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Bijna weer seizoen voor winterpeen![]()
Wel zonder ontsteking uiteraardquote:Op woensdag 6 september 2023 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan maak je er een stoofpot van.
Ja, dat smaakt niet.quote:
En ook niet in de kont hebben.quote:
Dat sowieso nietquote:Op woensdag 6 september 2023 13:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En ook niet in de kont hebben.
Als ik het aangeboden krijg, eet ik het wel maar zelf maken, nou neequote:
Het is wel gedoe idd , zeker als je zoals ik niet zo lang in de keuken wil staanquote:Op woensdag 6 september 2023 13:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Als ik het aangeboden krijg, eet ik het wel maar zelf maken, nou nee
Iets te veel werk (nogal veel te veel)
Daarom.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel gedoe idd , zeker als je zoals ik niet zo lang in de keuken wil staan
Ik snap , maar het is wel lekker en als je meteen een hele grote pan maakt kan je er vaker van etenquote:
Da's met alle eten zoquote:Op woensdag 6 september 2023 13:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap , maar het is wel lekker en als je meteen een hele grote pan maakt kan je er vaker van eten
Ik vrijwel nietquote:
Elke dag Maccie klappenquote:Op woensdag 6 september 2023 14:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vrijwel nietik betaal steeds minder aan energie
Ik ook steeds minder. Allemaal troep wat je binnenkrijgt.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar een snack toko![]()
Vies vreten
Ik heb het nooit gedaan, pas sinds kleindochter dat ik weleens met de mac te maken krijgquote:Op woensdag 6 september 2023 14:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ook steeds minder. Allemaal troep wat je binnenkrijgt.
Wordt die vetgemestquote:Op woensdag 6 september 2023 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan, pas sinds kleindochter dat ik weleens met de mac te maken krijg
Meh nee johquote:
De MacPuzziequote:Op woensdag 6 september 2023 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh nee joh![]()
Ik kom er het liefst zo min mogelijk , ik vind dat soort snack toko's echt vreselijk
Yeahh je leeft nogquote:Op woensdag 6 september 2023 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, ik ben weer terug
De behandeling viel eigenlijk reuze mee (zoals altijd het geval is). Enige wat ik voelde waren de prikken van de verdoving en toen niks meer. En eind deze maand kan het al afgewerkt worden
Nu de verdoving nog uit laten werken, de helft van mijn gezicht voel ik niet
Ook hier dan:quote:Op woensdag 6 september 2023 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, ik ben weer terug
De behandeling viel eigenlijk reuze mee (zoals altijd het geval is). Enige wat ik voelde waren de prikken van de verdoving en toen niks meer. En eind deze maand kan het al afgewerkt worden
Marseillequote:Op woensdag 6 september 2023 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, ik ben weer terug
Volgens mij ben ik er ook nooit geweest , wel in Avignon , prachtige stad.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lijkt mij geen fijne stad, maar nooit geweest. Bordeaux is wel geinig voor een dagje.
Tuurlijk, ik kan jullie toch niet alleen latenquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 september 2023 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan jullie toch niet alleen laten
Avignon lijkt me wel mooi ja. Parijs vond ik ook niet veelquote:Op woensdag 6 september 2023 16:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er ook nooit geweest , wel in Avignon , prachtige stad.
Parijs ben ik ook een paar keer geweest , vreselijkquote:Op woensdag 6 september 2023 16:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Avignon lijkt me wel mooi ja. Parijs vond ik ook niet veelheb sowieso niet heel veel met Frankrijk. Dan vond ik San Sebastiàn in Noord-Spanje (Baskenland) des te leuker, heerlijke stad
Nee.... wel druk bezigquote:
Sally beebquote:Op woensdag 6 september 2023 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee.... wel druk bezig![]()
Met een beetje nixxen...![]()
Jep.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sally beeb![]()
Nixxen is best lekker soms
Ben je wakker?quote:Op woensdag 6 september 2023 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ik slaap vandaag gewoon thuis hoor.
Ik ook meestal welquote:Op woensdag 6 september 2023 21:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ben je wakker?![]()
Ik slaap meestal thuis
Ja dat had ik getypt en weer verwijderd , maar absoluut waarquote:
Vond je dat te ver gaan?quote:Op woensdag 6 september 2023 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat had ik getypt en weer verwijderd , maar absoluut waar
Ja nee ik dacht : ' dat zegt iedereen wss over zijn eigen bed'quote:
Ja zou raar zijn als ik dat over jouw bed zou zeggenquote:Op woensdag 6 september 2023 22:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee ik dacht : ' dat zegt iedereen wss over zijn eigen bed'
Dat zou best wel raar zijn jaquote:Op woensdag 6 september 2023 22:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zou raar zijn als ik dat over jouw bed zou zeggen![]()
Nee ik heb een kut matrasquote:
Eigenbankbestebankquote:Op woensdag 6 september 2023 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik heb een kut matras![]()
Staat ook al een hele tijd op mijn lijst om een nieuw matras te kopen ,maar mijn bank ging voor![]()
Die ligt ook best lekker trouwens
Oeh echt welquote:
En vervolgens de hele dag achter de PCquote:Op woensdag 6 september 2023 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oeh echt wel![]()
Wat een drama was dat om die oude bij het vuil te 'gooien'![]()
Tering zwaar en lelijk , maar nu heb ik eindelijk een echte bank
Mja leuk dat je dat nog ff benoemdquote:Op woensdag 6 september 2023 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
En vervolgens de hele dag achter de PC![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 september 2023 22:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja leuk dat je dat nog ff benoemd![]()
Euuhhh nee niet dat ik weetquote:Op woensdag 6 september 2023 22:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja zo ben jij![]()
Gelukkig heb je niemand vermoord
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:
quote:Op woensdag 6 september 2023 23:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden![]()
maar ehm heb je corona ?
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2023 23:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan kan die mondkap ook wel in de prullenbak
Ik ben wel blij dat dat achter ons ligt , al heb ik er wel nog een aantal bewaard voor de leukquote:
Ik heb ook nog wel wat liggen. Voor jeweetmaarnooitweereensquote:Op woensdag 6 september 2023 23:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat dat achter ons ligt , al heb ik er wel nog een aantal bewaard voor de leuk
Ookquote:Op woensdag 6 september 2023 23:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat liggen. Voor jeweetmaarnooitweereens
Wel gewassen?quote:Op woensdag 6 september 2023 23:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Of nou ja eik gewoon nooit weggegooid.
Ik luister net het nieuws : Carona komt weer terugquote:
quote:Op woensdag 6 september 2023 23:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik luister net het nieuws : Carona komt weer terug
Dat is fijn!!quote:Op donderdag 7 september 2023 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Zo fijn zonder tandpijn slapen
Fijn om te lezen dat alles is goed gegaan.quote:Op donderdag 7 september 2023 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Zo fijn zonder tandpijn slapen
En de tetten van de assistente!quote:
Geile tetten?quote:Op donderdag 7 september 2023 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En de tetten van de assistente!
Jazeker en voor Stiggy een stel dikke titt'n!quote:
Oh ah jullie zaten er samenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker en voor Stiggy een stel dikke titt'n!
Dat was zielig voor de assistente.quote:
Okayquote:Op donderdag 7 september 2023 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was zielig voor de assistente.
Kon je weten.quote:
Viel wel mee hoorquote:Op donderdag 7 september 2023 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker en voor Stiggy een stel dikke titt'n!
Dan ga jij maar eens mee dan.quote:
quote:
Waarom zou ik? Ik durf ook wel alleenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan ga jij maar eens mee dan.
[..]
Voor jou geen dikke titt'n dan.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik durf ook wel alleen
Dus iedere tandarts heeft dikke tetten?quote:Op donderdag 7 september 2023 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor jou geen dikke titt'n dan.
Nee lieve Puzzie, maar misschien de assistente wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus iedere tandarts heeft dikke tetten?
Oh ja die bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 7 september 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee lieve Puzzie, maar misschien de assistente wel.Daar gaat het om.
Mijn eigen tandarts heeft een Himmler-achtig hoofd.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja die bedoelde ik ook eigenlijk
Ik heb allemaal vrouwen , al jaaarenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mijn eigen tandarts heeft een Himmler-achtig hoofd.
Ja, jij wel weer.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb allemaal vrouwen , al jaaaren
Ja, ik gun het jou.quote:
Die ik heb nietquote:Op donderdag 7 september 2023 09:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus iedere tandarts heeft dikke tetten?
Jammer, anders kon je in je eigen appels knijpen.quote:
Goed lezenquote:Op donderdag 7 september 2023 10:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je in je eigen appels knijpen.
quote:
quote:
Ik heb geen ideequote:
quote:
Totdat je ze zelf hebt.quote:
Ik heb geen appels in huisquote:Op donderdag 7 september 2023 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Totdat je ze zelf hebt.
Appels is ook een slang woord, Puzze.quote:
Teringquote:Op donderdag 7 september 2023 13:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Appels is ook een slang woord, Puzze.
Whut?quote:Op donderdag 7 september 2023 13:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Appels is ook een slang woord, Puzze.
quote:
Appels is slang voor tetten, dame en heer.quote:
Ik ben natuurlijk niet helemaal gekke Henkiequote:Op donderdag 7 september 2023 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Appels is slang voor tetten, dame en heer.
Duidelijk geen zure appels.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk niet helemaal gekke Henkie
quote:Op donderdag 7 september 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Duidelijk geen zure appels.
Lege flessen inleveren?quote:Op donderdag 7 september 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga maar eens snel naar de supermarkt
Die wist ik ook nog welquote:Op donderdag 7 september 2023 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Veel te warm voor , en waarom zou ik dat moeten doen volgens jou?quote:
Verbaasd mij ook weer niks.quote:
Kon toch?quote:Op donderdag 7 september 2023 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Veel te warm voor , en waarom zou ik dat moeten doen volgens jou?
Klinkt een beetje als een aanname met een vraagteken erachter geplakt
Ohw.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Nee?quote:Op donderdag 7 september 2023 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verbaasd mij ook weer niks.
[..]
Kon toch?
quote:Op donderdag 7 september 2023 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verbaasd mij ook weer niks.
En die ookquote:Op donderdag 7 september 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw.
Ik zeg altijd meloenen.
Niks mis mee. Appels zeg je ook eerder tegen kleine tetten.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw.
Ik zeg altijd meloenen.
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks mis mee. Appels zeg je ook eerder tegen kleine tetten.
[..]
Ik vind de lege flessenmachine altijd het leukste in de supermarkt.quote:
Da minde niequote:Op donderdag 7 september 2023 16:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik vind de lege flessenmachine altijd het leukste in de supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |