Je vindt dus niet dat ouders zelf mogen bepalen naar wat voorleesochtend ze hun kinderen sturen.quote:Op zondag 3 september 2023 21:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles normloos en alles maakbaar - "je kunt een vrouw zijn als man" - is wel degelijk wat het uitstraalt. Dat zal ook de les zijn van de ouders van die kindjes aan hun kindjes.
Jij ziet zo een dragqueen bij kindjes veel te geïsoleerd, het slaat helemaal nergens op om dit te normaliseren.
Als je users kon downvoten dan had ik dat bij deze post gedaan.quote:Op zondag 3 september 2023 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Geil wijf die drag. Lekkere neptiet’n en een Verstegentje in de broek. Lekker man.
Het is een uiting van een maatschappelijke ontwikkeling die breder is dan een nieuw soort grappige clown voor kids.quote:Op zondag 3 september 2023 21:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je verzint er dus van alles bij, en daar ga je je vervolgens druk over maken.
Ouders mogen prima zelf weten wat ze met hun kindjes doen, maar kinderen verdienen wel bescherming.quote:Op zondag 3 september 2023 21:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je vindt dus niet dat ouders zelf mogen bepalen naar wat voorleesochtend ze hun kinderen sturen.
Dat bepaal jij voor ze, op basis van je vooringenomenheid, ipv de daadwerkelijke inhoud van de voorleessessie.
Wat een gelul.quote:Op zondag 3 september 2023 21:57 schreef Wantie het volgende:
Dat bepaal jij voor ze, op basis van je vooringenomenheid, ipv de daadwerkelijke inhoud van de voorleessessie.
Dragqueens vergelijken met moslimextremismequote:Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is een uiting van een maatschappelijke ontwikkeling die breder is dan een nieuw soort grappige clown voor kids.
Jij doet alsof het uit de lucht komt vallen, wat gewoon niet zo is, dit normloze valt in een bredere context.
[..]
Ouders mogen prima zelf weten wat ze met hun kindjes doen, maar kinderen verdienen wel bescherming.
Kindjes naar een ISIS Imam sturen voor lessen m.b.t. Jihad zou ook niet ok moeten zijn.
Kindjes indoctrineren met gevaarlijke gedachtegoed is niet ok, dus ja, bescherming van het kind vind ik belangrijker in dit geval dan vrijheid van meningsuiting.
Dat heeft echt alles te maken met dat transgender gedoe van de laatste jaren, dat is niet onschuldig.
Tja, laat maar eens zien wat er is voorgelezen bij de voorleesochtend...quote:Op zondag 3 september 2023 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Je bent niet in staat om het in een bredere maatschappelijke context te zien, maakt er clownesk een geïsoleerd probleem van. Noemt mij vervolgens vooringenomen, je lult alleen maar je eigen ideologie recht.
Nee dat wil ik helemaal niet, daar moet de overheid extreem terughoudend in zijn, dat transgenderisme aan kinderen opdringen is een gruwelijk groot kwaad en kinderen verdienen bescherming.quote:Op zondag 3 september 2023 22:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dragqueens vergelijken met moslimextremisme![]()
Anyway, jij wilt dus een meer bemoeizuchtige overheid die gaat bepalen hoe ouders hun kinderen op moeten voeden...
Dat lijkt me een groot succes worden.
Hij krijgt hier verdacht veel bijval...quote:Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Van Meijeren is een baantjespikker en het is algemeen bekend dat hij naar de hoeren gaat als hij Carola 'Eva Braun' Dieudonné niet met zijn micropenis kan neuken. Kortom, de NSB'ers van FvD zijn naast collaborateurs ook hypocrieten.
Nogmaals, een dragqueen is geen transgender...quote:Op zondag 3 september 2023 22:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee dat wil ik helemaal niet, daar moet de overheid extreem terughoudend in zijn, dat transgenderisme aan kinderen opdringen is een gruwelijk groot kwaad en kinderen verdienen bescherming.
Niet het onderwerp. Het gaat mij erom dat we hiermee dragqueens en transgenderisme normaliseren voor kindjes.quote:Op zondag 3 september 2023 22:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, laat maar eens zien wat er is voorgelezen bij de voorleesochtend...
Nogmaals, ik heb dat al 30x uitgelegd.quote:Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nogmaals, een dragqueen is geen transgender...
Het gaat er niet om dat het hetzelfde is, dragqueenisme kan prima transgenderisme normaliseren.quote:Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niet het onderwerp. Het gaat mij erom dat we hiermee dragqueens en transgenderisme normaliseren voor kindjes.
Ja, je verzint er iets bij.quote:Op zondag 3 september 2023 22:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb dat al 30x uitgelegd.
[..]
Behalve dan dat het uitstraalt dat je als man een vrouw kan zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Wantie het volgende:
Een dragqueen heeft niets van doen met transgenders...
dragqueenismequote:Op zondag 3 september 2023 22:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er niet om dat het hetzelfde is, dragqueenisme kan prima transgenderisme normaliseren.
Volwassen personen moeten lekker zelf weten wat ze doen.quote:Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Wantie het volgende:
Transgender is gewoon de nieuwe boogieman die gebruikt wordt als een soort pedokaart om iets te kunnen verbieden...
Nu dus dragqueens die voorlezen.
Geef het een woord.quote:Op zondag 3 september 2023 22:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
dragqueenisme
Je verzint het beter plekke...
Wat is er precies verkeerd aan het normaliseren van transgenders? Het is geen seksueel overdraagbare aandoening hé waardoor kinderen nu massaal veranderen in transgenders.quote:Op zondag 3 september 2023 22:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er niet om dat het hetzelfde is, dragqueenisme kan prima transgenderisme normaliseren.
Ja goeie grap, dat is dus niet waar, het is juist wél sociaal aanstekelijk.quote:Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is er precies verkeerd aan het normaliseren van transgenders? Het is geen seksueel overdraagbare aandoening hé waardoor kinderen nu massaal veranderen in transgenders.
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 3 september 2023 22:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Behalve dan dat het uitstraalt dat je als man een vrouw kan zijn.
Ik kan mezelf blijven herhalen maar als dat niet in je koppie doordringt moet je ik misschien maar gewoon de handdoek in de ring gooien.quote:Ik kan mezelf blijven herhalen maar als dat niet in je koppie doordringt moet je misschien maar gewoon de handdoek in de ring gooien.
Sociaal aanstekelijk?quote:Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja goeie grap, dat is dus niet waar, het is juist wél sociaal aanstekelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |