SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan lees je er kennelijk overheen.quote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef peaceman het volgende: [..] Je beantwoordt geen enkele vraag die ik stel, valt me op.
![]()
Dus mensen die een andere mening hebben dan jij moeten gecensureerd worden?quote:Op zondag 3 september 2023 19:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je moet dan TR's zetten, zeggen ze. Maar ze zouden ook zelf initiatief kunnen nemen en al iets voor zijn door perma bans uit te delen aan bepaalde figuren b.v....
Ja omdat ze trollen, punt. En dat heeft niets met andere meningen meer te maken.quote:Op zondag 3 september 2023 19:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus mensen die een andere mening hebben dan jij moeten gecensureerd worden?
Jank niet zo.quote:Op zondag 3 september 2023 19:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja omdat ze trollen, punt. En dat heeft niets met andere meningen meer te maken.
Nee hoor als het gewoon op een normale manier gaat heeft niemand daar moeite mee.quote:Op zondag 3 september 2023 19:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus mensen die een andere mening hebben dan jij moeten gecensureerd worden?
Hooguit wat dolle hoor, maar hoort bij de sport.quote:Op zondag 3 september 2023 19:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja omdat ze trollen, punt. En dat heeft niets met andere meningen meer te maken.
Dat is wel even wat anders.quote:Op zondag 3 september 2023 19:24 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hooguit wat dolle hoor, maar hoort bij de sport.
Als je in het stadion zit, ga je toch ook niet miepen dat het uitvak vervelende liedjes zingen?
Zegt ook wel veel over zijn mentale weerbaarheid.quote:Op zondag 3 september 2023 19:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oef. Die is er nu al helemaal klaar mee joh.
TBF wij zijn ook al een tijdje klaar met Brobbey.quote:Op zondag 3 september 2023 19:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oef. Die is er nu al helemaal klaar mee joh.
Keihard gelachen toen ik het net zagquote:
Ik zie plek 3 niet gebeurenquote:Op zondag 3 september 2023 19:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer de magere jaren zoals voor tijdperk de Boer tegemoet. We gaan gewoon voor plek 3 strijden met AZ en Twente.
Misschien een gek plan he maar je had ook spelers eerder kunnen kopen ipv in de laatste 2 weken. Ik weet niet of je het wel helemaal beseft maar we gaan nu weer 2 keer verliezen en dan staan we 10 of 11 punten achter he. Na 5 speelrondes.quote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Overigens iedereen die nu al conclusies denkt te kunnen/moeten trekken over de kwaliteit van dit Ajax zou een permban moeten krijgen in dit topic.
Uiteraard staat er geen team, want er is pas sinds deze week een team.
dramaqueenquote:Op zondag 3 september 2023 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien een gek plan he maar je had ook spelers eerder kunnen kopen ipv in de laatste 2 weken. Ik weet niet of je het wel helemaal beseft maar we gaan nu weer 2 keer verliezen en dan staan we 10 of 11 punten achter he. Na 5 speelrondes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |