Ik ben het voor de verandering helemaal met je eens.quote:Op zondag 3 september 2023 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
mistelwates en steijn ziten blijkbaar niet op een lijn....
niet zo handig van steijn om dat zo duidelijk naar buiten te brengen
steijn dekt zich in
Bedankt Hans.quote:Op zondag 3 september 2023 17:14 schreef Parafernalia het volgende:
11e plek na 3 wedstrijden zegt niets
Mwah, bij PSV verbloemen de resultaten ook het nodige. De eerste drie kwartier leek het nergens op gisteren.quote:Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In principe heeft Ajax net zoveel verliespunten als Feijenoord momenteel dus dat valt wel mee. PSV lijkt wel beduidend verder op alle fronten.
nee buiten het voetbal dat al een jaar niet echt lekker loopt is er weinig om je zorgen over te makenquote:Op zondag 3 september 2023 17:14 schreef Parafernalia het volgende:
11e plek na 3 wedstrijden zegt niets
"Dat moet je aan hem vragen"quote:Op zondag 3 september 2023 17:16 schreef bbuddybb het volgende:
Steijn over de aankopen: "Wij hebben onze ideeen neergelegd, alleen heeft Mslintat daarin andere keuzes gemaakt."
Trapt zo in de valkuil van de dikke watcher van de T. Gaat lekker zo.
Rare vergelijking. Feyenoord heeft een wedstrijd meer. En jij gaat er dus vanuit dat Ajax de volgende wedstrijd tegen Twente wel even wint?quote:Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In principe heeft Ajax net zoveel verliespunten als Feijenoord momenteel dus dat valt wel mee. PSV lijkt wel beduidend verder op alle fronten.
Ik zit met verbazing naar de persco te kijken. Dit kan echt niet.quote:Op zondag 3 september 2023 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Steijn is weinig positief over het materiaal dat hij in de schoot geworpen heeft gekregen.
Zal Koeman blij mee zijnquote:Op zondag 3 september 2023 17:15 schreef KingRoland het volgende:
@:mani89 en ik gaan volgende week bij puntenverlies de bus opwachten.
@:tjacka is welkom
het vreemdelegioen begon al toen je een buitenlandse technische directeur aansteldequote:
Sensatiekop, verder prima wedstrijdverslag.quote:
PSV Toch ook?quote:Op zondag 3 september 2023 15:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net pas spelers ingekocht. Heb jij geen Internet?
Voor volgende wedstrijd ook alweer zichzelf ingedekt omdat hij geen tijd heeft met de spelers. Gaat lang seizoen worden zo.quote:Op zondag 3 september 2023 17:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing naar de persco te kijken. Dit kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |